Het lastigste weer
dinsdag 20 maart 2012 om 12:41
Dames, vinden jullie dit ook niet het meest lastige weer wat er is om je te kleden? Trek je een leuk zomers jurkje of linnen broek aan met open schoentjes en lig je morgen ziek op bed, of trek je een dikke trui en laarzen aan, waardoor binnen een mum van tijd gaat zweten? Ik heb getracht voor een middenweg te kiezen.
Jullie?
Jullie?
dinsdag 20 maart 2012 om 12:52
Er is toch nog een middenweg tussen dikke coltruien en jurkjes met spaghettibandjes? Tussen laarzen met bontvoering en open schoentjes ?
Een dun vestje bijvoorbeeld. Een bloes of shirt met lange mouwen. Een minder dikke broek dan je draagt als het winter is. Een panty i.p.v. een legging.
Enkellaarsjes of pumps kunnen prima bij dit weer.
Een dun vestje bijvoorbeeld. Een bloes of shirt met lange mouwen. Een minder dikke broek dan je draagt als het winter is. Een panty i.p.v. een legging.
Enkellaarsjes of pumps kunnen prima bij dit weer.
dinsdag 20 maart 2012 om 12:55
Ik heb een legging aan een wit dun bloesje en daar overheen een kruizing tussen een jurk en een trui deels van wol deels katoen. En toen ik net naar de brievenbus liep heb ik een echte wollen gehaakte poncho aan gedaan/over me heen gedaan en dat was warm genoeg. k heb ook geen verwarming aan nu. t is hier 19 graden in de kamer.
dinsdag 20 maart 2012 om 13:02
Ik vind het juist makkelijk nu! Ik hou van getailleerde colbertjes en jasjes en jurkjes met vestjes en leggings met lange shirtjes erover en nog meer vestjes met riemen eromheen in mijn taille of gewoon een verschoten spijkerbroek met enkellaarsjes.
Ik zie het probleem helemaal niet! Erger me eerder aan de winter wanneer het buiten - 10 is en binnen 20 graden en je daardoor de hele dag allerlei lagen aan het aan en uitdoen bent.
Ik zie het probleem helemaal niet! Erger me eerder aan de winter wanneer het buiten - 10 is en binnen 20 graden en je daardoor de hele dag allerlei lagen aan het aan en uitdoen bent.
dinsdag 20 maart 2012 om 13:08
dinsdag 20 maart 2012 om 13:51
Hier de ´uienlook´.
Zomerbroek van een wat dikkere stof (in hartje zomer bedoeld voor regenachtige dagen).
Topje
T-shirt korte mouw
Vestje lange mouw
Dun jasje/jeansjack
Bodywarmer
Pantykousjes, dichte zomerschoenen.
Ik wissel de hele dag door. Vestje uit, bodywarmer weer aan. Bodywarmer uit, jack aan. Jack weer uit, shirt uit, vestje aan.....
Zomerbroek van een wat dikkere stof (in hartje zomer bedoeld voor regenachtige dagen).
Topje
T-shirt korte mouw
Vestje lange mouw
Dun jasje/jeansjack
Bodywarmer
Pantykousjes, dichte zomerschoenen.
Ik wissel de hele dag door. Vestje uit, bodywarmer weer aan. Bodywarmer uit, jack aan. Jack weer uit, shirt uit, vestje aan.....
dinsdag 20 maart 2012 om 13:51
dinsdag 20 maart 2012 om 13:59
dinsdag 20 maart 2012 om 14:13
Nee, niet het lastigste weer. Ik draag alleen maar jurkjes. En dan ook nog voornamelijk zwart/grijs. Ik heb ze in allerlei vormen. Dus vandaag gewoon een wat dunner stofje. En als het wat kouder is wat dikker. Ik vind van dit soort dagen juist dat mensen net doen alsof het al zomer is. Maar ik heb nog geen zwaluw gezien...