Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Haa allemaal!

Leuk, Amidala, contact met B.! Spannend hoe dat verder loopt!

Vleertje blijft piekerig over RPO

En nee, Xan en Prinses niet samen dit weekend. Xan moest werken gisteren en ik ga vandaag naar m'n ouders, want ga met m'n moeder naar een (klassiek) concert, leuk!

Fijne en relaxte zondag allemaal!
Peas on earth!
Goedemorgen . . eerst ff koffie halen om wakker te worden..
Amidalda... Spannend hoor contact met B... Zeer nieuwsgierig hoe dat zich verder gaat ontwikkelen..

Prinses. Leuk gezellig samen met mams naar een concert.. Veel plezier..
Eén hele goede middag hier!,

Ben ik weer eens. Leuk, zie wat nieuwe mensen in dit topic! Welkom...doe alsof je thuis bent

Hey Vleertje...alles goed? Een tijdje geleden had je het over een eigen woning....zit er nu weer een beetje schot in de zaak met het vinden van een nieuwe woning? Hoor er eigen niks meer over, dus ben benieuwd, en heb wel zin in een house-warming
Hey Xan...

Tis afwachten met een woning.. Ik ben mijn vader nl nodig voor een hypotheek.. en dat vlot nog niet zo aangezien zijn eigen werk wat onzeker is op t moment..

geduld wordt uiteindelijk beloond toch ?

Ga je morgen maar eens een lange mail sturen over alle ins en outs van Vleer (en Rpo) geloof dat er ff een nuchtere man naar moet kijken ;)
Je vader wil graag garant voor je staan? Tja, lastig als zijn werk dan wat onzeker is inderdaad....

Hoop voor je dat jullie het allemaal voor elkaar gaan krijgen...

"Nuchtere" Xan eens een kritisch oog laten vallen op je mailtje morgen

Wat een K*T weer trouwens....echt zo'n binnenhang- en verveeldagje...
RPO heb wat van zich laten horen , hij wil met mij naar de bioscoop ..naar de film Definitely, Maybe
Vleer ondertussen al wat gehoord van RPO? Niks aan deze situatie.

Amidala, soms kan het inderdaad heel fijn zijn om elkaar even met rust te laten. In dit geval pakt het blijkbaar erg goed uit want jullie reageren er allebei goed op. Fijn! Ik ben benieuwd hoe dit verder gaat lopen.

Prinsesje met mama naar een concert. Leuk! Fijne dag Prinsesje!

Xander verveel jij je nu niet? Nu je alleen bent Je mag ons wel komen afleiden hoor?

Ik ben nog steeds ziek. Heb lichtelijk koorts en de finimal gaat er behoorlijk doorheen helaas. Ik ben nooit zo'n voorstander van het gebruik van pijnstillers, maar heb het blijkbaar nu wel nodig. Vanavond weer met VL afgesproken. hoop dat het dan redelijk gaat zodat ik niet ga zeuren (au heb zo'n buikpijn/hoofdpijn/misselijk....). Morgen is het weekend voorbij, kan ik eindelijk de dokter om advies vragen. Het is namelijk iets wat al een paar weken speelt en ik had er al iets tegen gekregen, maar heb het idee dat dat niet helpt..
Hai allemaal!

Wat een gekke situatie toch, Vleer. Het gevoel van RPO klopte dus toch, jammer! Want mannelijke vrienden kan heel goed! Op sommige momenten heb ik ook liever een mannelijke vriend om me heen dan een vrouwelijke. Soms kan een man je dingen weer heel anders laten inzien, een nuchtere kijk bieden. Jammer dus dat het met Jan zo afgelopen is.

Ik heb gisteren inderdaad boeken gekocht: Toch maar "Help, ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt" en ook "Hieper" van Hanna Buenting. Dus nu heb ik het boekenweekgeschenk, hoera. Bedenk me nu dat ik vandaag dan gratis mag reizen met de trein. Maar daar heb ik niks aan, zometeen wat met vrienden doen gewoon hier in de stad...

HalveMaan, ik heb "De Vliegeraar" al zelf. Ik ben eigenlijk aan het wachten totdat "Duizend schitterende zonnen" goedkoper wordt, dan koop ik 'm ook . Ik hou er wel van om schrijvers te sparen. Heb al veel van Roald Dahl (nog lang niet genoeg ;)), van Yvonne Keuls en nu dus van Kluun. Voor mijn volgende woning ga ik een grote boekenkast kopen hihi.

Gisteren nog even na een verjaardag de stad ingeweest. We waren alleen in een café wat superdruk was. Brandveiligheid, wat is dat?... Ik ben niet zo groot, dus werd steed opzij gebeukt en werd daar dan weer een beetje duizelig van. Het was toch wel gezellig, was om 3 uur thuis...

O ja, Halvemaan nog een hardlooptip. Ik ben gaan trainen voor een loop van 5 km, heb daar ook op gezocht op internet. Er zijn dan mooie trainingen en binnen 7 weken ongeveer kun je dan de 5 km lopen. Dus wie weet kun je jezelf ook dat doel stellen? Ik vind 't trouwens wel spannend, want Tweede Paasdag is het al bijna en dan moet ik! Heb er wel ontzettend zin in. Mijn broertje en m'n vader doen ook de 5, dus gezellig! Ik kom vast als laatste van ons binnen, maar dan wachten ze maar, haha.
Ah, lees nu dat RPO wat van zich heeft laten horen. En? Wat ga je terugsturen?
quote:sunshineforever schreef op 16 maart 2008 @ 13:30:

Vleer ondertussen al wat gehoord van RPO? Niks aan deze situatie.

Amidala, soms kan het inderdaad heel fijn zijn om elkaar even met rust te laten. In dit geval pakt het blijkbaar erg goed uit want jullie reageren er allebei goed op. Fijn! Ik ben benieuwd hoe dit verder gaat lopen.

Prinsesje met mama naar een concert. Leuk! Fijne dag Prinsesje!

Xander verveel jij je nu niet? Nu je alleen bent Je mag ons wel komen afleiden hoor?

Ik ben nog steeds ziek. Heb lichtelijk koorts en de finimal gaat er behoorlijk doorheen helaas. Ik ben nooit zo'n voorstander van het gebruik van pijnstillers, maar heb het blijkbaar nu wel nodig. Vanavond weer met VL afgesproken. hoop dat het dan redelijk gaat zodat ik niet ga zeuren (au heb zo'n buikpijn/hoofdpijn/misselijk....). Morgen is het weekend voorbij, kan ik eindelijk de dokter om advies vragen. Het is namelijk iets wat al een paar weken speelt en ik had er al iets tegen gekregen, maar heb het idee dat dat niet helpt..

Hey ,

Vervelend...nog steeds ziek? Idd verstandig om de HA te bezoeken!

Ja, dit is echt een verveeldagje, slecht weer enzo....dus om echt iets te gaan doen...nee, dat nodigt niet echt uit....

Dus ik kom jullie wel een beetje afleiden

Hoe gaat het met VL en jou? Op rolletjes?
En ik loop de 5mijl in april .. En moet echt meer gaan trainen.. afgelopen weken me die koud en regen heb ik gewoon geen fuck uitgevoerd met dat hardlopen..

Ik had RPO 3 dagen geleden op Msn een vraag gesteld toen hij al offline was.. Of ie met mij naar de film wilde.. En net kwam hij online en reageerde met JA !

We zitten nu beetje te msnen ..
quote:Vleermuis28 schreef op 16 maart 2008 @ 13:28:

RPO heb wat van zich laten horen , hij wil met mij naar de bioscoop ..naar de film Definitely, MaybeOhhh...vreemd "opeens" wat laten horen...en dan naar de bios willen? Raar raar....
Owwwww...het verhaaltje is anders dus.... jij vroeg hem om naar de bios te gaan....
Sun, wat vervelend dat je nog steeds ziek bent zeg... Hoop dat de dokter je morgen kan helpen! En laat VL je maar lekker vertroetelen dan..;)

Hmm..RPO wil met je naar de bios, Vleer? Heb je hem al geantwoord?

Ja, bleeeegh, die regen! :( Weer om binnen te zitten.. Ik doe al een uur een poging om mezelf de deur uit te slepen, naar de sportschool toe, maar dat wil nog niet zo lukken..!

Trouwens...ik lees dingen over Prinses en Xan.. hebben we een liefdeskoppel op dit topic?
Sun... betere tip is om paracetamol te nemen ! mag je max 10 van hebben op 1 dag.. En je kan er 2 tegelijk nemen .. dus 1000mg in 1 keer.. Dit dempt je hoge temp..

(nog beter zijn zetpillen 1000mg of 500mg)
Oooh...het was dus anders met RPO en de bios idd.. lees ik pas nadat ik had gereageerd.

Leuk op msn?
quote:Xander68 schreef op 16 maart 2008 @ 13:44:

Owwwww...het verhaaltje is anders dus.... jij vroeg hem om naar de bios te gaan.... Ja Xan .. paar dagen geleden had ik t m gevraagd.. Hij is dus blijkbaar al die dagen niet online geweest op Msn om t berichtje te kunnen zien..
Hey Amildala....welkom nog hier....

Ik interpreteerde het ook anders met RPO..

Ehmmm Vleer, wil je Sun haar lever aan gort helpen?
RPO vertelde Gisteren had hij afscheidsfeestje van een vriend die voor onbepaalde tijd naar australie gaat..

En er zitten al 2 goede vrienden in San Francisco , ik weet dat hij t daar moeilijk mee heeft.. tis duidelijk dat ie ze mist..
Xan.. paracetamol en ibuprofen kan neit veel kwaad !!! .. Al dieandere zooi WEL ..

Anders zouden artsen wel Finimal en andere goedkope pijnmedicatie voorschrijven ipv paracetamol en ibuprofen denk je ook niet ?
1 tip .. Neem NOOIT Diclofenac zonder dit op recept te krijgen,.. (en er zijn nogal wat pijnmedicaties op de markt o.a bij drogisterijen waar dit inzit) Dit is nl ECHT funest voor je maag en lever !!!

(bij diclofenac moet altijd een maagbeschermer gebruikt worden o.a Omeprazol)
Mijn vader is gisterochtend naar de huisartsenpost geweest, ligt al week op bed met flinke koorts , tig paracetamols en hoestsnoepjes omdat ie onwijs hoest en zere keel heeft...

Komt ie bij de huisartsenpost.. wordt er gezegd : Meneer gewoon weer lekker onder de wol , uw eigen lichaam hersteld zichzelf..

En kreeg nog een extra lading Paracetamols mee
Ahhhh, kijk....weer wat geleerd over medicatie! Fijn om "zuster" Vleer om advies te kunnen vragen if needed

RPO mist dus wat vrienden....lijkt me ook niks nee!

quote:amidala84 schreef op 16 maart 2008 @ 13:45:

Trouwens...ik lees dingen over Prinses en Xan.. hebben we een liefdeskoppel op dit topic? Yep
RPo vroeg wanneer ik naar de film wilde.. Heb gezegd deze week ergens als hij dat leuk vind.. Reageert ie alleen met een : Ok

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven