vraag of ik wel of niet moet melden bij politie

zondag 25 maart 2012 om 22:38

Hallo
Ik zal eerst mijn voorval uitleggen
Hier in mijn stad staat circus renz berlin deze week tot 27 maart denk ik nog
Afgelopen vrijdag was ik in centrum gezellig aan winkelen opeens tot mijn grooste angst loopt er een klein jonetje met slang om zijn nek en zijn vader er naast . Ik gillen rende kei hard weg en mijn zonnebril bril€130 euro is op de grond gevallen en heeft wat krassen
Vervolgens ging het 2 tal mij uitlachen en zei het jongetje leuke he papa? Ze vader vond ook leuk.( ze wouden nog weer naar mij toe lopen)
Goed ik met hyperventielatie en huilen verder gelopen naar plek waar ik tot rust kon komen ,
Ik was tot rust toen naar de auto en ja hoor daar was het 2 tal weer
Prescies zelfse weer alleen ben ik zo was in elkaar gestort in de kijkshop zo dissy daarna meding gedaan bij politie en ze zijn aangesproken en terug gestuurd met slang naar circus
Ik voel mij dus aardig in de zeik genomen (intimidatie) maar dan hrt andere woord van sorry kon er ecen niet op
Nog steeds last van de slang, ik heb angst voor die beesten die enorm
Wat zouden jullie doen officicele medinf maken of het het er bij laten??
Gr
                    Ik zal eerst mijn voorval uitleggen
Hier in mijn stad staat circus renz berlin deze week tot 27 maart denk ik nog
Afgelopen vrijdag was ik in centrum gezellig aan winkelen opeens tot mijn grooste angst loopt er een klein jonetje met slang om zijn nek en zijn vader er naast . Ik gillen rende kei hard weg en mijn zonnebril bril€130 euro is op de grond gevallen en heeft wat krassen
Vervolgens ging het 2 tal mij uitlachen en zei het jongetje leuke he papa? Ze vader vond ook leuk.( ze wouden nog weer naar mij toe lopen)
Goed ik met hyperventielatie en huilen verder gelopen naar plek waar ik tot rust kon komen ,
Ik was tot rust toen naar de auto en ja hoor daar was het 2 tal weer
Prescies zelfse weer alleen ben ik zo was in elkaar gestort in de kijkshop zo dissy daarna meding gedaan bij politie en ze zijn aangesproken en terug gestuurd met slang naar circus
Ik voel mij dus aardig in de zeik genomen (intimidatie) maar dan hrt andere woord van sorry kon er ecen niet op
Nog steeds last van de slang, ik heb angst voor die beesten die enorm
Wat zouden jullie doen officicele medinf maken of het het er bij laten??
Gr

zondag 25 maart 2012 om 22:44

De politie heeft hopelijk echt wel betere dingen te doen dan dit soort hysterische verhalen in een proces verbaal op te nemen.
Dat jij je eigen angsten niet onder controle hebt is jouw probleem. Val daar alsjeblieft de politie niet mee lastig.
Van intimidatie is echt geen sprake als ik jouw verhaal zo lees.
                    Dat jij je eigen angsten niet onder controle hebt is jouw probleem. Val daar alsjeblieft de politie niet mee lastig.
Van intimidatie is echt geen sprake als ik jouw verhaal zo lees.

zondag 25 maart 2012 om 22:47

zondag 25 maart 2012 om 22:48

zondag 25 maart 2012 om 22:49

nee het lijkt me niet dat je hier aangifte voor kunt doen. Wat is de aanklacht dan rondlopen met slang? Welke wet wordt hiermee verbroken? Ikzelf heb enorme angst voor vogels. Hier staat wel eens iemand met papagaaien daar schik ik ook van. Ook maar aanklagen dan?
Idd. je verzekering aanschrijven wat betreft de bril en verder proberen je angsten onder controle te krijgen.
                    Idd. je verzekering aanschrijven wat betreft de bril en verder proberen je angsten onder controle te krijgen.