Seresto vlooienband
dinsdag 27 maart 2012 om 15:18
Hallo!
Ik was net bij de dierenarts om weer een paar pipetjes te halen & nu had ze ook iets nieuws staat..namelijk de Seresto band; een band die ongeveer 8 maanden werkt & ongeveer 25 euro kost Seresto band
Heb toch maar weer de pipetjes gehaald..maar wil misschien de volgende keer (: volgende maand) de band eens uitproberen.
Is er al iemand op het forum die deze banden heeft geprobeerd?
Ik was net bij de dierenarts om weer een paar pipetjes te halen & nu had ze ook iets nieuws staat..namelijk de Seresto band; een band die ongeveer 8 maanden werkt & ongeveer 25 euro kost Seresto band
Heb toch maar weer de pipetjes gehaald..maar wil misschien de volgende keer (: volgende maand) de band eens uitproberen.
Is er al iemand op het forum die deze banden heeft geprobeerd?
dinsdag 27 maart 2012 om 15:51
Ik heb voor de oudste (hond hè, niet een kind) ook ooit een bandje gehad, weet alleen het merk niet. Maar wát een onding! Hij werd gek van de jeuk na een halve dag. 's Nachts was de jeuk nog erger en heb het ding bij hem afgedaan. Zijn hele nek was geïrriteerd. Zelfs dagen nadat het bandje af was, had hij nog last. Nee, niet van vlooien of teken, maar van dat bandje! Puur gif was dat.
Geen idee of het dezelfde is als jij bedoelde, maar ik gebruik maar gewoon weer een pipetje twee keer per jaar (hooguit).
Geen idee of het dezelfde is als jij bedoelde, maar ik gebruik maar gewoon weer een pipetje twee keer per jaar (hooguit).
dinsdag 27 maart 2012 om 16:51
quote:redband schreef op 27 maart 2012 @ 16:04:
Bah, ik hou niet van vlooienbanden. Vooral niet als je nog kleine kinderen hebt rondlopen.Eensch, handjes aan de band, vingers in de mond.
Bah, ik hou niet van vlooienbanden. Vooral niet als je nog kleine kinderen hebt rondlopen.Eensch, handjes aan de band, vingers in de mond.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé