Buurvrouw boos

25-03-2012 15:58 58 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
Is dat aan haar kant nog wel netjes te verwijderen? Of blijf je het zien?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Hoera het wordt weer mooi weer.

Maar is de buuf nu boos over het spatje verf of over het klussen op Zondag. Foei je weet toch dat je niet klussen mag op zondag?
Vaak komt dat omdat ze al allerlei broeierige gedachten over haar buren had en die spetter is dan de druppel waardoor haar emmer overloopt.
it's a big club and you ain't in it
-
Hmm, dan is er vast meer gebeurt dus kom maar op met het hele verhaal.
Oh god, dat gezeur krijgen we hier straks ook.

Heb jij dezelfde buurvrouw als ik??
Who in the world do I think that I am... I suppose that depends on who I believe
quote:Spininhoek schreef op 25 maart 2012 @ 16:19:

Oh god, dat gezeur krijgen we hier straks ook.

Heb jij dezelfde buurvrouw als ik??Stond je niet te schuren aan de andere kant van de schutting?
hehehe, nee, de buurvrouw aan de andere kant van het zeikmonster (sorry voor de benaming)
Who in the world do I think that I am... I suppose that depends on who I believe
-
-
Hoe oud zijn de huizen?
Als ze nu de bovenkant aan het schuren is, dan kan ze eigenlijk geen probleem hebben met de zondag toch?
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Gewoon negeren.

Hallo buurvrouw, dag buurvrouw en voor de rest negeren.
-
Mag zij wel schuren op dr vrije zondag?
Als de bovenkant geschuurd is en daardoor niet meer waterdicht,heb je binnen een jaar of wat een verrotte schutting..

Ik zoe het zodra buuf weg was wéér in de beits zetten!
quote:anjertje schreef op 25 maart 2012 @ 16:37:

@Tonkje, blijkbaar is het dan geen probleem meer dat het zondag is Het ziet er best raar uit nu, zo afgeschuurde bovenkant. Gelukkig zien we het alleen vanuit het slaapkamerraam, dus ik zal er maar niets van zeggen. Krijgen we dat weer.Je zou ook zeer precies jouw helft van de bovenkant weer kunnen schilderen.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
-
En gewoon aanbellen en zeggen dat zo geschaafd de schutting zal gaan rotten en het voor beiden nog lelijker kan zijn?

En als het bovenkantje alleen van jou is, dus zij een eigen houtenschutting tegen die van jou heeft dan zou ik zeggen dat ze het niet moet afschuren.

Of als ze slapen er een kledder overheen gooien. Ja zeg, straks zijn jullie nog de pineut.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Je kunt die kanten ook met houtmenie bedekken- dat is iig afdoende. Buuf zal er waarschijnlijk niet blij mee zijn, maar menie trekt lekker in.
-
Ze meet met twee maten dus, daarbij beitsen maakt geen kabaal, schuren wel. Ook "lekker" van haar om te gaan schuren na het verven/beitsen, was het gebeitste droog.

Ik zou trouwens nu geen pakjes meer voor haar aannemen, maar dat ben ik
-
-

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven