The Never Ending Question deel 85
donderdag 22 maart 2012 om 21:43
Smoothie van donkere vruchten of versgeperste sinaasappelsap zonder alcohol en met.... Ginger ale met Whiskey vind ik heerlijk maar met een goede witte wijn of een fruitige (maar niet te zoete) cocktail maak je me ook heel blij.
Ligt ook een beetje aan het weer en mijn bui waar ik zin in heb.
Wat vind jij belangrijk aan je vakantie?
Gefeliciteerd Julia!!!
Ligt ook een beetje aan het weer en mijn bui waar ik zin in heb.
Wat vind jij belangrijk aan je vakantie?
Gefeliciteerd Julia!!!
donderdag 22 maart 2012 om 22:12
Dank lieve dames! Ik denk dat ik vannacht zelfs slaap met een glimlach! Niet zomaar een baan, maar echt mijn droombaan! Ik mag doen wat ik het liefste doe en ik krijg er nog voor betaald ook!
Ik vind het moeilijk om mijn vrije dagen zinvol in te delen. Scoor hoog op de auti-schaal.. Niet ingedeelde tijd is kliertijd zeg maar. Dus als ik niets moet, doe ik ook weinig. Kan mezelf er meestal niet toe zetten. Dus Ik slaap uit, ga boodschappen doen, lunch, duik achter mn laptop en schrik me rot als 't al 15u blijkt te zijn. Ga nog even snel wat doen wat ik moet doen (iets huishoudelijks) en dan ga ik koken. 's Avonds komt vriend gezellig. En dan ga ik naar bed. Gemiddelde vrije dag.
In welk hokje ben jij te plaatsen?
Ik vind het moeilijk om mijn vrije dagen zinvol in te delen. Scoor hoog op de auti-schaal.. Niet ingedeelde tijd is kliertijd zeg maar. Dus als ik niets moet, doe ik ook weinig. Kan mezelf er meestal niet toe zetten. Dus Ik slaap uit, ga boodschappen doen, lunch, duik achter mn laptop en schrik me rot als 't al 15u blijkt te zijn. Ga nog even snel wat doen wat ik moet doen (iets huishoudelijks) en dan ga ik koken. 's Avonds komt vriend gezellig. En dan ga ik naar bed. Gemiddelde vrije dag.
In welk hokje ben jij te plaatsen?
vrijdag 23 maart 2012 om 14:39
vrijdag 23 maart 2012 om 14:46
Ik vind mijn baan super leuk. Het bedrijf waar ik werk is ook erg leuk! Helaas ben ik na 5 jaar bij hetzelfde bedrijf wel een beetje uitgegroeid, ik ben dan ook bezig met een andere baan (wel dezelfde functie).
Word jij (hoe leuk je baan ook is) ook stiekem moe, als je de jaren telt die je nog moet werken tot je pensioen?
Word jij (hoe leuk je baan ook is) ook stiekem moe, als je de jaren telt die je nog moet werken tot je pensioen?
vrijdag 23 maart 2012 om 15:04
Met mijn liefdesleven gaat het super, ben heel erg blij met mijn lieve vriend. Uiteraard is het ook wel eens wat minder geweest maar voel me de laatste tijd weer verliefd, inmiddels zijn we iets meer als zes jaar samen.
Een favourite specerij/kruid heb ik niet, ik vind heel erg veel lekker. Basilicum, komijn, koriander, kurkuma, rozemarijn hebben allemaal een gedeelde eerste plek.
Wordt jij eerder verliefd door het zonnetje?
Een favourite specerij/kruid heb ik niet, ik vind heel erg veel lekker. Basilicum, komijn, koriander, kurkuma, rozemarijn hebben allemaal een gedeelde eerste plek.
Wordt jij eerder verliefd door het zonnetje?