Buurvrouw boos

25-03-2012 15:58 58 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
-
-
Het maakt ook niet uit, is achterafpraat.

Eet smakelijk, hopelijk komt buuf niet klagen over etensluchtjes.
@ Anjertje: ik volg je helemaal. Wij zijn uiteindelijk verhuisd (koopwoning) door buren.

Ik hoop dat je ooit in de gelegenheid komt om te kopen & verhuizen of een huurhuis krijgt zonder zeikburen.

Ons nieuwe huis had ipv een schutting bosjes (wel rondom schutting, maar niet tussen de buurman en onze tuin), ze waren zo breed gegroeid dat we daar veel minder tuin hadden, scheelde echt heel veel. Nieuwe buurman wilde ook heeeeel graag een schutting, zo graag dat hij binnen 2 weken 4 tuinmannen heeft laten komen, een schutting heeft laten plaatsen (nadat we dit overlegd hadden en accoord waren met kosten 50-50). De schutting past precies bij zijn tuin, maar niet bij de onze.

Ik heb daarna nog 3x gevraagd wat onze kosten waren, maar die werden weggewuifd.

We horen onze buurman nooit, we zien 'm amper.

Maar ik ben gek op 'm

Ik hoop dattie hier blijft wonen, voor altijd !!!

Overigens vind ik 't ook echt zwaar irritant als mensen gaan boren-zagen-hakken en dat dat úúúrenlang op zaterdag of zondag.
De bovenkant van jullie gezamelijk schutting?

Heeft de buuv de schutting niet in dezelfde kleur?

Zo nee, was het dan afgesproken dat jullie de bovenkant van de schutting in jullie kleur zouden verven?
Zoals ik het begrijp de bovenkant van de planken aan de kant van TO (een schutting met aan twee kanten planken dus).
Ik ben ook altijd zo blij met mijn buren als ik dit soort verhalen hoor...zij hopelijk ook met mij/ons.
Is ze 2.23 m lang? Als ze last heeft van de bovenkant van de planken en palen, en de schutting is al extra hoog. Bitter stuk chagrijn! Sterkte met zo'n buuf

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven