Bibbereieren #26

02-02-2012 21:27 3394 berichten
Alle reacties Link kopieren

Naam DatumBijz.DuvelD: 07/09/09

86 cm / 12,5kg

22/9 CBS: 23/09/11 7kg / 63cmIkZ: 13/09/0976,5 cm / 9 kg MayaJ: 16/09/0995 cm / 14,4 kgJ: 30/12/109780gr 81cm, Leonor

M: 17/09/09

79cm / 9,68kg

C: 09/07/2011 Some stats??CharlotteS: 03/10/0986,5cm / 11,9 kg

J: 23/03/123950gr

24/4 cbMurron N: 04/10/0977,3cm / 12,5kg M: 27/10/118.7kg / 64.7cm JustdebT: 14/10/09 86cm / 12.8kg

M: 10/01/1255cm / 4600grHuskyI: 16/11/0992cm / 12,85kg

R: 03/05/119555gram 76cm PartyK: 24/11/0979,6cm / 11,4kg

FanaticM: 26/11/0986,5 cm / 13 kg

RizE: 27/11/0977cm / 9,8kg GW H: 16/01/1086cm / 11 kg YayaD: 11/02/1078cm / 9760gr

BeckyN: 17/04/10 81,5cm / 10350gr

02/07/2012 cbAnnika S: 26/06/10 80cm / 11,5 kiloRainbowS: 08/07/10 87cm / 11,7 kg

MomoA: 10/07/10 86cm / 11,9 kg

KathF: 24/08/1082cm /10,5 gr

21/06/12 1/2/2012 20 wk echoSpecu K: 28/01/11 12.2kg / gram 82cm ?: 7/11/12goede echo!Poll?: 23/09/12 blauwe jompel! 7 mei 20w echoMaris

?: 5/12/12 24/4 echo

Special guests aka suikertantes: Erine
Oh en N. daarnet heerlijk van de eendenborst gesmuld.
Al vakantie gevonden becky?
nope maar vanavond knoop doorhakken.
Beck, je raadt wie er nu op schoot zit? Meneer wil niet meer slapen. Duuuhhhhh.

Foto's moeten dus even wachten.

Maar A was danig onder de indruk van N. Meneer de puzzelkampioen kon er opeens niets meer van.
haha, N. slaapt ook nog niet, vent is boven. Tis zomertijd he. En A. heeft natuurlijk een enorme middagdut gedaan, dan is het niet gek.
Hij zit nu zijn gele knuffel compleet af te knagen. Hahaha
Geef dat kind dan ook gewoon wat te eten moom
Hij heeft me zitten bunkeren! Zelfs mijn bord moest ie hebben!
Hij kan maar trek hebben he moom
Grr kom er net achter dat de eerste drie weken dat h naar de kita gaat de go vakantie heeft, niet handig vervangende go en kita start
Ebp

prutnacht, ik denk dat h ziek wordt/is, voelt warm en heeft het over oortje au de hele tijd...... Past me zeer slecht (tja wanneer past het wel?) dus ontaard als ik ben prop ik er denk ik zo maar een zetpil in en hoop dat we het even volhouden
GW: arme H. Hoop dat de zetpil het een beetje tegen kan houden!

Hier onrustig mannetje s nachts. Hij heeft van 1 tot half 4 gehuild, de arme man. Ik nu gaar want vent was niet wakker te krijgen vannacht. Pfff...

Máár verder doet hij het heel goed, bv loopt perfect (wat een verschil met S !!)

Vandaag alleen s avonds visite, dus lekker relaxed
Meiden, help.. ik weet het niet meer. Meneer werd om half 2 huilend wakker, en viel om half 6 pas weer in slaap. Geen pijn, geen honger, geen dorst, gewoon, geen slaap.. Wat kan dit toch zijn? Gaat zo nu al een week, is telkens een andere tijd, en duurt echt uren.
Geen idee moom, loop zelf ook op mijn tandvlees

kan het aub snel vrijdag zijn?
Graag GW! Knuf voor Htje, sneu...

Char! Ook nog even hier, van harte met de geboorte van J! Je klinkt happy, goed zo! Geniet lekker.

Moom, irritant... en vermoeiend vooral! (dat is iets waar ik NIET naar uitkijk, de gebroken nachten... en nu moeten jullie allemaal roepen: 'ja maar je krijgt er zoooooveel mooois voor teruuugggg )

Poll!!! Zóóóó blij voor je!!! Gun het je enorm! Probeer er van te genieten, oke?

Pfff.... ik vind het SPANNEND! Niet nornaal. Vorige week ging wel, deze week is erger. Zo zenuwslopend, ieder pijntje, signaaltje, tinteling, etc. voel ik en gaat onder het vergrootglas. Wat ik allemaal voel: behoorlijk gespannen / pijnlijke borsten, zeer moeilijk stoelgang (en daardoor enorm dikke pens). Dat zijn eigenlijk de voornaamste twee dingen. Verder koude voeten en een warm lijf, maar misschien had ik dat altijd al wel zonder dat het me opviel Oh, en ik heb vorige week donderdagavond (6 dagen na de terugplaatsing) een klein beetje bloed gehad. Was meteen in tranen (ik word vast ongesteld...) maar het bleef daarbij, dus nu hoop ik dat innestellingsbloed was....

Ooooh meiden duimen jullie voor me?!? Ik hoop het ZOOOOO!!!!
Mijn duimen zijn voor jou, maris!
Mijne ook mariss!!

Geen tips moom, ik heb geen idee. En gelukkig hier geen last van.

H, beterschap!
Gw, lastig als ze ook om niets au roept. dan denk je al snel zal wel niets zijn. nu dus toch niet fitte H.

moom, wat doen jullie nu als A s nachts wakker is?

huilt a s nachts of gaat hij praten?

is erg vermoeiend

ik ben alweer stuk opgeknapt maar bij de minste inspanning gutst het zweet me al over de rug. voor morgen nog ziek gemeld. moest van 15u morgen tot 12u woensdag. dat trek ik echt nog niet daarbij krijg ik dan maar 6uurtjes slaap terwijl ik de slaap nu hard nodig heb. de dienst op woensdag van 7-12 ga ik wel weer proberen is rustig dienstje
wat we doen: troosten tot de hysterie er af is. Dat is altijd uit bed halen, soms lukt het in het donker, soms moet er even ergens licht aan. Daarna leggen we hem terug in bed, en blijven erbij tot hij stil is, kriebelen zacht zijn nekje of aaien zijn rug. Er gaat dan een muziekje aan. Maar tegenwoordig blijft hij niet meer liggen, hij springt direct weer op, gaat staan of zitten. We nemen hem dan bij ons, waar hij wel blijft liggen, alleen urenlang loopt te draaien. terugleggen is not-done. Warme melk ook geen effect, schone luier ook niet. Pcm geven we nooit, want het is geen pijn-huil, maar echt een kan-niet-slapen-klaagje. We praten alleen het hoognodige tegen hem, op een kalmerende toon zeggen dat het bedtijd is en dat ie moet gaan slapen. Dat wij dat ook gaan doen etc etc.
Fijn dat je aan de beterende hand bent. Wel verstandig dat je nog even geen slaapdienst doet!

Rain, hoe was het met stuntkip S? A's oog is vanmorgen echt pimpelpaars.
Moom, lastig... Wij doen het hetzelfde als jij beschrijft. Het onmiddellijke overeind springen bij neerleggen is zelfs identiek. Ik snap die boeken dan ook nooit over "lekker slapen zonder huilen" enzo, waarbij je op rustige toon elke keer hetzelfde tegen je kind moet zeggen en dan weer weg moet gaan. Hij gaat alleen maar harder krijsen als ie weet dat ik op z'n kamer ben en no way dat ik hem dan met wat troostende woorden kan kalmeren... Maargoed, hier helpt melk altijd. Dus ik heb geen tips. Alleen een want het is vast slopend. En het is vast een faaaase (hopelijk een korte). Had F van kath ook niet iets soortgelijks een tijdje geleden?

Oh en maris, ik kan me je spanning zoooo goed voorstellen. Ik vind de innestelingsbloedingtheorie een hele goede. Vrijdag mag je testen??? M'n duimen draaien overuren!
Zo, ben toch maar voor de cola gezwicht

mariss, vrijdag dus testen? Spannend! Zou wel heel gaaf zijn als het in een keer raak zou zijn
Moom, Ik denk dat jullie het zo zelf een beetje in stand houden, doordat hij nu niet leert zelf in slaap te vallen.

Wat zou kunnen helpen is, hem te laten huilen. En dan niet uren achter elkaar. maar 5min huilen even troosten, weer in bed leggen. weggaan weer 5 min laten huilen etc etc.

maar dat is vooral s nachts erg vermoeiend. en als je er al aan wilt beginnen moet je ook doorzetten. zeker in t begin kan t erger worden en als je dan toch bij hem blijft of hem bij jullie in bed neemt dan wordt t daarna nog erger (immers als ik maar lang genoeg doorga blijven ze toch)

zo geef je hem toch het gevoel dat jullie er wel zijn, maar ook dat hij in zijn eigen bed moet slapen

j2 heeft ook een periode gehad poosje terug dat hij s nachts steeds wakker was. in t begin hielp t wel op er bij te blijven zitten en dat werkte sneller dan bovenstaande methode. terwijl ik vanuit mijn opleiding wist dat dat wel zou werken uiteindelijk. maar s nachts wil je slapen dus doe je wat t snelste werkt. toen j2 direct eer ging staan en ook niet meer snel (lees na een uur nog niet) in slaap viel als ik er bij bleef zitten. heb ik hem wel laten huilen. na +- 4dagen sliep hij weer door. af en toe nog wel eens even huilen maar hoef er niet meer uit.

Erg vermoeiend, maar hier duurde het huilen s nachts +- 1uur en erbij zitten ook wel.
Gw, cola?

maris, spannend!
Cola tegen slaapgebrek, drink geen koffie dus moet toch wat

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven