The Ultimate Dance Battle
zondag 4 maart 2012 om 17:29
zondag 25 maart 2012 om 21:12
quote:coolpack2 schreef op 25 maart 2012 @ 21:06:
wat een vreselijke versie van dit nummer
En Raoul is een aanfluiting. Kan ik ook wel ;-pSterker nog, ik denk dat velen van ons het beter kunnen. Zelfs het lopen deed hij slecht, iedereen die ooit een beetje dansles heeft gehad, weet hoe je moet lopen als een danser.
wat een vreselijke versie van dit nummer
En Raoul is een aanfluiting. Kan ik ook wel ;-pSterker nog, ik denk dat velen van ons het beter kunnen. Zelfs het lopen deed hij slecht, iedereen die ooit een beetje dansles heeft gehad, weet hoe je moet lopen als een danser.
quote:S0LEIL schreef op 25 maart 2012 @ 21:12:
[...]
Sterker nog, ik denk dat velen van ons het beter kunnen. Zelfs het lopen deed hij slecht, iedereen die ooit een beetje dansles heeft gehad, weet hoe je moet lopen als een danser.Eensch! Hij kan vast heel bijzonder hiphoppen hoor, maar dansen kan ie niet.
[...]
Sterker nog, ik denk dat velen van ons het beter kunnen. Zelfs het lopen deed hij slecht, iedereen die ooit een beetje dansles heeft gehad, weet hoe je moet lopen als een danser.Eensch! Hij kan vast heel bijzonder hiphoppen hoor, maar dansen kan ie niet.
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
zondag 25 maart 2012 om 21:14
Ik vind zoals gezegd het danser niveau echt slechter dan vorig jaar, jullie niet? Het waren toch allemaal professionele dansers? Wat ik hier zie is echt niet allemaal geschoold idd, of het nu klassiek of jazz of Latin is, de hiphoppers vallen echt uit de toon. Jammer. Dat zoveel mensen hiphop zo cool vinden dat het gewoon veel hoger gewaardeerd wordt dan de andere dansvloeren (leken snappen niet dat die veel moeilijker zijn)