Mode & Beauty alle pijlers

Het lastigste weer

20-03-2012 12:41 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dames, vinden jullie dit ook niet het meest lastige weer wat er is om je te kleden? Trek je een leuk zomers jurkje of linnen broek aan met open schoentjes en lig je morgen ziek op bed, of trek je een dikke trui en laarzen aan, waardoor binnen een mum van tijd gaat zweten? Ik heb getracht voor een middenweg te kiezen.

Jullie?
Het is niet warm, omdat de zon schijnt..
Slippers en open schoenen vind ik het weer niet voor.draag dan ook enkellaarzen. Een jeans of andere broek shirt erop en vestje erover heen. Blote armen en benen moet het toch wel stukken warmer zijn. Maar dat is typisch nederlands volgens mij zodra het mooi weer wordt gelijk de boel uitgooien.Ben benieuwd wanneer ik de eerste korte broek s'ochtends weer op de fiets zie. In de zuidelijke landen lopen ze met 12 graden nog met de bontjas aan.
Ik vind dit eigenlijk wel makkelijk weer om me op te kleden, al moet je je niet vergissen in hoe koud het kan zijn in de schaduw. In de zomer als het bloedheet is vind ik het lastiger. Of nog erger: zo'n regenachtige, benauwde maar toch snikhete dag, bleh!!!

Loop zelf al een week op slippers, maar dat is ook omdat ik 33 wk zwanger ben en m'n sokken en schoenen bijna niet meer aan krijg. Verder gewoon een broek aan, hemdje zonder mouwen, shirt met 3/4 mouwen, dun gebreid vestje daarover en evt een dikke sjaal. Scheelt ook dat ik meestal niet zo vroeg de deur uit hoef 's ochtends, maar ik zie hier idd altijd nog de rijp op het dak liggen.
Ik draag nu gewoon een skinny jeans in bruine suede laarzen(toch net iets meer voorjaar dan zwarte),en daarop een lange mouwen vestje in een zomerse kleur(roze,geel,groen).

s'morgens bruine leren jas erover aan, s'middags zonder jas of jas open.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven