Mode & Beauty alle pijlers

the fashionista's stay young forever !! ( deel 70 )

14-03-2012 16:43 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
alweer deel 70 van dit topic over mode en alle andere zaken die het leven leuk maken, gecombineerd met latte's, wijntjes en op zijn tijd een ernstiger gesprek.

http://thesocietypages.or ... 2/cambria_ad-1024x855.jpg

link naar deel 69:

Fashionista's denken voorzichtig aan de zomer.. #69
Veel plezier, Mara!

Nikki , heb je ook al een rode broek?

Gekleurde broek staat in ieder geval niet meer op mijn wishlist.. Heb nu een rode, twee groene en een (oud) roze. Ben er nu al eigenlijk weer klaar mee .
De zomer komt eraan, dan heb je wel meer kans.

De dingen die ik zoek zijn denk ik wel vindbaar, misschien afgezien van de broek. Maar ik zoek altijd het ultieme ding, dat is mijn probleem, haha.
Ik heb niet echt een wishlist. Kan wel zo wat dingen bedenken die ik zou kunnen gebruiken.

- grijze schoenen met (slee) hak. Die ik nu heb ziiten niet goed.

- leuke shirts met 3/4 mouw

- vestje met 3/4 mouw (geen zwart)

- goede jeans
Misschien is een lichte skinny erbij ook nog wel iets. Of een boyfriend in een heel lichte kleur.
Mirte, ik heb nog geen rode broek. Vind een knalblauwe nl ook leuk
Oh ja, en een zwart vestje. Dat heb ik nog steeds niet.
Weet niet of het aan mij ligt, maar ik zie tot nu toe nog niets leuks bij F21...

Zwarte vestjes kun je niet genoeg hebben .

Kobaltblauw is ook leuk, Nikki. Ik twijfel nog wel over een (mosterd)gele. Heb wel een mooie gezien maar te duur voor een broek in die kleur.
Oh ja, wat ik echt graag wil is het MS jasje, maar heb nog geen gelegenheid gehad 'm te gaan passen.
mijn wishlist

-fluorjeans

-maxi rok

-jaren 40 jurkje

-gekleurde zomer jas

-marlene ditrich broek

-andere zakelijke vintage stijl kleding

-hell bunny jurkje

-leren jaz schoentjes met hak
Ga je m vaak dragen mirte????

Zwart vestje moet te vinden zijn gb...
quote:Nikki1973 schreef op 23 maart 2012 @ 19:33:

Ga je m vaak dragen mirte????.Nee. Dus mag ie niet te duur zijn. Die rode draag ik best veel en die was bijv maar 39 euro. De gele die ik heb gezien was 119 euro, vind ik prima voor een mooie zwarte of grijze broek of jeans maar te duur voor een gekleurde.
quote:darkrainbow schreef op 23 maart 2012 @ 19:32:

mijn wishlist

-fluorjeans-maxi rok

-jaren 40 jurkje

-gekleurde zomer jas

-marlene ditrich broek

-andere zakelijke vintage stijl kleding

-hell bunny jurkje

-leren jaz schoentjes met hakGrappig dat jij dan nét weer een stapje verder gaat wb gekleurde broeken. MD broek... Ik heb ze bewaard en dus nog ergens in een doos liggen.

ik val zomaar binnen, totaal niet bijgelezen hoe is het hier?

ik heb weeeeeekend!
quote:mirte2 schreef op 23 maart 2012 @ 19:38:

[...]

Grappig dat jij dan nét weer een stapje verder gaat wb gekleurde broeken. MD broek... Ik heb ze bewaard en dus nog ergens in een doos liggen.

welke maat

@mirte ik draag mijn rode juist nauwelijks op het moment. misschien onbewust geen zin, omdat je het nu zovaak ziet en ik het stiekem wel leuk vond er in op te vallen. dus ja, dan moet ik wel een stapje verder
Dat is idd niet goedkoop mirte. Zag bij we ook paarse broeken. Ook leuk!!

Hoi alf!
Ja, 119 voor een broek voor 1 seizoen is idd wat veel. Je ziet nu heel veel van die vervaagde neonkleuren voor broeken, dus je kan vast wel slagen, DR.

Alf!!!
@gb al sinds ik vier maanden geleden hoorde dat dr. denim fluor krijgt zit ik er op te aazen. vorige keer nog niet in de winkel. ze zouden ze nu moeten hebben. wil of iets met roze of groen denk ik.
Ah ik zie uitgaanskleding, wishlists en gekleurde broeken voorbij komen... leuk.

Om uit te gaan is één van de weinige momenten dat ik het liefst een jeans draag, dan hoef je niet de hele tijd je panty op te hijsen of je zorgen erover te maken dat je rokje te kort is (op m'n werk boeit me dat dan weer niet, apart). Leuke top erbij en hakken natuurlijk!

Mosterdgeel klinkt wel als gaaf voor een broek, Mirte. Maar 119 inderdaad wel veel voor een 'mode-item'.
quote:darkrainbow schreef op 23 maart 2012 @ 19:40:

[...]

welke maat

Geen idee. Heb/had kleding van maat 38 tot 48 in mijn kast hangen . Grote dingen allemaal weg gedaan maar heb die doos nog niet bekeken.
Hoe ging je seminar, Alf? In je killer outfit?

Je ziet wel veel roze, DR, dus als je wil opvallen zou ik groen nemen.
gb als ik ga voor roze, ga ik ook wel voor deze

http://www.drdenimjeans.c ... 012-Female/Ellen-0151.jpg

of deze groene

http://www.drdenimjeans.c ... 012-Female/Ellen-0184.jpg

@mirte als je een md broek in maat 40 hebt, ik hou me aanbevolen.
Had van de week trouwens in de stad deze gespot, vind ze eigenlijk wel heel leuk voor de zomer!

klik
quote:GeorgieBrown schreef op 23 maart 2012 @ 19:47:

Hoe ging je seminar, Alf? In je killer outfit?

Top! Het was echt heel leuk en hoorde veel goede geluiden, ook van de regiomanager, dus dat was wel fijn. Veel leuker om te doen in ieder geval dan alleen de winkel runnen
fijn dat het leuk was alfea. en altijd fijn als ze positief over je zijn
Fijn dat het goed ging. En leuke sandalen.

Ha, zou grappig zijn, DR & Mirte!

Wáárom zit ik naar jeans te kijken. 'As if' ik die nodig heb...

Kan vanavond ook nog mijn boyfriend jeans aandoen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven