is dit normaal?

25-03-2012 16:29 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heb tot voor kort zo'n anderhalf jaar een relatie gehad. Doordat ik geen normale jeugd had, ouders vroeg verloren en traumatische relaties met geweld/zeden, twijfel ik erg aan mezelf. Weet zo onderhand niet meer wat nog normaal gedrag is. Ex-vriend, 42 jaar, had een in mijn ogen niet gezonde relatie met zijn ouders, vooral moeder. Zij kwam eerst, afspraken met mij zegde hij er voor af. Met ouders op vakantie, kleding kopen, uit eten, alles eerst met mammie bespreken daarna pas met mij etc. Betrapte hem er regelmatig op dat hij haar belde als ik de kamer uit was, op het toilet zat of iets dergelijks. Eén keer was ik getuige van een telefoongesprek tussen hem en haar. Hij sloot het gesprek af met dag mam, dikke kus en maakte er ook nog smakgeluiden bij. Wat ik al zei, ik heb al heel lang geen ouders meer. Maar is dit normaal voor een volwassen vent?
Nee ik vind dat niet normaal.

Maar het gaat erom of jij met zo'n moederskindje kan leven. Ik zou ervoor passen.

Een goede band met je ouders is alleen maar toe te juichen, maar je mag op een gegeven moment best een keer volwassen worden.

Edit: ik zie nu pas at je geen relatie meer met hem hebt. Nou das alleen maar mooi dan.
Nee, ik zou daar gigantisch op afknappen.
Ga in therapie!
Nee, is niet normaal.
Ik moet ineens aan Little Britain denken;

Bitty.. Bitty

En als antwoord op je vraag.. nee niet normaal
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020

Da's een brug te ver wat mij betreft.
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Denk dat het voor jou en jouw gevoel niet normaal is. Waarschijnlijk vinden je vriend en Zijn moeder het wel normaal.

Dan rest de vraag: wil jij in deze relatie blijven, waarbij je je vriend abnormaal vind?
O, ik lees nu pas ex vriend.

Waar maak je je druk om dan?
Bedankt voor jullie reacties. Waar ik me druk om maak? Ik worstel nog steeds met de vraag wat normaal/volwassen gedrag is tussen moeder en zoon en of ik het misschien niet verkeerd heb gezien. Het toch aan mezelf ligt zoals hij altijd zei.Want volgens hem ben ik sociaal gestoord en weet ik, doordat ik enkel gewelddadige relaties had, niet hoe het er in een normale relatie aan toe gaat. Vandaar mijn twijfel.
Dat zijn moeder voor jou komt is natuurlijk niet normaal.

Dat je als zoon nog gaat shoppen met je moeder of uit eten gaat of op vakantie en een telefoongesprek afsluit met een kus, vind ik persoonlijk niet vreemd. Het is maar net hoe warm de relatie met je ouders is.
quote:missy_acy schreef op 25 maart 2012 @ 16:54:

Waar maak je je druk om dan?om een ex relatie.
Is je vriend alleen met zijn moeder of heeft hij ook een vader en broers en zussen?
Aha, dus meer om jezelf dan je ex? Vind jij dat van jezelf? En heb je hulp gehad met die relaties te verwerken?
quote:nellaaa schreef op 25 maart 2012 @ 17:10:

Dat zijn moeder voor jou komt is natuurlijk niet normaal.

Dat je als zoon nog gaat shoppen met je moeder of uit eten gaat of op vakantie en een telefoongesprek afsluit met een kus, vind ik persoonlijk niet vreemd. Het is maar net hoe warm de relatie met je ouders is.Eens.
Ik zie het weleens op de tv maar zelf heb ik dat nog nooit meegemaakt in real life.
it's a big club and you ain't in it
Je moet je natuurlijk niet laten uitmaken voor sociaal gestoord. Je bent z'n zus niet!
it's a big club and you ain't in it
quote:Eclair schreef op 25 maart 2012 @ 18:00:

Is je vriend alleen met zijn moeder of heeft hij ook een vader en broers en zussen?Hij heeft ook een vader. Die claimt hem omdat die niks alleen durft. Zijn broer is getrouwd en komt weinig bij de familie omdat schoonzusje niet in goede aarde valt. En een kus oké maar waar het mij om gaat zijn die smakgeluiden er bij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven