Longdistance deel 10!!!!

07-10-2007 22:06 2899 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoera, een jubileum!

Hey meiden!

Ik zie alweer dat er super veel is geschreven hier. Is soms lastig bijhouden, maar ik doe mijn best!

Rianne: fijn dat je je goed voelt na het verbreken van je relatie

Fille: ik las iets over twijfels van jou kant. Moeilijk hoor!

Ik heb afgelopen maandag de 2e date gehad. Het was echt errug leuk. Het kriebels zelfs al een beetje. Het is gewoon super relaxed, totaal nog geen twijfeldingen. As maandag komt hij bij mij eten en hopelijk gaat er dan gezoend worden!!

Zaterdag heerlijk naar de sauna, gewoon even bijkomen en relaxen. Ik wil weekend!
Veel geschreven zeg!

Nemo: morgen ga je op reis toch? Hoe gaat het met je en is er al iets concreets duidelijk voor habibi?

En je vroeg of ik terug ging voor het overlijden van tante in NL. Nee, dat ging/gaat nu gewoon niet.

Nomade: van dat kalf zeg! Knap dat je dat deed, dat zie ik mijzelf nou echt nooooooit doen!

Fille: boeken hoor! (of heb je dat al gedaan?)

Magnolia: deze date klinkt al een stuk beter dan de vorige keer! Hou je ons op de hoogte?

Kjong: gaat het al beter met je? Heb ik trouwens ook wel eens, een paar dagen strontchagrijnig en waarom?? Geen idee..

Spees: goed nieuws van je stage en dan vooral van die vergoeding natuurlijk! Wel wijs dat je je bijbaantje hebt opgezegd, anders werk je jezelf weer over de kop.

Etosha:

Rianne: oooh, het is dus over met je vriend! Maar je hebt een positief gevoel en je komt niet echt over alsof je zit te treuren...dus dat is fijn!

En hoe het me bevalt hier? Goed, ik heb het idee dat ik de goede keuze heb gemaakt, tenminste wat betreft gaan samenwonen met mijn vriend. Ik zit hier nu bijna 5 weken, dus dat is ook weer niet zo lang, maar heb nog niet het idee gehad dat dit een grote fout oid is geweest. Qua vriend: ik geloof dat ik nog verliefder op hem ben geworden en het is raar, zo na een LDR, maar ik mis hem soms nu al als we elkaar een tijdje niet zien. Oooooow, wat klinkt tenenkrommend zoet allemaal, maar het is duidelijk: ik ben wel gelukkig hier.

Het enige probleem is de plaats, Spanje en dan nog een eiland ook. Wat me hier vooral zo tegenstaat is de ontzettende traagheid hier, en dat geldt voor vrijwel alles. Ook een kwestie van wennen, maar ik vind het wel eens behoorlijk frusterend dat je een hele ochtend of middag op pad kunt zijn voor iets, en dan eigenlijk concreet bijna of helemaal niets voor elkaar hebt gekregen.

Verder ben ik deze week behoorlijk in de weer geweest om idd van alles voor elkaar te krijgen, ik heb hier eindelijk mijn '''sofi-nummer'' en kon dus ook eindelijk een bankrekening openen en heb ik een telefoon hier (ook dat hield heel wat voeten in de aarde, je moet hier zowat op je blote knieen of je alsjeblieft klant mag worden). Maar het is nu allemaal voor elkaar! (behalve het warme water, na bijna 2 weken zonder, nog niet geregeld

Aan de rest van de dames
La moon, vind je het heel erg dat je niet terug kon gaan voor je tante of had je niet echt een band met haar?

Ik heb de aanbieding gemist. Waar ik eigenlijk wel blij mee ben want dan hoeft er ook niet meer getwijfeld te worden. Als ik tegen die tijd nog wil gaan ga ik dan wel zoeken naar iets goedkoops.
Etosha, dan zet je je profiel toch zo dat alleen vrienden van jou je kunnen zien? Heb ik ook (geloof ik), ik hoef ook geen pottekijkers. Trouwens, hyves is nu toch down dus.....lekker rustig.

Rianne, heeerlijk, even doen waar je jezelf goed bij voelt. Ook al is het niet leuk om je relatie te verbreken, soms kom je op 'n punt dat het gewoon moet.

FN, je klinkt al sterker dan eerst. Goed dat je ook je eigen plan trekt en heerlijk te horen dat manlief toch echt met je verder wilt. Nu is het gewoon aan de toekomst, hij gaat hard werken, kan nu eindelijk zijn mannelijke ego bewijzen en doen wat hij wil doen, alle oneffenheden wegwerken en dan met 'n schone lei beginnen. Misschien is dit voor hem dè oppepper en heb je straks een herboren vent thuis. Niet dat het voor jou nou zo leuk is om daar in je eentje te zitten, dat besef ik me terdege maar soms......kan het gewoon alleen maar beter gaan.

Aaaargh zie je, zonder tweede scherm ben ik alweer de helft kwijt.

Heb alweer een lekker volgepland weekend voor de boeg, het werk is mega mega mega druk. Ga denk ik maar solliciteren voor 'n krantenwijk. Kan ik gewoon in de storm lopen ipv schades af te handelen.
In de storm lopen met krantenwijk? Je hebt toch een auto?

Ik besloot dat jij maar eens wat dichterbij moest komen wonen.

Heb net op hollanddoc van IKON een docu (duh) zitten kijken over Nuriye.

Zij is een kopstuk van PKK (koerdische terroristische beweging). Zij wordt gezien als een strijdster voor de vrouw. Een emancupator. Een feministe.

Maar het zit effe anders blijkt in de docu.

Omdat ze niet uitgehuwelijkt wilde worden in Duitsland waar ze woonde, is ze de Turkse/Azerbedjaanse/Iraakse/Iraanse/Syrische bergen ingetrokken om met machinegeweren de oorlog te verklaren.

Het was dus een keus tussen geestelijk dood in een liefdeloos huwelijk of evt vrijwillig dood voor een zg vrijheidsstrijd (die toevalligerwijs voor handen was).

De mensen, mannen, die haar eren voor haar zg moed, weten niet dat het eigenlijk een strijd tegen hen is. Dat haar eigen volk haar vijand was door dat huwelijk en verplichte kindertjes baren, en dit de enige manier was om ze te vriend te houden.

Ondertussen is ze door tijd alweer teveel verweven met het ideaal waarin ze gevlucht is (letterlijk , een paar maal), om dit helder te zien.

LaMoon, denk je dat je kan wennen?

Ik heb een tijd in een dorp gewoond waar de mañana mentaliteit heerste, en ik werd er gillend gek van verveling en krom en uitstellend denken.

Rianne, wanneer heb je je trip naar de grote stad?

Ga je geheel alleen of met vrienden?

Heb ik aan een engel gevraagd of de kots-kop van dit topic afmocht, krijgen we ineens verhalen over geslachte kalven... ieuw!
Dag allemaal,

Bij deze weer even een teken van leven van mij . Ben net terug van m'n lange weekend Barcelona, was heerlijk, prachtige stad. Veel gezien, veel gedaan, veel lekkere tapas gegeten en veel lekkere Spannse wijn gedronken. En in het vliegtuig Kite Runner uitgelezen, dus Spees, wanneer gaan we?

Daarna meteen weer druk met werk, gesprekken ed. Gisteren oa met reïntergratiecoach en werkgever. Zal zsm meer hierover in de AK zetten, want it wasn't pretty.

Heb wel alles bijgelezen, maar kan me niet alles herinneren, dus bij deze even: aan allemaal en zal snel weer reageren!
Etosha, gewoon je moeder niet toevoegen en je pagina zo instellen dat alleen je vrienden het kunnen zien!
O, mosterd, Cadi zei het ook al.
Jooles, welcome back! Mooie stad he? Ik wil nog een keer terug, want heb te weinig kunnen zien daar. Enne.. ik heb thuis nog een fles lekker Spaanse wijn staan hoor

Hoop ik.. want fles staat bij m´n ouders (tas was al te zwaar) en is witte wijn, dus loopt wellicht gevaar daar..

Mooi dat je de Kite Runner uit hebt, ben nu bij J. en komende week erg druk met tentamens, maar zou misschien vrijdagavond kunnen. Of anders de week erna ergens? Ik hoor t wel!

Kjong, weet je of je die docu ook op internet kunt bekijken? Zit hier zwaar studieontwijkend gedrag te vertonen, maar duitse tv is ook niks op het moment.

La Moon, goed om te horen dat je nog steeds achter je keuze staat. Hoop wel dat je snel warm water hebt..

Wat betreft dat bijbaantje heb je zeker gelijk. Dat er nog bij blijven doen zou vrijwel zeker weer mezelf over de kop werken betekenen.. Wel leuk om te horen van collega´s dat ze t wel heel jammer vinden dat ik wegga. En positief punt: ik krijg, ook als ik wegben, nog steeds gratis koffie als ik langskom.. En laat ik nu elke ochtend vanaf daar naar Ehv moeten reizen.
Nomade, je kan ook Duitsland overwegen (aangezien je zegt uit ´t noorden te komen).

Rianne, goed te horen dat je de goede beslissing hebt genomen! Ik wilde in de AK ook al reageren, en dat zal ik ook even doen. Hier is ´t ook al heerlijk weer, lekker!!!

Spees, goed van je stage joh!!!

Magnolia, leukleukleuk!!!

La Moon, vergeef me, maar ik moest toch wel even lachen. Precies wat ik ook heb meegemaakt. Ik zeg er meteen bij dat ik hier nu bijna een halfjaar woon en me echt wel thuisvoel. Die dingen regelen, tja, dat duurt lang, maar je bent er dan wel voor een tijd vanaf!!! Ik kan me op dit moment best een toekomst voorstellen hier!

Verder gaat ´t okee, behalve één klote iets: mijn laptop en agenda zijn gejat!!!!! De eerste versie voor de scriptie kan ik zodoende niet inleveren, ben nu nog bezig met aangifte etc. Behalve ´t ongemak, ´t geld en de boosheid vind ik ´t ook superklote dat iemand allemaal ´intieme´ dingen van mij heeft: gedichtjes die ik mooi vond en bewaard heb, mailtjes, foto´s, adressen, verjaardagen, boekentips. Bah!!!! Ik weet wel dat het de dief waarschijnlijk geen fluit interesseert (en 80% is in ´t ned.) maar emotioneel gezien vind ik dat nog wel ´t ergste. Iemand moet gewoon met zijn ranzige graftakken van mijn spullen afblijven. !!!!

Ook leuk nieuws: ik ben gebeld door een bedrijf dat geïnteresseerd was in mij en me een baan aan heeft geboden. Ik heb niet gesolliciteerd, het was op basis van mijn cv. Helaas is ´t fulltime en kan ik dat op dit moment niet, maar ze vroegen wel behoorlijk door wat voor andere opties ik had (parttime bv. en welke tijden dan, en waar ik studeer etc) en zouden me terugbellen als de baan compatible was met minder uren.

Erg leuk!!! Ik hoef nu nog geen baan (perse) maar vind ´t wel behoorlijk bemoedigend dat ik zelf benaderd word door bedrijven.
quote:kjong schreef op 14 maart 2008 @ 00:51:

In de storm lopen met krantenwijk? Je hebt toch een auto?

Ik besloot dat jij maar eens wat dichterbij moest komen wonen.

Dan moet je gewoon een tuinhuisje bouwen!

Yas, mosterd is lekker hoor!

Marg, ik moest ook gelijk aan jou denken toen LM vertelde over de tergende snelheden. En wow, zelf benaderd worden voor een baan. Altijd goed voor je ego.

Ik ga maar mezelf maar eens aan mijn weekendtaken kwijten, koffie drinken en hangen.....ok ook schoonmaken.
Hoi meiden, even een berichtje van mij vanuit een internetcafe in Rabat. Papa is inmiddels weer op het vliegtuig en mijn groep is aangekomen (meteen gezeik over de bus en een meneer, super aardig overigens, met 2 kunstknieen van 78.. dus we zullen zien).

Eerst maar even reageren:

Marg: wat kut van je laptop! Ik zou het ook vreselijk vinden. Gelukkig heb ik tegenwoordig een back up die ik elke keer als ik nieuwe foto's op mijn computer zet bijwerk. Had je een backup? Gezien je opmerking over je scriptie denk ik niet. Super balen hoor! Hoe was het gebeurd???

Wel beter nieuws van dat bedrijf, dat is nog eens luxe dat ze jou op komen zoeken!

Trouwens ik zie bij mij op de computer voor een apostrofe bij jouw postings een Z met een kringel erboven! Erg grappig, zo krijgt je tekst iets buitenlands, haha. Zie jij in Spanje wat anders?

Cadi: hoe gaat het met de weekendtaken? Al druk aan het schoonmaken of liep het hangen en koffie drinken uit?

La Moon: mij kwamen je verhalen ook bekend voor. Hier in Marokko duurt ook alles eeeeeuwen! En niet alleen vanwege een manana (tussen al deze arabisch letters en op een frans toetsenbord kan ik nergens een n met een ringel vinden) metaliteit, maar ook omdat ze vaak niet eens weten waar je voor wat terecht kunt. Vreselijk tenenkrommend af en toe, maar volgens mij went het ook!En vriendje lief maakt veel goed denk ik! Hoe gaat het met de banenjacht?

Fille: waarom twijfel je toch zo? Je had gewoon meteen moeten boeken joh, dan had je ook daar meteen met hem, live, je twijfels kunnen uitspreken.. of niet?

En dan mijn zooitje:

Hij gaat naar Thailand! hij heeft nog heel lang getwijfeld, maar ik heb gezegd dat hij maar Thailand moest kiezen. We zien elkaar dan het minst, maar het heeft wel de beste vooruitzichten, voor hem, voor ons en voor onze portemonnee. Dus. Dringt nog niet echt door. Ben nu druk met mijn groep en druk bezig om te kijken wat mijn mogelijkheden zijn voor werk tussen september en januari. Helaas kon ik voor mijn 1e werkgever niet naar Thailand (van de 2e nog geen antwoord), omdat het agentschap ter plaatse de reisleiding regelt. Kreeg wel het mail adres en natuurlijk meteen gemaild. Vandaag al mail terug: er zijn mogelijkheden! Weet niet wat de arbeidsvoorwaarden zijn, via NL zijn ze al niet denderend.. dus wacht dit even af. Gaat me nog niet zozeer om de hoogte van het salaris, maar via NL is er ook een verzekering en een ticket geregeld en dat vind ik wel erg belangrijk (zeker als een ticket in dit geval 650 of meer euro kost). Ik wacht nu op antwoord, ben erg benieuwd!

Hij vroeg ook of ik in Cambodja, Laos en Vietnam ervaring had want daar hadden zeker reisleiders voor nodig. Cambodja wel, rest niet, maar hoe cool als ik daar ook heen kan! Heb niks geweigerd, dus we zullen zien!

Het goede nieuws is dat hij pas 21 april vertrekt! En ik ben in NL van 4 tot en met 22 april. Dus dat is mooi, we zullen elkaar zeker dan nog zien! Zal niet erg veel zijn want hij hoopt dan wel een tijdelijk baantje te hebben, maar alles is mooi meegenomen! Dat wordt sowieso een dagje Efteling waar hij nog nooit geweest is (lang leve de airmiles) en als het goed is komt hij nu wel op het feestje van mijn oma en kan hij ein-de-lijk mijn familie ontmoeten!! Dus de vooruitzichten zijn nog goed.

Hoe ik me er verder over voel: ups en downs. Ik laat het maar op me afkomen...
Jooles: welkom terug! Jaaaa Barcelona, ben er een keer geweest, maar wil zo graag weer eens terug. Echt een prachtige stad. Hoop dat je een beetje je zinnen hebt kunnen verzetten en dat het op je werk weer een beetje gaat (want dat klonk niet zo positief in je verhaal).

Marg: wat goed zeg, dat de werkgevers je al benaderen! Was dat bedrijf ook een beetje in de buurt van je vriend, want daar was je toch wel naar op zoek? En wat kut van je laptop! Waar is ie gestolen?

Geeft niet hoor, dat je moest lachen om m'n verhaal, het is achteraf gezien natuurlijk ook wel om te lachen. Maar je begrijpt natuurlijk helemaal de frustratie als je nog even middenin die regel-shit zit (moest ook echt aan jou denken toen ik het hier schreef). Goed om te horen dat je er dus wel aan kan wennen en dat jij zelf hier ook wel een toekomst voor je ziet.

Ik hoop dus ook maar dat voor mij hetzelfde geldt, en wat Nemo, ook zegt, vriend zo dichtbij maakt weer een hoop goed.

Spees: gaat het nog met studeren?

Cadi: huis schoon?

Nemo: dus hij is toch naar Thailand! Het zou inderdaad geweldig zijn als jij in die buurt ook aan de slag kan natuurlijk. Zal voor je duimen! En fijn ook dat je vriend nog ziet als je in NL zit. Efteling is ook leuk, ik had ook al gedacht dat als samen met vriend naar NL ga om met hem heen te gaan (ook met de airmiles dat is vaste prik)

Over banenjacht: vorige week ben ik bij veel hotels langs geweest met m'n cv, maar nog (bijna) niets gehoord en verder ook nog niet echt iets gevonden. Wel was er een baan als receptioniste beschikbaar, maar helemaal aan de andere kant van het eiland, dat is 2 uur met de auto (en die heb ik hier niet), dus dat gaat niet door, Verder kon ik hier aan de slag als serveerster, maar ik ben hier eigenlijk gekomen met het idee dat ik in het begin bijna alles wel wil aannemen, behalve werk als serveerster. Heb totaal geen ervaring en ik ben echt te onhandig daarvoor, ik zie de borden al gaan......

Verder zegt iedereen hier dat ik het ook echt niet moet aannemen, omdat ik met mijn cv zeker wel wat beters kan krijgen. Daarnaast kan ik het nog wel even afwachten, zit nog niet helemaal aan de grond ).

Aanstaande week ga ik weer langs de hotels (dat schijn je hier ook te moeten doen, want terugbellen daar wordt sowieso niet aan gedaan) en heb gehoord van meerdere adressen waar ze personeel zoeken, dus ga daar maandag denk ik ook maar even langs.

Zo, wat een ego-verhaal, , ga nu maar even snel wat opruimen, want straks komen er wat mensen langs........

Fijne avond!
Spees, veel televisieuitzendingen terug te vinden op

http://www.uitzendinggemist.nl/

Sjee Margje, hoe kan dat nou zo in ene male gestolen zijn? Watskeburt?

Voor de buiten 's landsverblijvers is misschien

www.heimweesnacks.nl ;o)

een optie?

Dat. En de rest ook, enzo.

Truste.
Moon, wat een gedoe, dat solliciteren, he? Vooral als ze je niet terugbellen...moet je weer langs. Maar dat is misschien wel de beste manier, zo zien ze dat je een aanhouder bent En als de nood nog niet al te hoog is, zou ik idd nog even wachten met iets aannemen, waar je geen zin in hebt of denkt niet geschikt voor te zijn. Dat kan later altijd nog als het echt moet. Succes morgen iig, zal voor je duimen! En fijn dat het goed bevalt, met vriend ed. En aan die "alles-op-z'n-11-en-30st"- mentaliteit wen je denk ik wel.

Nemo, toch Thailand. Fijn dat ie die baan heeft gekregen, fijn dat er nu wel duidelijkheid is, maar het blijft natuurlijk toch wel naar. Hoop dat je iets positiefs te horen krijgt voor jouw Thailand-idee! En wat ontzettend fijn dat jullie elkaar toch nog een tijdje in NL kunnen zien in april en dat je familie hem kan leren kennen. Wat spannend, maar wel ontzettend leuk!!! Succes verder met je groep, ben benieuwd hoe dat gaat lopen als er meteen gezeur was over de bus. En natuurlijk ook met de kunstknie-man...denk je dat dat erg lastig gaat worden met uitstapjes te voet? Of vallen dergelijke uitstapjes wel mee?

Marg, wat vreselijk balen van je laptop!!! Is het nog gelukt met de aangifte? Denk je dat dat gaat helpen of ben je bang dat de laptop een verloren zaak is? Natuurlijk is het waar dat mensen in eerste instantie met hun fikken van jouw spullen af moeten blijven, maar krijg je wel wat terug van de verzekering? Hoe zit het met de eerste versie van je scriptie, had je die nog ergens anders ook opgeslagen?! Ik hoop het zo voor je, want man, wat zou dat nog eens extra kut zijn!

En wow, wat goed voor je ego: een bedrijf dat jou benadert! Goed, joh! Dat geeft wel wat hoop voor de toekomst, lijkt me.

Spees: ik stuur je ff een mailtje

Magnolia: wat leuk!!!! Ben benieuwd hoe het verder gaat.

Rianne, wat fijn dat je je goed voelt alleen. Goed, zeg, dat je meteen vanalles hebt aangepakt. Wanneer ga je naar Mexico City? Vind het trouwens erg stoer dat je in Mexico blijft, dat je daar je eigen leven hebt opgebouwd en het ziet zitten om daar ook zonder N. te blijven!

Kjong, lekker, die snack-site! Mocht iemand van de buitenlandgangers nog zin hebben in nóg meer Hollands product: http://www.holland-at-home.nl/
Aloha, heb in de AK ook al op wat dingen gereageerd maar ik zag hier toch ook aardig wat voorbij komen waar ik niet op reageerde. Komt ie.

Magnolia: je tweede date was leuk dus? En is er al een derde gepland?

La Moon: ik vind het erg goed klinken allemaal hoor, volgens mij zit je daar helemaal prima. En die traagheid, die herken ik ook helemaal! In Afrika kunnen ze dat denk ik nog een tandje erger...

Kjong: nog steeds zo chagrijnig? Of wordt het een beetje beter? Hmm, met dit kloteweer zal dat ook niet echt helpen.

Spees: fijn dat je stage zo leuk is en zo goed geregeld is en alles! Klinkt ook goed allemaal hoor.

Marg: wat erg van je laptop! Dat is echt mijn worse nightmare... ik maak ook wel vaak backups, maar inderdaad, al die priveinformatie die erop staat! Foto's, mail, brieven... en dan je scriptie ook nog! Wel supertof dat ze je zo'n baan hebben aangeboden. Gaat goedkomen! Overigens zie ik bij jou inderdaad ook die Z en een tekentje, in plaats van de apostrof. Misschien maakt het het wat beter leesbaar als je gewoon 'het' voluit schrjft?

Nemo: had op jou al gereageerd in de AK, maar nog niet op het feit dat jullie elkaar in april nog kunnen zien. Dat is wel superfijn zeg!

Rianne: bij jou klinkt het ook allemaal supergoed. En oh wat herken ik je gevoel over samenwonen! Als B ooit hier komt wonen, vraag ik me echt af hoe we dat moeten gaan aanpakken. Ik vind hem superlief maar elke dag in mijn huis, waar ik al 17 jaar alleen woon...?

Cadi: hoe is het nou met jou?? Behalve dat je je huis aan het schoonmaken bent. Balen ook dat het zo druk is op het werk. Stomme storm ook!

Nomade: ingewikkeld he, al die visa en gedoe. Maar misschien is die Belgiëroute voor jou inderdaad ook wel een optie. Het is het uitzoeken wel waard denk ik.

Jooles: op jou heb ik ook al gereageerd in de AK. Leuk om te lezen dat je zo hebt genoten van Barcelona!

Isiss: waar blijven al je verhalen met het hoge 'ach gossie, wat schattig'-heidsgehalte? En als je in Den Haag bent: more than welcome!

Hier alles wel ok. Druk maar zo vliegen de weken tenminste. Kan me haast niet voorstellen dat het alweer bijna zeven weken geleden is dat ik terug ben gekomen uit Zuid-Afrika. Maar goed, dat betekent dan ook dat de volgende keer alweer dichterbij aan het komen is. Hopelijk juli!

En oja, kan er misschien weer even iemand komen logeren? Mijn huis wordt alweer vies en dan heb ik weer een reden...
Haha, Etosha, ik wil best eens op bezoek komen (blijven logeren lijkt me wat vreemd, ik woon zo dichtbij...), misschien helpt dat ook?
Oh ja, dat helpt ook! Ik wist niet eens dat jij dichtbij woonde trouwens? Wat leuk!
Ik sluit me helemaal aan bij het mooie rijtje van Etosha, hoef ik zelf niet meer te typen.

(Etosha: ik hang nu op de bank, wel een paar meter van m'n agenda vandaan, ik probeer vandaag nog effe te kijken voor woensdag, en anders hoor je 't morgen. Wel heel leuk in ieder geval!)

En bij m'n eigen naam: 'och gossie, schattig' denk ik regelmatig wel zelf, vooral als ik R. zie slapen, maar de laatste tijd weinig plaatsbare anekdotes.

Moet wel lachen om de dingen die R. echt helemaal geweldig vindt hier: bitterkoekjesvla, cherrytomaatjes en Belse friet staan op een gedeelde 1e plaats.

En deze week deelde ie mee dat ie me meeneemt naar Thailand als ie een contract krijgt op z'n werk. Niks "zullen we samen naar Thailand gaan?" of "Wat vind jij leuk om samen naar toe te gaan?" Nee, het is: "schatje, ik neem je mee naar Thailand". Ik kan daar wel om lachen.

Heft de irritatie over nagelsbijten ietwat op.
Etosha, wil ook wel bij de langskomen, hoor. Woon denk ik (?) niet zo dichtbij, dus logeren vind ik ook prima.. Alleen wel pas na m'n tentamens, is dat ok?

Kan er trouwens ook iemand bij mij komen logeren? Mijn kamer dreigt ook vol te slibben met troep, papier vooral..

Zoals misschien al wel duidelijk is even zware stress hier, zoals gewoonlijk de avond voor mijn tentamens het gevoel dat ik niks meer weet, terwijl ik de afgelopen dagen en weken toch genoeg geleerd heb, en nu dus het idiote idee om dan maar de hele nacht door te halen. Wil iemand me dus even naar bed sturen?

Jooles: bedankt voor je mail! ik beantwoord hem morgen even, goed?

Nemo, fijn dat er nu iig duidelijkheid is. Ook positief om te horen dat er misschien een kans is om met je 2e werkgever (hoe combineer je dat eigenlijk?) die kant op te gaan. Vind dat je iig best positief klinkt! Succes ook met je reis weer, en hoop dat het allemaal lukt ondanks mensen met kunstknieen en gezeik met bussen.

La Moon: wat een gedoe dat solliciteren, en vervelend dat je overal zelf achteraan moet.. Maar laat wel zien dat je het ook echt wilt. Succes morgen, hoop dat je iets vind. Herken je verhaal wat betreft serveren helemaal! Heb ik ooit 1x 'geprobeerd', en werd al vrij snel weer achter de bar 'verbannen' om glazen te wassen e.d. Ben ik duidelijk niet voor in de wieg gelegd..

Marg: wat kut van je laptop! weet niet wie het eerder al vroeg, maar heb je nog wel ergens een versie van je scriptie opgeslagen? en qua verzekering, hoe zit dat?

Kjong: bedankt voor de link! moet eerlijk zeggen dat ik nog niet gekeken heb of docu er bij stond.. Tentamenstress..

Voor iedereen die ik nu even vergeet.. een dikke knuffel!

Nog even iets.. heb een dilemma, maar leg ik morgen wel even uit op de AK. Weet even niet zo goed wat ik ermee aanmoet, gevoel dat ik NU hele belangrijke beslissingen moet nemen, maar eigenlijk niet zo goed weet wat nou wijsheid is.

Meer daarover morgen. Ga nu slapen en morgenvroeg eerst maar eens een tentamen goed maken.

Truste!
Hoi hoi,

Nou, dat is lang geleden, en iedereen bijna zijn weg/opnieuw bijgekomen.................alleen jasmijn en margaretha zijn er nog van de oude ploeg.

hmmmm, ik kan dus ook weer terugkomen want ik heb ook weer een LDR.....................!!

waarom kan ik niet gewoon verliefd worden op de boy next door??!!

wel heel spannend. jammer dat ik die goedkope vlucht niet kan nemen die donderdag a.s. vertrekt, voor een week (pasen met hem!! snik..........) maar heb hier in die week dingen gaande....

en het maffe is, de LD vriend die ik toen had, toen ik hier meeschreef, blijkt nu in NL te zijn (met een ander).............

raar hoe het leven kan lopen.......

doei meiden, geniet van jullie LDR's
En waar woont je nieuwe LDR?
Pik jij dat Yas, dat je een oude ploeg genomend wordt?
Happy St Patrick's Day!

Ik ken geen Patrick.

Behalve dan die van Joran...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven