App Draw Something

04-03-2012 12:15 995 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoi,

heb begrepen dat Draw Something het nieuwe Wordfeud is. Je tekent iets en je tegenstander moet raden wat je getekend hebt.

Spelen jullie dit ook en weet iemand of er ook een Nederlandse versie is? Vind het best een grappig spel maar zou het leuker vinden als je gewoon Nederlandse woorden zou krijgen.
ik heb al 2 dagen problemen met inloggen op draw something....grrrrrr. Ik kom op het scherm met alle namen, maar als ik iemand aanklik, springt mn beeld op zwart......Ben ik de enige of hebben meer mensen er last van???
Dat heb ik ook even gehad, ik heb draw something toen geforceclosed in dat overzichtje waar al je programma's staan en toen werkte het weer.
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
PS ik miste je al!
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
Ik zoek ook nog tegenstanders, speel het alleen savonds. Pippalotte ben ik
Toegevoegd!
Ik las op de site van de iPhoneclub dat er binnenkort een update komt met een chatfunctie!
quote:luni schreef op 22 maart 2012 @ 10:04:

Ik kan niet meer spelen!! Sinds gisteren schijn ik een betaalprobleem te hebben maar creditcard heeft meer dan voldoende krediet en alle gegevens kloppen

Heb het er nu afgegooid en ga maar syncen aankomend weekend..misschien helpt dat!Ik heb inderdaad een probleem met de cc, maar vanaf zondag (geen grap!) kan ik weer spelen :-)
Ik zoek ook mensen om tegen te spelen, mijn naam is SorchaViva .
Broodjekaas, ik heb je ook toegevoegd, die Hamtaro was van mij .
Ik ben nu bezig met drie spellen, maar volgens mij doet ie het niet goed. Er staat their move, maar soms krijg ik nudge. Hoe kan ik dit veranderen?

Volgens mij zitten mijn tegenstanders op mij te wachten terwijl ik niet verder kan. Help!
Nudge betekent aantikken, dus dan is de tegenspeler te traag denk ik? Gewoon even aantikken dus x-D
Hier werkt alles weer naar behoren!

Zouden tegenspelers waar ik nog wat mee heb lopen maar die niet meer spelen zich kunnen verwijderen? Anders zit ik zo te wachten
Grrrr ik had een geweldige (al zeg ik het zelf) weerwolf getekend en toen opeens was 't weg en moest ik met een ander woord overnieuw beginnen! Enorm balen...
@degene die mijn rare grijze beest moet raden... SORRY! Ziet er niet uit.... in het echt issie heeeeel groot...
Is het een beetje op z'n retour? Of spelen jullie nog fanatiek?

Ik heb al 2 personen die niet meer (met mij) willen spelen

En een aantal personen die ik telkens "nudge" maar daar gebeurt verder niks meer.
quote:bartjes schreef op 04 april 2012 @ 12:44:

En een aantal personen die ik telkens "nudge" maar daar gebeurt verder niks meer.vind ik ook wel flauw, als je er geen zin meer in hebt kan je toch deleten?
Ik ben van de gratis versie naar de betaalde versie gegaan maar dat is niet helemaal goed gegaan. Moest helemaal opnieuw beginnen, was alle kleurtjes kwijt en heb nu ook een nieuwe gebruikersnaam. Heb bij mijn weten wel hetzelfde e-mailadres gebruikt.
Het Viva forum is papaja.
@ smulrol, dat vind ik ook, als je er klaar mee bent dan stop je ermee. maar dat is jammer van draw something, je kunt niet chatten.

Misschien teken ik wel super slecht , en spelen ze het nog wel
Je kunt wel dingen schrijven bij je tekening;-)

Kwestie van creatief mee omgaan! :p
Misschien is dat het probleem misschien geef ik te veel hints, is het te makkelijk :p
Nee valt mee hoor!

Ik heb zelf een aantal ' niet-spelers' verwijderd dus kan wel weer tegenspelers gebruiken :-)
Wij spelen al Luni, jammer. Anders had je me best mogen toevoegen hoor
Ja, we gaan lekker he!
Wat jammer nymphadora! We waren al bij 72! Kun je niet opnieuw inloggen met je oude gegevens? Desnoods de app eraf gooien en opnieuw synchroniseren met itunes?

Ik durf meteen de betaalde versie niet meer te nemen!
Ik heb geen problemen gehad bij het overgaan naar de betaalde versie. Je moet wel de gratis versie verwijderen voordatje de betaalde gebruikt maar ik ben geeen spelers kwijt geraakt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven