Canvasdoek in badkamer
woensdag 21 maart 2012 om 17:47
Ik wil graag een foto op canvas in de badkamer ophangen.
Op internet las ik dat canvas ook in vochtige ruimtes kan worden opgehangen.
Heeft er hier iemand ervaring mee? Blijft het inderdaad mooi, of komen er toch plekken in door het vocht?
Natuurlijk is het niet de bedoeling dat het doek direct met water in aanraking komt, maar een badkamer kan toch flink vochtig zijn..
Op internet las ik dat canvas ook in vochtige ruimtes kan worden opgehangen.
Heeft er hier iemand ervaring mee? Blijft het inderdaad mooi, of komen er toch plekken in door het vocht?
Natuurlijk is het niet de bedoeling dat het doek direct met water in aanraking komt, maar een badkamer kan toch flink vochtig zijn..
woensdag 21 maart 2012 om 19:12
woensdag 21 maart 2012 om 19:14
quote:yezka schreef op 21 maart 2012 @ 18:22:
Ik heb al een paar jaar foto's op canvas voor buiten in mijn tuin. In de herfst haal ik ze wel binnen en nu gaan ze weer naar buiten. Zien er nog steeds prachtig uit! Moet vast ook kunnen in de badkamer.
Dus die hangen ook gewoon in de regen? Hmm.. dat geeft hoop!
Misschien moet ik het gewoon proberen. Zo kleddernat zullen ze niet worden. Buiten zijn de omstandigheden toch een stukje extremer (zon, regen) dan in een badkamer.
En trekken ze krom.. dan is het gewoon jammer
Ik heb al een paar jaar foto's op canvas voor buiten in mijn tuin. In de herfst haal ik ze wel binnen en nu gaan ze weer naar buiten. Zien er nog steeds prachtig uit! Moet vast ook kunnen in de badkamer.
Dus die hangen ook gewoon in de regen? Hmm.. dat geeft hoop!
Misschien moet ik het gewoon proberen. Zo kleddernat zullen ze niet worden. Buiten zijn de omstandigheden toch een stukje extremer (zon, regen) dan in een badkamer.
En trekken ze krom.. dan is het gewoon jammer
woensdag 21 maart 2012 om 20:16
@Fozziebear, wat hebben jouw ouders voor materiaal voor die foto in de tuin?
Ik zag nu op de website van de Hema dat je foto's ook op kunststof kunt laten drukken, dat is voor binnen en buiten.
Is dus geen plexiglas, maar een kunststof plaat oid..
Ik denk dat ik morgen maar eens ga kijken of ze daar een voorbeeld van hebben liggen in de winkel, want dat lijkt me wel wat! (Helaas wel flink wat prijziger dan canvas...)
Ik zag nu op de website van de Hema dat je foto's ook op kunststof kunt laten drukken, dat is voor binnen en buiten.
Is dus geen plexiglas, maar een kunststof plaat oid..
Ik denk dat ik morgen maar eens ga kijken of ze daar een voorbeeld van hebben liggen in de winkel, want dat lijkt me wel wat! (Helaas wel flink wat prijziger dan canvas...)
woensdag 21 maart 2012 om 22:07
donderdag 22 maart 2012 om 16:05
Wij willen dat ook in onze badkamer. Ik heb gekeken naar tuinposters, daar heb je dan weer verschillende soorten van voor buiten (een plastic doek met van die ringen, plexiglas e.d.).
Wij willen een panorama foto gebruiken van best een formaat maar dat is ook duur (¤200,-). Dus ik lees nog even mee.....
Wij willen een panorama foto gebruiken van best een formaat maar dat is ook duur (¤200,-). Dus ik lees nog even mee.....