It will be lonely this Christmas....

16-12-2007 17:36 3228 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nou, bij deze bombardeer ik dit topic tot het klets-topic van Kreeft, Tientje, Tweeling, MMR, Tangerine, Tim, Badmeester, Vinyl en vergeet ik iemand??

Verder is natuurlijk iedereen welkom!

Ik verklaar het bij deze officieel voor geopend! Op naar kerst 2008, Lonely of niet Lonely!

quote:tangerine schreef op 13 maart 2008 @ 13:13:

Hey, ik hoor van Wen dat ik in de tussenstand van de forummer vd maand op 2 sta, zo achter kreeft1!

@Tangerine: Welke Wen bedoel je ?

Verder deel ik je mening wel.

Nieuwe oprechte mensen tegen komen is vandaag de dag al heel wat! Iedereen heeft tegenwoordig zo snel z'n oordeel klaar.

Pfff stemmen tussen Tangerine en Kreeft ???

Jullie krijgen beiden m'n blanco stem !

Twee toppers !
Ja, en die nieuwe mensen, die ontmoet ik gelukkig wel. misschien blijkt daar iemand tussen te zitten, je weet maar nooit. Maar ik weet het, ik ben ontzettend kritisch en vind het vaak makkelijker om maar gewoon vrienden te worden o.i.d.

Wen van de sportpijler
Idd je weet maar nooit hoe het in het leven kan lopen.

Pfff en om eerlijk te zijn soms is dat maar beter ook.

Maar kop op Tang, niet altijd voor de weg met de minste weerstand kiezen. Of speelt de angst om afgewezen te worden hier een rol bij ???

Kritisch is goed, maar blijf realistisch. Dat is nog beter!
Nou tangerine ik herken jouw verhaal wel hoor. Ik heb dat ook. Laatste echte relatie is alweer heel lang terug. En ik ontmoet ook wel nieuwe mensen, maar meestal vind ze alleen maar gewoon leuk en meer niet. Ik ben ook kritisch... Misschien niet altijd even realistisch... dat moet ik dan ook wel toegeven

En wat Tim al zegt, mensen hebben zoooo snel hun oordeel klaar. Dat vind ik vaak wel lastig om mee om te gaan...
Maar goed, vlinders in mijn buik zijn toch niet teveel gevraagd voor een relatie vind ik, en die heb ik zelden... en als ik ze al heb zijn het eerder tijdelijke kriebels in mijn ónderbuik. Sja.

Tuurlijk is mijn eisenlijst ook niet altijd realistisch. Maar ey, jij bent leuk, ik ben leuk, we moeten ook een leuke vent

Dat is wel waar trouwens, dat mensen snel hun oordeel klaar hebben. Daarom knapte ik ook zo af op de laatste date, die dacht mij in 2x te kunnen Doorgronden. Ik kan niet tegen dat gepsychologiseer.
Wij zijn zeker leuk! Dus die leuke mannen moeten inderdaad maar eens een keer komen.

ja die kriebels, die heb ik inderdaad ook niet zo snel en dat is toch wel een vereiste om een relatie te beginnen natuurlijk.

Na 2 keer al? Ja haha dat is wel heel snel. Alsof iemand ook zo makkelijk te doorgronden is...
@Tangerine: Vlinders in je buik is zeker niet te veel gevraagd.

Maar de vraag is: hoe reeel is het dat die vlinders er vanaf het eerste moment al direct van beide kanten zijn? of zou je elkaar ook gewoon eens een kans moeten geven.

Die vlinders zullen na een bepaalde tijd nl. ook weer verdwijnen, en dan is het van belang dat je je goed voelt bij de ander, ook zonder die vlinders. Maar vandaag de dag lijken we elkaar die tijd niet meer te gunnen.

Tuurlijk wanneer je elkaar al vanaf dag 1 al loopt te stressen is er geen enkele kans op wat moois, maar geef elkaar wat tijd en een eerlijke kans, zoals jij die ook van een ander verwacht.

haha Tang, ik begrijp wat je bedoelt:

Ik heb niets met beroeps-psychologen, laat staan met die hobbyisten die het allemaal denken te weten.
Het mooiste was nog wel, we kregen het over mijn enneagram type. Toen ging ie me vertellen wat hij wel en niet op mij van toepassing vond. Hij zat er behoorlijk naast. En wilde dat niet toegeven, hij had gelijk
wil iemand nog foto's zien van mijn huis dat af is, nou ja bijna dan....
Ja doe maar.
haha enneagram, daar haak ik echt af.

Maar het lijkt er op dat m'n date van afgelopen week ook afgehaakt heeft. Krijg geen enkel teken van leven terug!

Vind het wel triest dat het niet gewoon verteld wordt.

Maar vandaag de dag hoor je elkaar blijkbaar van het een op andere moment dood te zwijgen. Jammer, ze was nl. echt leuk.
quote:badmeester schreef op 14 maart 2008 @ 17:59:

wil iemand nog foto's zien van mijn huis dat af is, nou ja bijna dan....Jaaaaa, leuk! Ben vooral zo benieuwd naar de bank die er staat
Oh en wel jammer Tim, misschien moeten jij en nuchtere Tang eens samen koffie gaan drinken

Niet teveel over nadenken, that's life en life sucks (soms) en bedenk je wel dat het niet voor iedereen even makkelijk is om de juiste woorden in zo'n situatie te vinden, dus val haar niet bij voorbaat te hard he...

Ik ben zo blij dat het weer weekend is, was er ernstig aan toe! Net wezen sporten met een vriendin en daarna nog even in de sauna gezeten dus nu lekker gaar... Nu helemaal klaar voor de Lama's en daarna zien we wel!

Fijn weekend allemaal!
Tja, maar een berichtje was wel zo netjes geweest...

Fijn weekend Tientje !
quote:tangerine schreef op 13 maart 2008 @ 13:13:

Hey, ik hoor van Wen dat ik in de tussenstand van de forummer vd maand op 2 sta, zo achter kreeft1!

Kreeft, ik gun het je van harte (heb wéér op je gestemd), maar nu ik zelf opeens in de race ben zie ik je tóch als mijn concurrent hoor schat Haha, daarom heb ik ook op jouw gestemd!
quote:Tientje79 schreef op 14 maart 2008 @ 20:58:

Oh en wel jammer Tim, misschien moeten jij en nuchtere Tang eens samen koffie gaan drinken

Niet teveel over nadenken, that's life en life sucks (soms) en bedenk je wel dat het niet voor iedereen even makkelijk is om de juiste woorden in zo'n situatie te vinden, dus val haar niet bij voorbaat te hard he...

Ik ben zo blij dat het weer weekend is, was er ernstig aan toe! Net wezen sporten met een vriendin en daarna nog even in de sauna gezeten dus nu lekker gaar... Nu helemaal klaar voor de Lama's en daarna zien we wel!

Fijn weekend allemaal!

He, kijk je ook altijd Lama's!

Ik zit volgende week in het publiek. Rechts schuin boven de tafel waar Patrick aan zit
Nou ik heb hier heel wat gemist geloof ik.

Tim, ik blijf toch nog even voor je hopen hoor. Kreeftlief, vergat kreeft ook in de 1e week. En daarna is het toch nog goed gekomen.

Tientje heeft het nog gewerkt, of durfde je het schoteltje azijn niet aan? Trouwens die vislucht, dat is denk ik ook de reden waarom er vaak citroen bij vis wordt gebruikt, om de lucht te neutraliseren. Maar je kunt natuurlijk ook kraak verse vis nemen.

Tweeling, ik ben ijverig met mijn dochters bezig fruitschotels te maken. Vinden zij leuk, en het is voor mij ook goed.

Mariska, is bellen misschien niet een idee, voor je solicitaties? Want als het lang duurt, liggen ze nu vast op een stapel, die niet meer gaat helpen.

Badmeester, niet alleen dreigen met foto's, maar ook doen hoor, want we zijn niet nieuwsgierig.

Tangerine, het is ook niet slim he, om iemands enneagram te maken! De volgende discussie gaat dan vast over ferromonon.

Trouwens, is het ontmoeten van een partner tegenwoordig niet erg beladen? In mijn tijd (haha wat klinkt dat), keek je alleen of je iemand leuk en sexy vond. En niks eisenlijstje, maakt het dat niet wat makkelijker?
quote:Vinyl schreef op 14 maart 2008 @ 23:01:

[...]

He, kijk je ook altijd Lama's!

Ik zit volgende week in het publiek. Rechts schuin boven de tafel waar Patrick aan zit Vinyl, neem je een kermit mee? Of wordt het een puzzel?
Ik ben al geweest, haha!

Dus geen kermit, helaas!

Enne... een puzzel?? Die is te cryptisch voor mij!
Stiekem hoop ik ook nog wel (heel voorzichtig).

Ik ben ook een kreeft.

Dus wie weet trekken we dit soort dingen wel aan...
Ik ben ook al kreeft, zijn we hier een hele kudde?
Kreeft, die man (de hoge pief) is ziek thuis en hij moet de brief sturen of mij bellen oid.....Maar ik wacht tot woensdag en als ik dan nog niks heb gehoord ga ik bellen, ben erg nieuwsgierig en weet dan ook gelijk waar ik aan toe ben.....Maar het is wel vervelend, heb het idee ook dat ''iedereen'' het weet behalve ik en de andere sollicitanten......Nee dat is niet waar, ik weet iig dat (uiteraard) degene die er ook bij zat het weet en dat zei ze ook ''plagend'' van de week, ''ja, ik weet wat, maar ik mag niks zeggen''.

Ik wacht geduldig af
Ik ben Shorpioen, Vinyl....
Welkom bij de club Vinyl ! haha
quote:Tim schreef op 14 maart 2008 @ 23:29:

Welkom bij de club Vinyl ! haha

Helaas MMR, ik zal me dan toch bij Tim moeten aansluiten.

Ik ben zelf een typisch kreeftje, erg gevoelig!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven