Centraal Moderatortopic deel 2
dinsdag 28 februari 2012 om 11:33
Beste forummers,
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

zondag 25 maart 2012 om 13:48
quote:nerd_ schreef op 25 maart 2012 @ 11:35:
Maar dat van privébericht werkt nu toch?
Niet zo op gelet, maar dacht dat ik iets was tegengekomen van dat je dan je profiel moet refreshen, door iets, wat dan ook, te wijzigen, en dat ´t dan moert werken.
°Maar misschien ga ik nou ´ns echt helemaal de mist in...°
En áls ´t klopt, krijg je dan op de gewone pagina een bericht, of moet je kijken?
Ik kijk nooit op m´n profiel. °Misschien staan er duizend berichtjes°
(Ik ga pas kijken als ik weet dat ´t moet. Anders wor´k zenuwachtig)
Klopt, schreef het toevallig net in dat topic van Helene31 aan MV. Want de mods hebben er nooit veel ruchtbaarheid aan gegeven, terwijl het dus (na wijzigen inderdaad) wel werkt. Moet de ander die een berichtje of vriendschapsverzoek moet krijgen óók doen. Anders leek het niet te werken.
Je krijgt dan wel melding als de ander geaccepteerd heeft (in drievoud soms, ook als de ander nog niets gedaan heeft). Maar je krijgt geen melding als de ander iets gestuurd heeft.
Maar dat van privébericht werkt nu toch?
Niet zo op gelet, maar dacht dat ik iets was tegengekomen van dat je dan je profiel moet refreshen, door iets, wat dan ook, te wijzigen, en dat ´t dan moert werken.
°Maar misschien ga ik nou ´ns echt helemaal de mist in...°
En áls ´t klopt, krijg je dan op de gewone pagina een bericht, of moet je kijken?
Ik kijk nooit op m´n profiel. °Misschien staan er duizend berichtjes°
(Ik ga pas kijken als ik weet dat ´t moet. Anders wor´k zenuwachtig)
Klopt, schreef het toevallig net in dat topic van Helene31 aan MV. Want de mods hebben er nooit veel ruchtbaarheid aan gegeven, terwijl het dus (na wijzigen inderdaad) wel werkt. Moet de ander die een berichtje of vriendschapsverzoek moet krijgen óók doen. Anders leek het niet te werken.
Je krijgt dan wel melding als de ander geaccepteerd heeft (in drievoud soms, ook als de ander nog niets gedaan heeft). Maar je krijgt geen melding als de ander iets gestuurd heeft.
zondag 25 maart 2012 om 14:42
zondag 25 maart 2012 om 14:51
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 25 maart 2012 @ 13:12:
[...]
is denk ik over het hoofd gezien door al het gedoe op het forum en dit topic!
Beste IBI,
Het bericht is inderdaad over het hoofd gezien. Er zit een slotje op het eerste deel.
Veel forumplezier gewenst in het nieuwe deel.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
[...]
is denk ik over het hoofd gezien door al het gedoe op het forum en dit topic!
Beste IBI,
Het bericht is inderdaad over het hoofd gezien. Er zit een slotje op het eerste deel.
Veel forumplezier gewenst in het nieuwe deel.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
zondag 25 maart 2012 om 15:39
quote:molly74 schreef op 25 maart 2012 @ 13:48:
[...]
Je krijgt dan wel melding als de ander geaccepteerd heeft (in drievoud soms, ook als de ander nog niets gedaan heeft). Maar je krijgt geen melding als de ander iets gestuurd heeft.Disclamer, ik heb het laatst bij iemand geprobeerd maar is niet gelukt dus dat het overal en voor iedereen werkt is niet waar.
[...]
Je krijgt dan wel melding als de ander geaccepteerd heeft (in drievoud soms, ook als de ander nog niets gedaan heeft). Maar je krijgt geen melding als de ander iets gestuurd heeft.Disclamer, ik heb het laatst bij iemand geprobeerd maar is niet gelukt dus dat het overal en voor iedereen werkt is niet waar.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zondag 25 maart 2012 om 15:52

zondag 25 maart 2012 om 18:34
quote:Dana schreef op 25 maart 2012 @ 17:12:
Hoi mod, mag er een slotjes op het oude EAUSM-topic?
'k Ben zo vrij geweest om alvast een nieuwe EAUSM te openen.
Beste Dana,
Your wish is my command.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
Hoi mod, mag er een slotjes op het oude EAUSM-topic?
'k Ben zo vrij geweest om alvast een nieuwe EAUSM te openen.
Beste Dana,
Your wish is my command.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva

zondag 25 maart 2012 om 19:57
quote:Mylene_Valerie schreef op 25 maart 2012 @ 15:39:
[...]
Disclamer, ik heb het laatst bij iemand geprobeerd maar is niet gelukt dus dat het overal en voor iedereen werkt is niet waar.
Aha. Ja, het ging bij mij en mijn 'proefpersoon' ook moeizaam moet ik zeggen.
Maar dan wordt het tijd dat er opnieuw naar gekeken wordt. (hint hint, haha)
[...]
Disclamer, ik heb het laatst bij iemand geprobeerd maar is niet gelukt dus dat het overal en voor iedereen werkt is niet waar.
Aha. Ja, het ging bij mij en mijn 'proefpersoon' ook moeizaam moet ik zeggen.
Maar dan wordt het tijd dat er opnieuw naar gekeken wordt. (hint hint, haha)

zondag 25 maart 2012 om 21:51

zondag 25 maart 2012 om 22:38
quote:Soley schreef op 25 maart 2012 @ 21:39:
Mod, het topic "ik haat mijn vrouw" op de relatiepijler loopt uit de klauwen. Forum mobiel, dus kan niet staffen of linken.
Het topic ic is verwijderd ivm een troll.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Mod, het topic "ik haat mijn vrouw" op de relatiepijler loopt uit de klauwen. Forum mobiel, dus kan niet staffen of linken.
Het topic ic is verwijderd ivm een troll.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
zondag 25 maart 2012 om 22:39
quote:missy_acy schreef op 25 maart 2012 @ 21:47:
Troll heeft weer b topic geopend: dag van de Viva hoer.
Met schreeuw letters.
Topic is verwijderd!
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Troll heeft weer b topic geopend: dag van de Viva hoer.
Met schreeuw letters.
Topic is verwijderd!
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
zondag 25 maart 2012 om 22:50
Het topic: 'Vastzitten in je lichaam en gevoel, wat dan ??? ' is verplaatst naar de pijler psyche.
Met vriendelijke groet,
Moderator viva forum.
Met vriendelijke groet,
Moderator viva forum.