Wie is wat aan het haken?
zondag 18 september 2011 om 20:37
zondag 25 maart 2012 om 22:23
Lisette, beginnen zoals in de boekjes van Christel Krukkert.. en dat gewoon uitbreiden... 1e ronde elke vaste dubbel, dan 1 vaste, 1x verdubbelen (en dat herhalen), dan 2 vasten, 1x verdubbelen (en dat herhalen), volgende ronde 3 vasten 1x verdubbelen (en dat herhalen) en zo steeds verder... dan zou 'ie plat moeten blijven...
zondag 25 maart 2012 om 23:29
maandag 26 maart 2012 om 19:09
Totaal off topic: ik heb een nieuwe jurk en ben er zo blij mee.eindelijk een jurk die simpelweg gewoon past
http://topvintage.nl/nl/v ... day-swing-dress-aqua-jurk
http://topvintage.nl/nl/v ... day-swing-dress-aqua-jurk
maandag 26 maart 2012 om 19:58
wat een leuk jurkje zeg!!! Succes met sporten straks..... Ik ben net terug, nu de rest van de avond maar haken...... Ben blij als ik klaar ben met mijn lavender bunny, vind die helemaal niet leuk eigenlijk, komt omdat ik nu leukere patronen heb en ik heb nog een wens van iemand..... Die ga ik hierna eerst maken, eens kijken hoe ik dat ga doen. Verder heb ik nog een paar haakwerken liggen die net niet helemaal af zijn, moet ze nog in elkaar zetten, maar ik vind haken leuker!!! Dat eerst maar eens doen voordat ik met de echt leuke dingen bezig mag.....Moet ik eerst nog uitkiezen wat. En ik wil nog wat patronen bestellen op DC.
maandag 26 maart 2012 om 20:25
maandag 26 maart 2012 om 20:27
Leuk jurkje Lisette!!
Ik ga me nu weer ff van m'n sportkleren ontdoen en gauw onder de douche springen. Kom net van de tennisbaan...
Dan lekker trainingsbroek aan en lekker op de bank verder haken... Ben stiekem aan die tweekoppige draak begonnen, heb 1 hoofd al bijna klaar en volgens mij gaat dat beest best wel gigantisch worden. Ben 'm met Saskia aan 't haken, naald 3,5 en alleen 't hoofd is al 15cm lang, daar komt dan nog z'n nek aan vast en de rest van 't lijf... ik reken op een cm of 70 of zo als 'ie klaar is...
En ja... m'n deken blijft nu even liggen... *schaam*
Ik ga me nu weer ff van m'n sportkleren ontdoen en gauw onder de douche springen. Kom net van de tennisbaan...
Dan lekker trainingsbroek aan en lekker op de bank verder haken... Ben stiekem aan die tweekoppige draak begonnen, heb 1 hoofd al bijna klaar en volgens mij gaat dat beest best wel gigantisch worden. Ben 'm met Saskia aan 't haken, naald 3,5 en alleen 't hoofd is al 15cm lang, daar komt dan nog z'n nek aan vast en de rest van 't lijf... ik reken op een cm of 70 of zo als 'ie klaar is...
En ja... m'n deken blijft nu even liggen... *schaam*