Krullen ala afro
maandag 26 maart 2012 om 11:41
maandag 26 maart 2012 om 11:56
Toen ik 12 was was mijn haar op vakantie helemaal ingevlochten. Ik heb dat een maand laten zitten en heb toen al die kleine vlechtjes eruit gehaald. Naast dat ik net een verharende hond leek, had ik ook eventjes die Spice-Girl Mel B look. Aangezien ik ook zeer steil haar heb was dit even een 'wow' moment.
maandag 26 maart 2012 om 12:03
Ik heb dit ook al eens gedaan. Ook steil haar en afro permanent laten zetten (was eerder kapster)...
Het indraaien duurde 2.5uur. De eerste dagen zat t super stijf en het leken allemaal knoopjes. Uiteindelijk heeft et 5a 6 weken mooi gezeten. Na die 6 weken kreeg ik een uitgroei dus de bovenkant en bij mn scheiding zat t super plat,terwijl de st helemaal bol stond. Toen laten uitgroeien,wat een drama. Op een gegeven moment had ik 10 cm steil haar (uitgroei) en de rest zokroes als wat... Toen na lang doorzetten al t krul eraf laten knippen dus een kortkoppie...
Dus ik raad het af... Want je haar word er superrrr dood van!!!
Het indraaien duurde 2.5uur. De eerste dagen zat t super stijf en het leken allemaal knoopjes. Uiteindelijk heeft et 5a 6 weken mooi gezeten. Na die 6 weken kreeg ik een uitgroei dus de bovenkant en bij mn scheiding zat t super plat,terwijl de st helemaal bol stond. Toen laten uitgroeien,wat een drama. Op een gegeven moment had ik 10 cm steil haar (uitgroei) en de rest zokroes als wat... Toen na lang doorzetten al t krul eraf laten knippen dus een kortkoppie...
Dus ik raad het af... Want je haar word er superrrr dood van!!!