Moet ik het forum verlaten?

22-03-2012 15:19 2027 berichten
Alle reacties Link kopieren
De afgelopen maanden is het forum een belangrijk deel van mijn leven geworden. Ik heb er vriendinnen gemaakt, fijn gediscussieerd, mensen geholpen en mijn eigen geest gescherpt.

Echter, het is onmogelijk om te kunnen functioneren zonder draagvlak. Het doet me dan ook pijn dat, ondanks al mijn constructieve posts en inzet voor (het niveau van) het forum, er soms wordt gezegd dat ik "op moet donderen".

Ik heb het beste met iedereen voor en wil mijn steentje bijdragen aan dit forum en een betere wereld.

De liefde moet echter van twee kanten komen. Daarom wil ik weten hoe over mijn rol op dit forum wordt gedacht, zodat ik er consequenties uit kan trekken.

Vind je dat Martin zou moeten opdonderen van dit forum?

Totaal aantal stemmen: 600

Nee, Martin heeft leuke bijdragen (3%)
Nee, Martin heeft zinvolle bijdragen (2%)
Nee, je kunt iemand ook negeren als je hem niet leuk vindt. (26%)
Nee, niet iedereen die anders of irritant is, moet oprotten. (11%)
Nee, want er zijn anderen die hem WEL leuk vinden (3%)
Ja, Martin moet oprotten. (56%)
56% ja-stemmers, wanneer ga je nu eens een keer weg?
Zou Schoppenhauer Martin81 hebben voorzien (in een visioen of zo he?)? Al die quotes zijn zó enorm van toepassing op de beste manmafketel! Ik hartje Schoppenhauer! *smelt*
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
quote:martin81 schreef op 26 maart 2012 @ 15:25:

[...]

Ehh... nee. Mijn politieke visie is dat iedereen een autonoom rechtssubject is, maar enkel en alleen binnen zijn eigen middelendomein. Al mijn politieke stelingnamen zijn hiervan af te leiden.

Probeer jij maar eens zo'n kern te ontdekken in het werk van Judt of een van die andere sociaal-democraten.Ik niet hoor...!
Jankert
quote:tenerife1973 schreef op 26 maart 2012 @ 17:41:

JankertWie... Ik?
De club bestaat dus alleen uit mannen en alleen uit mannen van academisch niveau (de meeste van de 13 leden zijn zelfs gepromoveerd of op dit moment werkzaam aan een proefschrift).

de meesten van de 13

M is tot woensdag weg, hij moet even weer het de pagina's 45 tot 53 lezen!

Veel plezier M, ieder zijn ding!
Optimist tot in de kist!
Ik mis Miss Acy, Grobbekuiken, Scamp, Yvonne77, Molly74, MissVK en de rest die elk topic van Martin zin gaf....
Ik denk dat een hoop het een keertje gaan opgeven, zo interessant is M nou ook niet. De eerste dagen zat ik hier ook wat meer maar ik wordt er een beetje melig van en veel toevoegen doen mijn posts ook niet. Martin81 is en blijft een bleghertje (ik heb er geen echte term voor, zo erg is het).
Optimist tot in de kist!
quote:tzippa schreef op 26 maart 2012 @ 18:11:

Ik mis Miss Acy, Grobbekuiken, Scamp, Yvonne77, Molly74, MissVK en de rest die elk topic van Martin zin gaf.... Ik ben er wel hoor
quote:Olifantjeinhetbos schreef op 26 maart 2012 @ 18:23:

Ik denk dat een hoop het een keertje gaan opgeven, zo interessant is M nou ook niet. De eerste dagen zat ik hier ook wat meer maar ik wordt er een beetje melig van en veel toevoegen doen mijn posts ook niet. Martin81 is en blijft een bleghertje (ik heb er geen echte term voor, zo erg is het).

Oh, ik heb geen hoop op te geven, die had ik al niet :D En ik heb Martin altijd net zo serieus genomen als hij mij (vul zelf maar in), hij is nu oud nieuws (ik ben snel verveeld), maar waarschijnlijk dringt dat pas tot hem door in 2014.

Ik zag al heel veel topics waarin hij straal genegeerd werd (dus de meesten hebben daad bij woord gesteld en hem onder de negeerknop gezet), dus het is nog een kwestie van tijd...

Ik zie de meeste dames wel weer op andere topics, toch? TOCH?!
Goh Martin, je bent er nog steeds? Jammer!
ik ben er! Druk met verhuizen ed, maar ik spiek soms even hoor!
quote:tzippa schreef op 26 maart 2012 @ 18:43:

[...]

Oh, ik heb geen hoop op te geven, die had ik al niet :D En ik heb Martin altijd net zo serieus genomen als hij mij (vul zelf maar in), hij is nu oud nieuws (ik ben snel verveeld), maar waarschijnlijk dringt dat pas tot hem door in 2014.

Ik zag al heel veel topics waarin hij straal genegeerd werd (dus de meesten hebben daad bij woord gesteld en hem onder de negeerknop gezet), dus het is nog een kwestie van tijd...

Ik zie de meeste dames wel weer op andere topics, toch? TOCH?!

TUUUUURLIJK!

Eigenlijk houden we zo dit topic levend en hij kicktop het aantal reacties op zijn topics en legt dat ook weer uit als succesvol zijn.

dus beter mijden we dit topic
quote:missy_acy schreef op 26 maart 2012 @ 18:52:

ik ben er! Druk met verhuizen ed, maar ik spiek soms even hoor!

Oh ja hoor; je doet aan real life ofzo?

Schiet het een beetje op? ( je hebt toch ook een kleintje en bent zwanger, meende ik zo tussen de regels door te lezen?)

Moet je ver verhuizen? Heel veel succes! En als je even wil relaxen, moet je natuurlijk even hier spieken he?!
quote:missverrektekoekwaus schreef op 26 maart 2012 @ 18:58:

[...]

TUUUUURLIJK!

Eigenlijk houden we zo dit topic levend en hij kicktop het aantal reacties op zijn topics en legt dat ook weer uit als succesvol zijn.

dus beter mijden we dit topic

Maar zonder martin als leidraad weet ik niet meer waar ik bij hoor, huildiehuilie!

Dit is iig mijn laatste toevoeging

martin vs. de matriarch

Voor alle gezellige dames (en sporadische heer) in martins topics; ik ben blij, dankbaar; jullie waren fantastisch!
Snap ik hoor Tzip, en die negeerknop werkt prima, toch?

Ik blijf de humor vinden in dat 13 leden, tjonge zeg, nee dan zet je echt zoden aan de dijk met je groepje.
Optimist tot in de kist!
quote:tzippa schreef op 26 maart 2012 @ 19:08:

[...]

Maar zonder martin als leidraad weet ik niet meer waar ik bij hoor, huildiehuilie!

Dit is iig mijn laatste toevoeging

martin vs. de matriarch

Voor alle gezellige dames (en sporadische heer) in martins topics; ik ben blij, dankbaar; jullie waren fantastisch!

Hij is goed!

Maar je klinkt als een afscheid, je hoort toch gewoon bij ons
Hey Tzip, open anders je eigen hoekie. Ik kom wel langs!

Ik mis Miss Acy, Grobbekuiken, Scamp, Yvonne77, Molly74, MissVK en de rest die elk topic van Martin zin gaf....

Ik ben er schat

Niet huilen, ik vind jou lieffffff
Schiet het een beetje op? ( je hebt toch ook een kleintje en bent zwanger, meende ik zo tussen de regels door te lezen?)

Nee, ik heb n peuter en een baby en ga verhuizen.
Hij is pas woensdag of na woensdag avond terug. Hij heeft natuurlijk weer 12 pagina's ruk materiaal bij elkaar gesprokkeld.
Dude nog steeds hier?

Haai liefie!

Was de hele dag werken, kom nu weer even koekeloeren. Niks nieuws onder de zon, pagina's lang met bijna niet door te komen gebladibla van de toekomstige voorzitter. Het vorige topic is nog open....

p.s. Heb me nog nooit in Schoppenhauer verdiept (zit niet zo filosofisch in elkaar), maar z'n uitspraken zijn wel heul erg van toepassing op de toekomstige voorzitter zeg. Ik ben plotseling groot fan geloof ik

@Hasse, je hebt helemaal gelijk, de beste man had ongetwijfeld een visioen, en die komt nog uit ook!
quote:missverrektekoekwaus schreef op 26 maart 2012 @ 19:13:

Hey Tzip, open anders je eigen hoekie. Ik kom wel langs!Goed idee, dan kom ik ook, gezellig!
Snap ik hoor Tzip, en die negeerknop werkt prima, toch?

Ik blijf de humor vinden in dat 13 leden, tjonge zeg, nee dan zet je echt zoden aan de dijk met je groepje.
Optimist tot in de kist!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven