googlehulp: huisje waddeneiland + sauna

26-03-2012 16:10 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn google is stuk. Is er iemand wiens google het wel doet?

Ik wil op vakantie, even een week chillen en bijkomen en een beetje aanprutsen. Wilde een leuke stedentrip maken, maar door een blessure kan ik niet zo lang lopen, niet handig dus. En toen dacht ik: "een huisje op een waddeneiland, met een fiets voor de deur en een stapel boeken." En toen dacht ik ook nog: "en een sauna." En nu wil ik het, maar ik kan het niet echt vinden.

Eventueel komen mijn ouders in het weekend ook nog een nachtje, maar in principe is het voor mij alleen. Ik wil van donderdag 19 april tot donderdag 26 april, want de 19de en de 27ste heb ik dingen waar ik niet om heen kan (of wil).

Iemand die tijd heeft om me even op goede ideeen te brengen? Budget is idealiter onder de 450 euro voor het huisje.
www.opdewadden.nl

Heel veel huisjes te vinden.
Hotel Amelander Kaap.
Texel: http://www.krim.nl/vakantie-huizen/chalets/type-texel

huisje met sauna
quote:yasmijn schreef op 26 maart 2012 @ 16:16:

Hotel Amelander Kaap.ziet er goed uit.... is een goede optie.
quote:abc schreef op 26 maart 2012 @ 16:16:

www.opdewadden.nl

Heel veel huisjes te vinden.HEEEEEEL VEEEEEEEL huisjes inderdaad, ik zie door de bomen het bos niet meer. En ik zie ook niet waar ik aan kan geven dat ik met Sauna wil.
Hoe ken je google nu kapot zijn?
quote:liesse schreef op 26 maart 2012 @ 16:23:

Hoe ken je google nu kapot zijn? teveel opties.... en niet duidelijk hoe duur en waar is de sauna....
Heb je mijn link nu al bekeken?

Kwestie van naam waddeneiland + huisje + sauna op google intypen en je krijgt vanzelf huisjes met sauna
quote:elninjoo schreef op 26 maart 2012 @ 16:27:

Heb je mijn link nu al bekeken?

Kwestie van naam waddeneiland + huisje + sauna op google intypen en je krijgt vanzelf huisjes met saunaAls ik dat intype dan krijg ik heel veel huisjes en de helft heeft stiekem toch geen Sauna.... link bekeken en opgeslagen.
Ik ken trouwens wel mensen met drie net gerenoveerde kamers. Restaurant/hotel. Poepiemooi! De een sauna, de ander heeft een speciale douche etc. Even hardop denken. Het is Caracol! Het is geen huisje. Maar wellicht is het iets voor je.
quote:liesse schreef op 26 maart 2012 @ 16:29:

Ik ken trouwens wel mensen met drie net gerenoveerde kamers. Restaurant/hotel. Poepiemooi! De een sauna, de ander heeft een speciale douche etc. Even hardop denken. Het is Caracol! Het is geen huisje. Maar wellicht is het iets voor je.Heel mooi, maar voor een week slechts 1400 euro :D. Is iets boven het budget
wij zijn laatst in een landal huisje geweest en die had ook een sauna. Was dan wel weer in drenthe, maar misschien hebben ze dat soort huisjes ook op de waddeneilanden.
De Smederij op Texel. Geen huisje maar een B&B en ook geen sauna volgens mij. Maar het ziet er zo mooi uit en de recensies zijn supergoed (ben er zelf nooit geweest, maar staat nog op mijn lijstje)
De sauna vind ik vaak niet wcht bijzonder in dergelijke huisjes. Klein en muf en 2x gehad dat ze lauw bleven en niet warmer konden. Ik zou er niet speciaal op gaan zoeken, de huisjes zijn ook extra duur met die optie. Dan ga ik liever naar een sauna in een hotel ofzo, als ik daar behoefte aan heb.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik heb ook even her en der gekeken, maar een week voor 450,- zal nog niet echt meevallen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
http://www.dennenoord.com ... ta-sun-en-sauna-1005.html

Is een soort van stacaravan, maar wel met sauna!
Ik wil geen spelbreker zijn, maar vaak kun je huisjes op de wadden alleen van vrijdag tot vrijdag of zaterdag tot zaterdag huren.
Waarom ga je niet even langs 't reisbureau?

Die mensen krijgen betaald om voor je te zoeken en hebben er veel kennis van.
quote:zonnetje1001 schreef op 26 maart 2012 @ 16:57:

http://www.dennenoord.com ... ta-sun-en-sauna-1005.html

Is een soort van stacaravan, maar wel met sauna!

dit ziet er op zich best wel goed uit. Ik ga eens even kijken of er nog wat vrij is.

Iedereen alvast bedankt voor de input!
Dan fiets (het is mooi weer) je even naar een VVV voor een boekje (zo'n papieren geval) over de wadden, daar staan ook allemaal huisjes in. Kun je meteen een plattegrond van het betreffende eiland mee nemen.

Als je Googgle stuk is, hoe heb je het dan voor elkaar gekregen om op het forum te komen?
quote:Kaaaaaaaatje schreef op 26 maart 2012 @ 17:04:

[...]

dit ziet er op zich best wel goed uit. Ik ga eens even kijken of er nog wat vrij is.

Iedereen alvast bedankt voor de input!Wij zijn daar een keer geweest. Sauna was erg goed en de rest was niet erg groot, maar alles was wel schoon en netjes. Alleen de banken zaten niet echt heel lekker (maar in welk huisje wel?)
quote:Ikbenanoniem schreef op 26 maart 2012 @ 16:57:

Ik wil geen spelbreker zijn, maar vaak kun je huisjes op de wadden alleen van vrijdag tot vrijdag of zaterdag tot zaterdag huren.Daar loop ik inderdaad ook tegen aan. Ik kan altijd nog van vrijdag tot donderdag gaan. Dan ga ik de eerste donderdag wel lekker in de buurt naar de sauna, kan ik op de wadden ook wel zonder sauna af, want dat gaat denk ik niet lukken binnen mijn gewenste budget.
quote:beelicious schreef op 26 maart 2012 @ 16:58:

Waarom ga je niet even langs 't reisbureau?

Die mensen krijgen betaald om voor je te zoeken en hebben er veel kennis van.Omdat ik het idee heb dat die mensen betaald willen worden om voor mij te zoeken en ik heb nu in principe wel tijd om te zoeken, het lukte me alleen niet zo goed ;)
quote:zonnetje1001 schreef op 26 maart 2012 @ 17:10:

[...]

Wij zijn daar een keer geweest. Sauna was erg goed en de rest was niet erg groot, maar alles was wel schoon en netjes. Alleen de banken zaten niet echt heel lekker (maar in welk huisje wel?)Dat houd mij bij veel huisjes inderdaad wel tegen, geen lekker bank om op te liggen lezen. Nu hoop ik natuurlijk op mooi weer en dan lekker buiten kunnen lezen, maar toch!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven