Mode & Beauty alle pijlers

the fashionista's stay young forever !! ( deel 70 )

14-03-2012 16:43 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
alweer deel 70 van dit topic over mode en alle andere zaken die het leven leuk maken, gecombineerd met latte's, wijntjes en op zijn tijd een ernstiger gesprek.

http://thesocietypages.or ... 2/cambria_ad-1024x855.jpg

link naar deel 69:

Fashionista's denken voorzichtig aan de zomer.. #69
weet niet eens of een MD broek mij staat, maar ga er maandag ook naar kijken. weet dat ze ze daar verkopen. dus ben benieuwd. lijkt me leuk voor werk.
@DR, ik zal zeker aan je denken als ik ga opruimen!

Alf, heb ff gemist wat je ging doen, maar het klinkt goed!
Zo'n broek werkt bij mij niet echt. Leuker als je langer bent. Kan me voorstellen dat het bij jou wel leuk is, DR.
Mirte, ik moest een seminar houden voor management uit mijn regio ik hou even vaag wat, had te maken met veiligheid in ieder geval. Was leuk!

GB, boyfriendjeans met hoge hakken vind ik gaaf, denk dat dat ook heel leuk bij jou staat!

Oh, en ik post mijn vraagje nog een keer nu jullie er zijn: van Chi had ik meetdatum doorgekregen, en ik kan! Dus als jullie het ook leuk vinden wil ik graag even langskomen voor een drankje oid
eindelijk thuis

Mara, gelezen, leuke stap-plek!

Alf, grappig die schoenen die je postte heb ik ook, alleen met zwarte hak van vorig seizoen. We hebben wel dezelfde schoenensmaak. Fijn dat het goed ging vadaaag
Hai VD!

ja, idd! totaal andere kledingsmaak maar qua schoenen wel hetzelfde, leuk Vertel, lopen ze zo lekker als ik denk?

Deze vind ik ook wel mooi; clickity
Ik zou het leuk vinden als je komt, Alf.
Ze lopen heerlijk, alleen is het materiaal aan de achterkant vrij stug en precies waar het buigt kreeg ik toen een blaar (eerste date met LC, ijsje eten, neuh heus geen pijn.. tot er bloed op de grond druppelde )

Dus daarna heb ik ze toen niet zoveel aan gehad. Maar ik vind sleehakken ideaal.
deze in het zwart zijn het
quote:GeorgieBrown schreef op 23 maart 2012 @ 20:07:

Ik zou het leuk vinden als je komt, Alf.

yay!

VD, daar zal ik dan rekening mee houden, haha. Vreselijk, blaren. Ik vind die van jou nog net wat mooier, omdat de hak niet van hout is. Ik ga in ieder geval volgende week nog eventjes terug
Duik zo mijn kast wel even in. Broek is niet het probleem geloof ik. Top is lastiger. Heb hetzelfde probleem als VD, heb gewoon te weinig kleren. Hahaha.
Zit er maar 1 ding op

Ik heb vandaag een shirt aan met 3/4 mouw en dat is met dit soort weer het meest ideaal. En daar heb ik juist te weinig van. Dat nieuwe colbertje kan ook wel (want dun) met een shirtje.
Heb ook een shirt met 3/4 mouw aan. En een heel oude jeans. Was eigenlijk gekleed op het tekenen. Maar wil vanavond korte mouwen. Of mouwloos. Het is daar toch warm.
mijn nieuwe broek
Heul leuk!
Ik ga dit weekend bij LC slapen dus moet nu tot maandag vooruit denken

Zo slecht in. Ik wil s ochtends kunnen kiezen.
Zou ook nog voor een joggingbroek kunnen gaan. Fijn dat ik pumps aan kan. Maakt het wel makkelijker.
Ja, dat vind ik ook altijd lastig, VD. Heb ook altijd precies het verkeerde mee.
Leuke broek VD!

Ja, dat vind ik ook altijd lastig, vooruit denken. Ik verander toch vaak van gedachten 's ochtends, heb ik iets neergelegd voor na het douchen wordt het toch weer wat anders Toch fijn om al je kleding dan bij de hand te hebben, maar ja dat is geen doen!
gezellig als je komt alf

thanks mirte

@gb met lengte zit het idd wel goed. weet alleen niet of het staat bij mijn figuur. maar daar kom ik natuurlijk maar op één manier achter
Dank je DR!
Ik bedenk ook altijd tijdens het douchen wat ik aanwil. Deceptie als het in de was blijkt te zitten

Mijn joggingbroek kan ik donderdagavond weer ophalen

Ideaal met dit weer vind ik m.
lekker vd.

weet nog niet wat ik morgen aan trek. wordt jurkje, maar weet nog niet of ik ga voor sexy vrouwelijk of schattig meisje. hangt van mijn bui af morgen.
omg dat heb ik serieus heel vaak, misschien moet ik toch wat vaker een was draaien, haha.

Ik vind dit weer trouwens wel lastig, nog niet eens qua outfit zelf maar wel jas/geen jas... vaak is het 's ochtends of 's avonds, zeker op de fiets, nog wel frisjes..
Herkenbaar. En dan wordt het helemaal lastig. Want verzin dan nog maar eens iets anders.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven