Ik vroeg me gewoon af wat de haaksters onder ons aan het maken zijn. Ik ben vanavond aan dibbes draak uit amigurumi & more begonnen. Nadat ik vanmiddag polly van deliciouscrochet.com heb afgemaakt. Die is echt leuk geworden
, ipad update is niet helemaal oke gegaan, dus maylea wil je mij effe een mailtje sturen, dan doe ik je in de loep....Je hebt mail
Anoniem_636a219a7db19
woensdag 21 maart 2012 om 14:33
Jullie raden nooit wat ik net heb gedaan! Ik heb mijn kameel voor mijn kerststal afgemaakt . Die is in ieder geval af voor kerst 2012. Ik ben nu aan het twijfelen of ik nog iets voor mijn kerststal ga maken of dat ik weer verder ga ripple-en.
Je kan maar zo zeggen: de kameel is af, nu nog de ezel, de os en de schapen....
Bij mij ligt hij ook nog in stukken. Ga ik wel doen als ik weer in de kerstspirit kom.
Ben nu in de spirit van konijntjes en kleine eendjes (en chocolade eieren)
Anoniem_636a219a7db19
woensdag 21 maart 2012 om 15:08
Chocolade eieren ben ik heel hard aan het negeren. Aan de paasdingen ga ik nu niet beginnen. Ik kan ze toch niet neerzetten en ik wil eerst weten wat ik over heb als mijn kerststal af is (ik heb daar toen speciaal catania voor gekocht). Ik ga nu de os maken.
Ik moet nog wel veel hoor: de os, ezel, schaapjes, herder, Jozef, Maria en Jezus (die is gelukkig maar klein )
Euhm... misschien zie ik heel stom iets over het hoofd... maareh... ik probeer op Delicious Crochet een pattern deal van 6 patronen te bestellen, ik zie alleen niet waar ik dan kan aangeven welke 6 patronen ik wil hebben. Iemand enig idee?
Anoniem_636a219a7db19
woensdag 21 maart 2012 om 22:24
Volgens mij kan je ergens bij opmerkingen invullen welke patronen je wilt hebben. Volgens mij is dat al redelijk aan het eind van je bestelling. Anders moet je er even een mailtje achteraan sturen met welke patronen je wilt hebben. Misschien hebben de anderen nog een idee?
Ik ben al even aan het meelezen. Ik ben zelf ook aan het haken, vooral kraamcadeautjes op het moment. Maar ik zag hier ook ontzettende gave dingen langs komen. Ik had op de site gekeken van delicious crochet en wil daar wel heel veel bestellen. Maar wordt er ook geruild? Ik kan dan eventueel wel wat bestellen wat iemand anders ook wil hebben. Of verspreiden jullie de patronen? Ik heb alle haakboekjes ook ongeveer, dus daar kan ik eventueel wel wat uit scannen als daar liefhebbers voor zijn. Ik ben daar niet heel moeilijk in......... Maar leuk hoor zo ideeen en tips uitwisselen.
Na het bestellen van zo'n package deal moet je ze een mail sturen met de patronen die je wilt hebben. Die krijg je dan binnen 24 uur in je mail. Even geduld nog tot ze binnen zijn....
Anoniem_636a219a7db19
donderdag 22 maart 2012 om 20:46
SPANNEND!!! Vaak zijn ze er veel sneller dan binnen 24 uur (behalve als je er op zit te wachten natuurlijk )
Ik reken er ook wel op dat ze eerder binnen zijn ja... Ik zit er uiteindelijk ook niet echt op te wachten, m'n deken is nog laaaaaaaaaaaaaaaaaang niet klaar...
Anoniem_636a219a7db19
donderdag 22 maart 2012 om 20:53
Haha, ik heb hier ook nog een hele haaklijst hoor. Maar ik wil altijd meteen het patroon hebben als ik hem heb gekocht (ook al heb ik helemaal geen tijd ). Verder ben ik helemaal niet ongeduldig
Hoe ver ben je eigenlijk met je deken? Of maak je ondertussen nog andere dingen?
ok. dat is mooi snel zeg!! Maar zijn er al dingen in omloop? Zag dat er dingen gemaild waren en het is zonde als ik dezelfde bestel. Dan kan ik beter andere bestellen en die rond mailen.
Ik ben nu bezig met een granny deken voor een baby... Kind komt over 5 weken, dus moest er nu echt een keer aan beginnen. Zo lullig als je op kraamvisite gaat anders...