Flate rate bordelen

23-03-2012 23:54 88 berichten
Alle reacties Link kopieren
In Duitsland schijnt nu het concept flate rate bordeel heel populair te zijn. Je betaalt dan 100 euro en mag onbeperkt gemeenschap hebben met zoveel prostituees als je wilt / kunt.

Wat vinden jullie van dit concept?
Wat vind jij er eigenlijk van?

En je genootschap?
Goedkoop vooral.
En bovendien een typisch Martin onderwerp. Als het maar over seks gaat en/of aandacht genereert is het goed. Alles om dit forum naar een hoger plan te tillen.
Flate ja? Ik geloof dat je een ander woord bedoeld meneer de supposedly intellectueel.

Met je flate.
Flate staat voor flater. Of flatulent.
Geweldig concept.

Maar voor mij hoeft het niet.
Vraag en aanbod. Er zullen best veel mannen zijn die dit een goede deal vinden. Zolang de prostituees daar niet gedwongen werken, lijkt het me een goed concept en een lucratieve buisness.
quote:giuliettacapuletti schreef op 23 maart 2012 @ 23:59:

En bovendien een typisch Martin onderwerp. Als het maar over seks gaat en/of aandacht genereert is het goed. Alles om dit forum naar een hoger plan te tillen.Ik open zelden topics over seks.
quote:giuliettacapuletti schreef op 24 maart 2012 @ 00:02:

Flate staat voor flater. Of flatulent.

Of Florida Advanced Technological Education Center, of een compressie systeem, of....

Flater klinkt beter.
quote:martin81 schreef op 24 maart 2012 @ 00:04:

[...]

Ik open zelden topics over seks.

En je geeft ook zelden inhoudelijke reacties (die zowel kant als wal raken).

En nu?
Lijkt me hard werken voor prostituee nummer drie en verder. Of ze moeten het sushi-concept volgen: vijf dames bestellen, dan ook allemaal binnen bepaalde tijd afwerken, anders extra betalen. Ik zie de arme man al zwoegen met z'n inmiddels zere leuter op nummer vijf, gnagna.
quote:Esmoreit schreef op 24 maart 2012 @ 00:09:

Ik zie de arme man al zwoegen met z'n inmiddels zere leuter op nummer vijf, gnagna.Ze zijn nie allemaal zo droog als jij he, Es. Gnagna.
Lastig hoor twee Martins81 hier op 't forum. Ik check nu bij elk bericht van Martin of dat geplaatst is door onze onderzoeker/beleidsmaker of door zijn nep alter ego....
Nog een topic. Ik dacht dat je opgerot weg ging.
Nee ken alleen het all you van eat concept.

Maar wie weet is het hier ook wel een gat in de markt.
quote:Tijntje schreef op 24 maart 2012 @ 00:25:

Nog een topic. Ik dacht dat je opgerot weg ging.Doe normaal
[quote]giuliettacapuletti schreef op 23 maart 2012 @ 23:57:

Wat vind jij er eigenlijk van?

Dit dus, kun je hier antwoord op geven Martin81?
quote:VotesforLeo schreef op 24 maart 2012 @ 00:37:

[...]

Doe normaalWhy? ik pas me aan, aan dit forum Leo. Hier kunnen topics die nergens anders toegelaten worden, dus is mijn reactie niet meer dan normaal.
quote:VotesforLeo schreef op 24 maart 2012 @ 00:37:

[...]

Doe normaalDoe zelf normaal, man....!
quote:luckyjane schreef op 24 maart 2012 @ 00:41:

[...]

Doe zelf normaal, man....! Ben een vrouw als je t niet erg vindt
quote:Tijntje schreef op 24 maart 2012 @ 00:40:

[...]

Why? ik pas me aan, aan dit forum Leo. Hier kunnen topics die nergens anders toegelaten worden, dus is mijn reactie niet meer dan normaal.Laat die jongen toch. Hij wordt elke keer zo in de kaart gespeeld. Hij wordt vanzelf volwassen
quote:VotesforLeo schreef op 24 maart 2012 @ 00:43:

[...]

Ben een vrouw als je t niet erg vindtDat weet ik ook wel...! 't Was een verwijzing naar een inmiddels beroemde Rutte - Wilders discussie (eind vorig jaar). 't Was dus grappig bedoeld...
quote:luckyjane schreef op 24 maart 2012 @ 00:49:

[...]

Dat weet ik ook wel...! 't Was een verwijzing naar een inmiddels beroemde Rutte - Wilders discussie (eind vorig jaar). 't Was dus grappig bedoeld...Haha, die is echt grappig. Sorry, had 'm niet zo sel begrepen maar zit hardop te lachen
quote:VotesforLeo schreef op 24 maart 2012 @ 00:44:

[...]

Laat die jongen toch. Hij wordt elke keer zo in de kaart gespeeld. Hij wordt vanzelf volwassen Bullshit, het wordt tijd dat deze troll gewieberd wordt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven