Spuitend orgasme

26-03-2012 14:15 47 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gezien dat er al wel enkele topics zijn over dit onderwerp, maar voor zover ik kan vinden is daar sinds 2010 niet meer in geschreven.

Ik ben al enige tijd gefascineerd door spuitend klaarkomen en vroeg me af of ik dat ook zou kunnen. Ik heb een hoop dingen op internet opgezocht en aan de hand van ervaringen van andere vrouwen heb ik gisteren voor het eerst een spuitend orgasme ervaren. Ik moet zeggen dat ik het gevoel wat ik had toen het vocht eruit spoot wel heel veel vond lijken op plassen en was ook verbaasd over de hoeveelheid vocht die eruit kwam. Daarna kon ik nog twee keer spuitend klaarkomen, dus ik weet vrij zeker dat het echt niet om urine kan gaan. Wat ik me nu afvroeg, zijn er meer vrouwen die het gevoel vinden lijken op plassen wanneer het vocht er uit spuit? De blaas zit natuurlijk wel heel dichtbij en voordat ik de stap neem om ook met een partner te gaan proberen of ik dan ook zover kan komen wil ik wel zeker weten dat het om een orgasme gaat en niet om een of andere vorm van incontinentie...
je hebt duidelijk niet goed genoeg gezocht want er is een topic hierover waar onlangs nog op meegeschreven werd.
Not my cup of tea...
Ik begrijp nooit zo goed waar die fascinatie vandaan komt, ik vind het eerder een beetje ranzig dan geil of spannend.

En volgens mij kom je tijdens normale tedere sex ook niet zomaar spuitend klaar, het moet altijd met een bepaalde vorm van grof geweld zeg maar....
ik heb het topc ''squirten'' voor je ge-upt, tinkerbel86. Daar werd een hele hoop erover geschreven.
Ik heb het nog nooit gehad en heb er eerlijk gezegd ook absoluut geen behoefte aan. Mijn man spuit, dus dat geeft al genoeg plakbende.
quote:madelon1979 schreef op 26 maart 2012 @ 14:32:

Ik heb het nog nooit gehad en heb er eerlijk gezegd ook absoluut geen behoefte aan. Mijn man spuit, dus dat geeft al genoeg plakbende.
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
Alhoewel er al een topic loopt hierover, toch een vraag aan Tinkelbel... How did you do that? Lijkt me godsonmogelijk, om mezelf aan t squirten te krijgen (als ik daar dan al zin in zou hebben).

En @Madelon als het spuiten van een man al een plakbende geeft, waarom dan überhaupt seks?

* edit, squirten geeft geen plakbende
quote:madelon1979 schreef op 26 maart 2012 @ 14:32:

quote:spectral schreef op 26 maart 2012 @ 14:22:

Ik begrijp nooit zo goed waar die fascinatie vandaan komt, ik vind het eerder een beetje ranzig dan geil of spannend.

En volgens mij kom je tijdens normale tedere sex ook niet zomaar spuitend klaar, het moet altijd met een bepaalde vorm van grof geweld zeg maar....Haha, nou een bepaalde vorm van grof geweld is er niet voor nodig hoor. De man moet de vrouw gewoon in een bepaalde stand bevredigen. Ofwel zijn bekken kantelen tijdens de seks of zijn vingers in een 'kom hier beweging'. Dan komt natuurlijk de discussie wat het verschil uit maakt tussen harde sex en grof geweld.
Oja on topic: ik vind het ook wel heel erg lijken op het gevoel van (moeten) plassen. Daarom vind ik het ook niet altijd lekker.

Stomme vergelijking maar dat gevoel is voor mij wel hetzelfde als bij het drinken van je eerste biertje: daar moet je soms even doorheen.
Ga eerst maar eens pissen op de plee en probeer het dan weer. Mooi dat het niet lukt.
Mooi wel, Willem

@ Femminile, gewoon met je vingers.
quote:willem1959 schreef op 26 maart 2012 @ 18:19:

Ga eerst maar eens pissen op de plee en probeer het dan weer. Mooi dat het niet lukt.

En dat baseer je op je eigen ervaring?

Ik ervaar het trouwens nooit met die standaardmethodes van de kom-hier-beweging en dat soort dingen; ik krijg het het als mijn vriend me vingert op m'n clit.
als het eenmaal is getriggerd, kun je dan nog wel vaginaal klaarkomen?
quote:stewardess schreef op 26 maart 2012 @ 18:24:

Mooi wel, Willem

@ Femminile, gewoon met je vingers.Dat kan wel zijn, maar heb ik daar zin in?
*sluit me aan bij Stew; geen probleem *
Eigenlijk maar 1 nadeel: iedere keer de lakens verschonen of de kussens van de bank tegen de verwarming zetten (+ 's ochtends rare blikken v/d kinderen daarover) na seks.
Femminile, jij vroeg hoe het kon. Niet of je er zin in moest hebben

Spraakwaterval, dat is een nadeel. Maar een badlaken goed dubbelvouwen helpt ook wel .
quote:willem1959 schreef op 26 maart 2012 @ 18:19:

Hou toch eens op met dit nonsens verhaal! Je bent geen vrouw, kunt het niet ervaren en er dus m.i. geen mening over hebben.

Snap nou eens een keer dat het geen URINE is. Vaak lees ik je best graag maar in dit geval blijf je een dombo.

Spectral, er is echt geen 'geweld' voor nodig hoor. Houding, ligging is it all. Denk je soms dat een man je met 3 komkommers grof moet vingeren? Leer dan je lichaam eens kennen zou ik zeggen. Het kan namelijk met 1 vinger en zonder geweld.
quote:stewardess schreef op 26 maart 2012 @ 18:38:

Spraakwaterval, dat is een nadeel. Maar een badlaken goed dubbelvouwen helpt ook wel .Eh.... 3 badlakens, allen dubbel en weer dubbel gevouwen, dus circa 8 handdoeklaagjes.... Maar goed, we hoeven de wasmachine niet zelf meer aan te zwengelen.
quote:stewardess schreef op 26 maart 2012 @ 18:38:[/b

Spraakwaterval, dat is een nadeel. Maar een badlaken goed dubbelvouwen helpt ook wel .Of, ze stopt met praten tijdens de seks.
quote:stewardess schreef op 26 maart 2012 @ 18:38:

Spraakwaterval, dat is een nadeel. Maar een badlaken goed dubbelvouwen helpt ook wel .

In je uppie Stew... dat bedoel ik.. jij wel?

en 's ochtends zeg ik wel dat er witte wijn over de bank is gegaan...
Femm, daarom dus, oefenen

En dan heb je inderdaad een handdoek nodig, dubbelgevouwen....
Maar Liebele, daar WIL ik niet op oefenen ... echt, ik hoef geen spuitend orgasme in mijn uppie... is dat nou raar?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven