Mode & Beauty alle pijlers

Morgen 18 graden!

21-03-2012 18:50 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Althans, dat zijn de voorspellingen voor Rotterdam. Jas uit dus?
Alkmaar niet.. Dus nee! Maar wel mn zomerjas aan
Internagelaktisch
Ja, kan maar wel oosten wind dus voelt iets kouder.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Mn zomerjas overigens vandaag uit het stof getrokken en gewassen, dus morgen lekker schoon jassie dat naar wasmiddel ruikt
Internagelaktisch
Ik had gisteren ook al geen jas aan, en vandaag evenmin. Vandaag zelfs in t-shirtje op het balkon gezeten.
Had vandaag al geen jas aan! In de zon althans, in de schaduw was het toch nog wat te koud, maar wat een heerlijk weer. Ik heb hier maanden naar uitgekeken.
Ik wil weer op slippers naar buiten :(
Internagelaktisch
Oh, prima weer om mijn nieuwe hogedrukspuit uit te proberen! Moet echt veel schoonspuiten!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ik zit in het buitenland en het is hier 30 graden vandaag. Zo lekker zonder jas en op je slippers naar buiten!
if they like you you'll know, if they don't you'll be confused
En overmorgen 19 graden en dan een topic openen? Sorry hoor, maar ik vind dit een beetje overdreven,
Vandaag al jas uit
Vandaag heb ik al heerlijk op een terrasje aan het strand gezeten in een hemdje. Zalig dat we weer van dit zomerse weer hebben!

Mijn winterjas neem ik overigens nog wel mee, want op sommige plekken is het toch nog koud door schaduw en/of wind.
Heerlijk
ROKJESDAG. ladies! Laten we Martin Bril weer eren! Ik ga meteen mijn benen scheren :-)
Ik was al blij met de vooruitzichten morgen, maar jullie reacties maken me nog blijer. Wat een enthousiasme allemaal haha!
Vandaag een vrije dag genomen, eerst hardgelopen in korte broek en hemdje, daarna de tuin in, lekker in mijn luie stoel. Het was zo warm dat ik al snel in mijn ondergoed lag, heerlijk 1,5 uur liggen zonnen!!! (wel met ogen dicht, want in de tuin moet nog heel veel gebeuren.......... morgen!)
Zou ik zonder jas naar huis kunnen fietsen? Moet wel 17 km...en vertrek om 16:15....
Kom net van de fiets af. Heerlijk zonder jas, met 3/4 mouw. Blote voeten.
Lekker! heb mijn timberlands ook al verruild voor een paar all stars. Heb nu al zin om te gaan, maar moet helaas nog even
quote:Daantje1970 schreef op woensdag 21 maart 2012 19:14 En overmorgen 19 graden en dan een topic openen? Sorry hoor, maar ik vind dit een beetje overdreven,

Ja! Dan weer een blij topic! Want voor dat je het weet is het voorbij, dus geniet!

*trekt haar bikini even goed ivm glurende buurman*
Ben jaloers, werk in het ziekenhuis en zie allemaal mensen die naar binnen komen zonder jas. Ik wil ook in de tui-huin!

*gelukkig ben ik morgen vrij*
quote:Nicknamevergeten schreef op 21 maart 2012 @ 20:09:

ROKJESDAG. ladies! Laten we Martin Bril weer eren! Ik ga meteen mijn benen scheren :-)Moet ik ook steeds aan denken maar is ie officieel al geweest? Heb bij DWDD nog niets gehoord.
quote:pimpelmeesje67 schreef op 22 maart 2012 @ 14:43:

Kom net van de fiets af. Heerlijk zonder jas, met 3/4 mouw. Blote voeten.

dat is echt Hollands, bij het eerste zonnestraaltje alles uit.

Ik moet er (nog) niet aan denken.

18 graden is niet warm.
quote:Ksenija schreef op 22 maart 2012 @ 18:59:

[...]

dat is echt Hollands, bij het eerste zonnestraaltje alles uit.

Ik moet er (nog) niet aan denken.

18 graden is niet warm.

Hier was het 20 graden...

En ik zeg nergens dat ik alles uit had toch...
Maar goed dat ik in limburg woon. Hier is het meestal paar graden warmer. Had vandaag en gisteren dan ook capribroek met slippertjes aan.

Ik weet het maar heb het ook niet zo snel koud

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven