Flate rate bordelen

23-03-2012 23:54 88 berichten
Alle reacties Link kopieren
In Duitsland schijnt nu het concept flate rate bordeel heel populair te zijn. Je betaalt dan 100 euro en mag onbeperkt gemeenschap hebben met zoveel prostituees als je wilt / kunt.

Wat vinden jullie van dit concept?
Martin is niet vreemd, hij is een troll.
Wat ik daar van vind?

Een soort Turkse all inclusive.... Ut ken nooit veul wezen
quote:ray_41 schreef op 24 maart 2012 @ 21:24:

[...]

Vrouwen vaak Oost-Europees, 30-40+ werken daar mannen van 20-50j aan de lopende band af en krijgen daar goed voor betaald, eerder vernederend voor die mannen.Dat lijkt me een gotspe, dat die vrouwen daar goed voor betaald krijgen, in zo'n bordeel. Daar moeten ze dan ook wel heel veel seks voor hebben om een beetje leuk te beuren. 40% - 60% in het voordeel van de club is een gebruikelijke verdeelsleutel en als de dames er niet vrijwillig werken dan krijgen de pooiers nog meer van wat ze verdienen. Ik woonde in Amsterdam praktisch naast een seksclub, sprak wel eens met de werkneemsters en het is vaak geen feest, dat werk. In zo'n neuk maar raak voor een knaak toestand zal het heus niet beter zijn.
Niet eens als ik ¤ 200,- bij uit zou krijgen!
Elke vorm van prostitutie waarbij de dame geen mannen mag weigeren is zum kotzen. Dit concept, 'ik heb ervoor betaald', klinkt niet als een tent waar de prostituees veel zeggenschap hebben. Als je een fatsoenlijke vent bent dan zoek je dus even verder
quote:martin81 schreef op 24 maart 2012 @ 11:05:

Ik ben uiteraard voor de vrijheid om dit concept aan te bieden.

Ik opende dit topic eigenlijk naar aanleiding van Duitse politici die meenden dat flate rate boordelen de waardigheid van vrouwen aantasten.

Meer eerlijk gezegd zie ik geen principieel verschil met normale bordelen.Ooohh ik snap het! Je vergeet het voorvoegsel in- ! Het gaat dus om voor 100 euro onbeperkt seks hebben met opblaaspoppen (inflate). Ja jee, weer duidelijk dat jij de intle... interre... intelli... slimmerd bent hier!
Ach zolang het maar vrijwillig gebeurt.

Ik vindt het prima. Scheelt mij weer rare kerels die te lang droog staan die heel subtiel in mijn nek staan te hijgen.
quote:orriens schreef op 25 maart 2012 @ 22:17:

Ach zolang het maar vrijwillig gebeurt.

Ik vindt het prima. Scheelt mij weer rare kerels die te lang droog staan die heel subtiel in mijn nek staan te hijgen. OMFG!
quote:Cici25 schreef op 24 maart 2012 @ 15:57:

[...]

Wat een sneue opmerking zeg. X
246 nee-stemmers inmiddels. 246 verschillende vrouwen. Een heel dorp bij elkaar. Ik kan het nog steeds niet geloven.
quote:aphrodite78 schreef op 25 maart 2012 @ 13:31:

Elke vorm van prostitutie waarbij de dame geen mannen mag weigeren is zum kotzen. Dit concept, 'ik heb ervoor betaald', klinkt niet als een tent waar de prostituees veel zeggenschap hebben.

Ze mogen natuurlijk wel weigeren om überhaupt in zo'n boordeel te werken (althans, daar ga ik dan maar even vanuit. Over gedwongen prostitutie is uiteraard geen discussie mogelijk).

Kortom, zolang ze vrijwillig in een flat rate bordeel werken (en ze op ieder moment ontslag mogen nemen), lijkt het me normaal en billijk dat de baas verwacht dat ze het met iedereen doen.
quote:jaschenca_2 schreef op 25 maart 2012 @ 22:48:

[...]

OMFG! Wat? Nooit in een land geweest waar prostitutie zeer illegaal is? Je wilt niet weten hoeveel engerds er dan 's avonds over straat lopen.
Met zo weinig mensen kan je beter spreken van een gehucht.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven