kokoopgoedkoop

27-03-2012 15:14 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal, op de site van koopgoedkoop zag ik leuke stoelen. Heeft iemand hier ervaring mee, is de site wel betrouwbaar en hoe zit het met de kwaliteit van de producten? De prijzen zijn nogal aan de lage kant, vandaar mijn vraag...
de titel had moeten zijn : koopgoedkoop
Ik zou persoonlijk nooit bij websites kopen met een dergelijke naam, maar dat kan aan mij liggen...
http://www.webwinkelverge ... 79/3/Koopgoedkoop.nl.html

Pagina met reviews.
Kvk nr bestaat niet

Telefoonnummer werkt niet

Product niet goed

Afspraken komen ze niet na

Slechte/onbeleefde mails

Producten die volledig niet geleverd worden

Zijn een paar van de punten die ik zo lees.
Ik zou er niet bestellen .
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
Emmy bedankt voor de link:) als je het zo leest komen er inderdaad heel veel vraagtekens. Ik had al zo'n vermoeden...omdat de prijzen vrij laag zijn
Als het te mooi klinkt om waar te zijn... is het dat meestal ook
M'n ex en ik hebben daar een jaar geleden badkamer meubel gekocht.

De levering was optijd en het pakket volledig.

( misschien mazzel gehad, als ik dit hierboven zo lees)
Ze hebben wel een KvK nummer. Onderaan hun website staat dat het van GerWo Trading is. En dit bedrijf is wel te vinden in het handelsregister.

Neemt niet weg dat hun service blijkbaar enorm crappy is.
Heb er in 2010 een tuinset besteld, prima set. Tafel staat in de winter ook buiten, stoelen gaan naar binnen, gaat nu aan zijn 3e zomer beginnen.
Wij hebben er een tuinset gehaald en zijn dik tevreden, dus wat mij betreft een aanrader. Ze hadden toen ook een showroom waar we eerst zijn wezen kijken, was ergens in de buurt van Nijmegen geloof ik.
Wij bestellen er ook en alles ik op tijd en alles is compleet....heb geen klachten en prima kwaliteit
quote:Emmy_ schreef op 27 maart 2012 @ 15:22:

Kvk nr bestaat niet

Telefoonnummer werkt niet

Product niet goed

Afspraken komen ze niet na

Slechte/onbeleefde mails

Producten die volledig niet geleverd worden

Zijn een paar van de punten die ik zo lees.Kan zo naar Tros opgelicht dus?
het wordt nu wel moeilijker...positieve reacties en negatieve reacties...je moet gewoon geluk hebben denk ik met zulke bedrijven
Mijn vriend werkt er. Als hij iets bestelt kan hij het direct meenemen dus over de verzending weet ik vrij weinig. Over de kwaliteit wel; prima!
Wij hebben een kinderbed hier vandaan en ook de pizzaoven is een aanrader!
Nog even een aanvulling: natuurlijk gaat er eens wat fout, dat is ook niet gek met die ladingen die daar de deur uit gaan. Het zijn absoluut geen oplichters, ze werken daar allemaal hard en met hart voor de zaak, vriendlief incluis.
Patricia, als ik dus iets wil bestellen kan ik bij jou (of bij jouw vriend) terecht om zeker te zijn van snelle service en goede kwaliteit van de produkten
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?f=69
nou schaduwlicht...hier wordt je niet zo vrolijk van
Ik heb een keer een krabpaal gehaald, niet laten bezorgen. Ja mijn banjers weten het wel snel kaal te krijgen dus ik ben al aan een nieuwe toe maar dat ligt niet aan het product.

Door het ophalen kan ik verder niets zinnigs zeggen, ik was er met een andere forumster, we keken in de showroom, ik koos er eentje uit, betaald en meegenomen. Het pakket klopte dus gelukkig geen problemen met vermiste onderdelen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
het is idd moeilijk om een beslissing te nemen. Voor zo'n prijs wil je het niet laten schieten, maar aan de andere kant wil je ook geen problemen natuurlijk...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven