Entertainment alle pijlers

The Ultimate Dance Battle

04-03-2012 17:29 3450 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanavond vanaf 20:00 Ik kan niet wachten om Dan eh ik bedoel natuurlijk de dansers te aanschouwen vanavond
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Spannend... heel slecht maar ik hoop dat iemand valt.
Alanna had beter bij JeeMinHee kunnen meedansen. Geiligheid alom. Of hoe noemde ze dat? Goe Gegoe kroepoekig.
Ik zou ook graag willen zeggen dat ik onze Ahaalchinees slecht vind, maar ze doet elke keer wel aparte dingen.

Alleen zie ik er weinig écht Latin in.
moet toegeven: ik vind het een mooie choreografie
En dit hadden magazijnmedewerkers van de Ikea kunnen zijn
Teveel gedoe met tafeltjes..
SD Ja rond 20.20 was het wel zo'n beetje donker k zit gewoon in NL hoor maar volgende week is het nog langer licht
Ok ik geef toe

Dit was wel HEEL gaaf!!!!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Die tafeltjes vond ik ontzettend afleidend. Nee, ik ben geen fan. En ik vond het allesbehalve geil.
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
Zeg het niet graag, maar vind het wel mooi!

Geschuif met die tafeltjes is alleen een beetje.......vreemd!
Hi, weet iemand hoe het liedje heet waar net op gedanst werd? Dat met die tafeltjes :-).
Apart, met die stoeltjes.

Zijn er helemaal geen blessures geweest deze week?
Ik vind hier dingen van.
Ik weet niet. Ik zag er geen Latin in.
ja, dat schuiven was wat raar. Maar ik vond het qua kruisgegrijp wel meevallen eerlijk gezegd.
Och, er zit weer een Isabelle moment aan te komen.
quote:coolpack2 schreef op 25 maart 2012 @ 21:06:

wat een vreselijke versie van dit nummer

En Raoul is een aanfluiting. Kan ik ook wel ;-pSterker nog, ik denk dat velen van ons het beter kunnen. Zelfs het lopen deed hij slecht, iedereen die ooit een beetje dansles heeft gehad, weet hoe je moet lopen als een danser.
Vond mieneej's dans wel mooi, alleen het met de tafeltjes had korter gemogen. Dan hadden ze wat meer rumba kunnen laten zien... Maar wel erg gaaf en vernieuwend.
Ja, dat heeft ze eruit geknipt, ze wilde gewoon zichzelf even in het kruis laten tasten

Ik vond die tafeltjes niets en ik vond het ook al niet echt latin.
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
quote:Valerie1808 schreef op 25 maart 2012 @ 21:10:

Hi, weet iemand hoe het liedje heet waar net op gedanst werd? Dat met die tafeltjes :-).Volgens mij is het een nummer van Shakira als ik het zo hoorde
quote:S0LEIL schreef op 25 maart 2012 @ 21:12:

[...]

Sterker nog, ik denk dat velen van ons het beter kunnen. Zelfs het lopen deed hij slecht, iedereen die ooit een beetje dansles heeft gehad, weet hoe je moet lopen als een danser.Eensch! Hij kan vast heel bijzonder hiphoppen hoor, maar dansen kan ie niet.
Eigenlijk was het een soort hinkelen. Maar dan anders.
Ik vind hier dingen van.
Kunnen we Raoul niet alvast unaniem weg smssen?

Wat is zijn nummer?
Ik vind zoals gezegd het danser niveau echt slechter dan vorig jaar, jullie niet? Het waren toch allemaal professionele dansers? Wat ik hier zie is echt niet allemaal geschoold idd, of het nu klassiek of jazz of Latin is, de hiphoppers vallen echt uit de toon. Jammer. Dat zoveel mensen hiphop zo cool vinden dat het gewoon veel hoger gewaardeerd wordt dan de andere dansvloeren (leken snappen niet dat die veel moeilijker zijn)
Maar zijn er niet eens gewonden gevallen?
Ik vind hier dingen van.
@summerdance Dank je wel! Dat ga ik even op youtube uitzoeken.En misschien staat de muzieklijst ook wel op de website van het programma.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven