Misschien niet een 'echte' BN'er maar die Rutger Castricum van Geen Stijl... Of eigenlijk iedereen van POW nieuws. Terwijl ze vast ook een leuke kant hebben hoor, maar ik hou er niet van om puur uit leedvermaak mensen zo te belagen.
Heb je net andere plannen gemaakt voor vandaag omdat het zulk lekker weer is?
Vroeg op..thuis het nodige al gedaan..zit nu ff te eten..zometeen douchen..pak dan de fiets om wat tuinspulletjes te halen en dan vanmiddag lekker aanklungelen in de tuin..kat lekker mee naar buiten.
(in late reactie op de vraag van dubbelvla; JA ik vind die meisjes ook vaak nogal truttig)
Aan storen? Ik stoor me héél erg snel aan de meest onbenullige dingetjes; dat kan vanalles zijn. Maar vooral alles wat onder 'lawaai-overlast' valt.
en jij?
Anoniem_55368
woensdag 21 maart 2012 om 10:51
Sowieso aan 'alleen op de wereld' gedrag, 'ik fiets door rood', 'ik zet mijn muziek lekker hard' etcetc. Een hutje op de hei is helaas geen optie, ik vind gewoon dat mensen een beetje rekening met elkaar moeten houden.
O, vast wel! (Al heb ik de indruk dat ik behoorlijk netjes en welopgevoed door het leven ga. Ik vraag me eigenlijk altijd af hoe anderen dit zouden vinden, en probeer hier rekening mee te houden. En; Ja, daar heb ik zelf héél veel last van! )
Absoluut. En ik merk dat hoe ouder ik word, hoe sterker mijn hang word naar correct gedrag (van anderen). Daarom word ik ook zo blij als ik in Japan ben - heb ik weinig te zeuren. Tafelmanieren is zo'n beetje mijn #1 waaraan ik mij kan storen.
Ik laat 'm staan, want ben benieuwd hoe dat bij anderen zit
Alles uitstellen tot 't laatst en dan mezelf de week (of paar dagen) voor de tentamens opsluiten op m'n kamer, en onder m'n bureau, met de rug tegen de verwarming BLOKKEN tot ik het (grotendeels) kende...
Als jij een boek zou schrijven, waar zou dat dan over gaan?
Anoniem_109227
woensdag 21 maart 2012 om 19:32
Ik denk een psychologische thriller. Beetje zoals de serie Pretty Little Liars, maar dan wat meer in de volwassen versie.
Welke eigenschappen vind je belangrijk in een partner?