Centraal Moderatortopic deel 2

28-02-2012 11:33 3484 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:liora schreef op 24 maart 2012 @ 20:32:

Beste moderator, zou je mijn account willen anonimiseren?

bvdWrom?
En nog een spammer:

spammer
Ongeveer ieder nieuw topic dat ik open is van dezelfde spammer, hij verdiend 20 ct per geopende link.
quote:helene31 schreef op 24 maart 2012 @ 20:49:

Mod, wanneer wordt er gekeken naar het aanstellen van forummers als hulpmods?

Het forum wordt weer overspoeld door trollen en spammers en er is al sinds 14.20 niemand van jullie gezien hier.Nou, inderdaad. Ik staf me een ongeluk en ik krijg er geeneens Dankbaarheid voor
quote:groentsoep2 schreef op 24 maart 2012 @ 20:50:

[...]

Wrom?Zit niet goed in mijn vel beste Groentsoep
quote:liora schreef op 24 maart 2012 @ 20:59:

[...]

Zit niet goed in mijn vel beste Groentsoep

Dat was me al wel duidelijk.

Waarom niet een tijdje vrijaf van het forum nemen en wellicht terugkomen als je je beter voelt?

Hallo mods,

Er kan een slotje op dit leuke topic we kletsen verder, als boerinnen onder elkaar, in het tweede deel.

Alvast bedankt!
Kan die Tjoenie even uit zijn lijden verlost worden? Wordt een beetje irritant alleen zijn naam in de lijst te zien...
Liora
quote:liora schreef op 24 maart 2012 @ 20:59:

[...]

Zit niet goed in mijn vel beste Groentsoep Nah... dan blijf je toch gewoon even weg tot je weer beter in je vel zit? Een paar mislukte posts maken nog geen winter hoor . Sterkte in ieder geval!
quote:helene31 schreef op 24 maart 2012 @ 21:00:

[...]

Dat was me al wel duidelijk.

Waarom niet een tijdje vrijaf van het forum nemen en wellicht terugkomen als je je beter voelt?

Ga ik nu doen en iedereen bedankt lees net nog meer
quote:liora schreef op 24 maart 2012 @ 21:04:

[...]

Ga ik nu doen en iedereen bedankt lees net nog meer

Kom ik ook nog aan met mijn bericht over de negeerknop tegen je, had ik niet gedaan hoor lol. Was het wel van plan wan ik vond je allesbehalve netjes.

Neem even rust van het forum.
quote:groentsoep2 schreef op 24 maart 2012 @ 20:58:

[...]

Nou, inderdaad. Ik staf me een ongeluk en ik krijg er geeneens Dankbaarheid voor Gelukkig zijn de toverstafjes weer in de Sonderangebot bij de Makro volgende week... Hoeveel ik er de laatste tijd weer niet verslijt!!
In zo'n beetje ieder topic staat een linkje van ene Dubbel99. En daar verdient hij 2 cent mee.

Spam spam spam dus. Heb twee keer gestaft, maar ga niet elk topic openen om dit te doen. Hoop dat het zo duidelijk is mods.

Het is weer zaterdagavond hoor!
En ene Tjoenie heeft ook van die linkjes geplaatst, in diverse topics!

Edit: is al gemeld hier zie ik. Enfin, jullie hebben er dus niets mee gedaan.

Hoe lang zal het duren mods? Het is nu al een half uur geloof ik (als het niet langer is). En dan die andere trollen erbij. We kunnen wachten op andere ellende.
Mod, die Tjoenie kun je het beste helemaal verwijderen want die mafketel heeft her en der topics geopend en berichten achtergelaten. Gewoon op het knopje "delete gebruiker", ben je lekker snel klaar . En dat geldt ook voor die troll Branwen, weg met een klik!
quote:molly74 schreef op 24 maart 2012 @ 21:38:

Enfin, jullie hebben er dus niets mee gedaan.

Hoe lang zal het duren mods? Het is nu al een half uur geloof ik (als het niet langer is). En dan die andere trollen erbij. We kunnen wachten op andere ellende.Overdrijf even zeg, AL een half uur?
quote:bammetjebamie schreef op 24 maart 2012 @ 21:48:

[...]

Overdrijf even zeg, AL een half uur?Ja, de mods moeten hier elke minuut aanwezig zijn, wist je dat niet?? Stel je voor dat die ook nog een RL zouden hebben.
quote:bammetjebamie schreef op 24 maart 2012 @ 21:48:

[...]

Overdrijf even zeg, AL een half uur?Het was al langer, getuige de eerdere berichten van anderen. Mijn staf was een half uur daarvoor. Daarbij, het valt te voorspellen dat het net zolang duurt als andere zaterdagavonden, want daar ging het mij om.
quote:friezinnetje schreef op 24 maart 2012 @ 21:51:

[...]

Ja, de mods moeten hier elke minuut aanwezig zijn, wist je dat niet?? Stel je voor dat die ook nog een RL zouden hebben.Werk is werk natuurlijk. En ik zeg zoiets echt niet als dit voor het eerst gebeurt...
Wordt er nog gekeken naar die onzinnige posts van Tjoenie, die probeert hier geld te verdienen? Heel irritant ( en ook erg sneu, als je je geld zo moet verdienen)
Heb het idee dat er een mod aan het werk is. Fijn!
Alle spam en andere trollen topics zijn verwijderd!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Geweldig! Sanoma doet toch aan weekendoveruren Dankjewel Mod.
Ik kom her en der nog spam van tjoenie tegen, dus blijkbaar is nog niet alles verwijderd? O.a. in een topic over een combi-oben op thuis (forum mobiel, dus kan geen linkje plakken).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven