geolokatie FB

21-03-2012 22:13 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Help, mijn fb pagina geeft als ik thuis ben aan dat ik in een plaats aan de andere kant van het land hebt gepost. weet iemand hoe ik dat kan aanpassen?
Haha, dat heb ik ook.

Geen idee hoe je het oplost.
Mijn bank staat trouwens weer in een heel andere regio dan mijn wc en slaapkamer
tis heel irritant, ook omdat ik ziek thuis zit ;)
Je ziet bij je post onderaan een soort druppel op zijn kant staan. Als je daarop klikt krijg je een lijst met plaatsen in de buurt enzo. Onderaan staat dan de plaats die hij er automatisch bij zet en erachter staat een kruisje. Daarop klikken en hij is weg hij komt wel na een tijdje weer automatisch terug overigens.
@ivetje, maar dat is dan per post, toch? ik wil zo graag de instelling veranderen en niet de output.
Als je aan het typen bent bedoel ik dan dus. En zie nu net dat hij niet op zijn kant staat maar gewoon recht
Hij onthoud het voor een tijdje. Je hoeft het niet bij elke status-update opnieuw uit te zetten. Of je het echt definitief ergens kan wijzigen weet ik niet.
Dat komt Volgens mij door een Instelling, ik weet even niet meer hoe die heet...... Ff nadenken....
Is het misschien locatievoorzieningen?? Die moet je dan uitzetten bij Facebook....

Anders weet ik het ook niet.
Dat heb ik ook (en alle dorpsgenoten op facebook). Er wordt altijd een dorp weergegeven 20 km verderop, een klein dorp met 1400 inwoners terwijl er hier 30.000 wonen. Geen idee waarom fb denkt dat we in dat dorp zitten.
Haha heb ik ook last van zo was ik volgens fb laatst in een plaats aan de andere kant van nl en waar ik nog nooit van had gehoord!

Net even gekeken en ook bij mij is de badkamer een andere regio dan de woonkamer, erg apart haha
Wanneer je meer privacy wil, moet je gewoon wegblijven van facebook natuurlijk.
quote:daydream schreef op 22 maart 2012 @ 07:10:

Wanneer je meer privacy wil, moet je gewoon wegblijven van facebook natuurlijk.

Zo mee eens!!!

verderfelijk medium dat facebook!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven