Mode & Beauty alle pijlers

the fashionista's stay young forever !! ( deel 70 )

14-03-2012 16:43 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
alweer deel 70 van dit topic over mode en alle andere zaken die het leven leuk maken, gecombineerd met latte's, wijntjes en op zijn tijd een ernstiger gesprek.

http://thesocietypages.or ... 2/cambria_ad-1024x855.jpg

link naar deel 69:

Fashionista's denken voorzichtig aan de zomer.. #69
foto's staan erin
Leuk. Een portret was toch de opdracht? En die taarten... zien er professioneel uit zeg!
ze zien er vooral ook erg lekker uit, mjammie
ja dit is toch ook een portret? Hoeft niet perse alleen gezicht.

Tenminste hij liet die les een voorbeeldfoto zien en daar stond een groepje mensen ook helemaal op

Taarten was echt leuk om te doen
Ja tuurlijk, een portret kan ook ten voeten uit zijn. Ik was gewoon benieuwd naar de opdracht.
Elynn. Deja vu.
heet het dan geen deja tri ofzowiets
MaraMila, die cursus klinkt onzettend leuk zeg!
morgen dames !

* stel je hier plaatjes van latte, thee en een groots ontbijtbuffet voor *

zit op het werk tot half 6, gelukkig is het daarna nog even mooi weer, kan ik er nog wat van genieten.

maar goed morgen shoppen, jeej !!!
nu aan: spijkerjasje ( ook binnen ), smaragdgroen vest met vleermuismouwen, zwarte longsleeve, zwarte kokerrok, zwarte dikke panty en zwarte enkellaarsjes met sleehak.
Goedemorgen!
goede morgen ceci !

ik was niet wakker te krijgen van morgen trouwens, heb me uiteindelijk enorm zitten haasten.

ach ja, nu kan ik toch nog even tot rust komen hier, de storm bezoekers komt toch pas later ( hopelijk ).
Zomertijd hé, ptt. Denk dat de meesten daarom ook wel ietsje later komen.
Moguh!

Leuke outfit PTT! Ik heb nog pyjama aan Het is zondag he. Gisteren naar The Hunger Games geweest, hij was heel goed! Vandaag bij de ouders eten, die zijn 30 jaar getrouwd vandaag

Goedemorgen!

Oh, leuk, Alf, the Hunger Games. Was wel benieuwd ernaar. Ook naar het boek trouwens. Gelezen? En gefeliciteerd met je ouders!

(de mijne zijn in juni 50! jaar getrouwd bedenk ik me nu).
Geffliciteerd alfea!
hoi GB en alfea !

ik ben naar de muppets geweest in de bios vrijdag, leuke film, geweldige momenten maar een beetje te lang en het verhaal te hapsnap, heel jammer eigenlijk, hij had echt veel beter gekund met een ander verhaal en een duur van 90 minuten.

however, ik had hem niet willen missen, miss piggy zien als editor at large ( pun intended ) bij de vogue in parijs is ongelofelijk leuk.

gefeliciteerd met je schoonouders alf !
Thanks!

De boeken zijn erg goed GB. Met name de eerste. Laatste vond ik minder, maar ze zijn alledrie superspannend en ik kon ze niet wegleggen. De film vond ik erg geslaagd, miste niks uit het boek en volgens Alfman was het ook goed te volgen als je het niet had gelezen. Jennifer Lawrence is echt leuk! Ik vond haar ook al zo goed in Winter's Bone.

50 jaar, wow! Da's wel echt een hele prestatie zeg!
mijn ouders al over de 40 jaar alf, dat haal ik waarschijnlijk nooit meer met iemand, vind ik wel jammer soms.
Was op de bank in slaap gevallen gisteravond. Werd om een uur of 2 wakker en heb meteen mijn klok verzet. Vanochtend dus niet gedesoriënteerd. Laptop stond nog aan. Heb meteen spammerT gemeld die hier had gespamd (niet alleen hier btw) en dat bericht was vanochtend al verwijderd. Er was kennenlijk een Mod aanwezig omdat een ontzettende frusti enorm liep te rellen.
het gerel stoort me niet, ik wil gewoon weer plaatjes plakken, om de rellers en spammers forum ik wel heen.
Winters Bone had ik nog op mijn externe schijf staan, maar die werkt helaas niet meer. Maar zet 'm weer op m'n lijstje. Samen met 'the Hunger Games'. Het is wel vaker zo, bij een serie of trilogie, dat het eerste deel het beste is. Maar dat komt natuurlijk ook door het element van verrassing. Later ken je het al en dan is het nog wel spannend, maar niet meer nieuw. Kan mss wel beter eerst het boek gaan lezen dus?
Hmmm ik mis dat uurtje eigenlijk wel een beetje... nu al 11 uur ineens, gek. Terwijl ik het idee had dat ik redelijk op tijd was opgestaan...

We gaan zo even naar het tuincentrum om wat plantjes te halen als cadeau voor m'n ouders. Hoop dat ze dat leuk vinden, m'n vader klaagde van de week dat hij de tuin saai vond, dus vandaar. Normaal geef ik vaak wijn/drank en een etentje, maar dat mag mijn vader nu niet voor zijn gezondheid, dus wel lastig om iets te bedenken verder...
Iets voor de tuin is leuk! En nu is er zo veel te krijgen ook. Goed cadeau. Bij tuincentrum kom je vast nog wel op een idee.
dan valt dat vast in de smaak alf, planten om de tuin mee op te vrolijken.

is dat tijdelijk van de drank en de etentjes bij je vader ?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven