Alleen thuis....

16-03-2008 16:58 68 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Heb hier al vaker gepost over de problemen met mn vriend is ook al vaker uitgeweest enz, wonen nu weer samen sinds 2 maanden.

Het is een persoon die blowt, of gokken ook nog een deel van zijn leven is is niet bekend, hij zegt van niet namelijk....

Wie zitten er in het zelfde schuitje als ik en zitten er vaak alleen thuis...als vriend/manlief gaat blowen? En uren achtereen in een coffeeshop doorbrengt, Door blowen schijn je de tijd te vergeten

Zo zit ik al snel ongeveer 4 a 5 dagen in de week vaak alleen thuis,(inclusief de weekenden) soms is hij in het weekend overdag aan het blowen en is hij savonds wel thuis maar meestal slapend of afwezig..

Ik hoor graag wie die dit nog meer hebben en hoe jullie hier mee omgaan..., en doen jullie uberhaupt nog iets samen?

Alvast tnx!
Er zijn maar 2 dingen die je kunt doen denk ik:

Oogkleppen afzetten en zien dat je domweg als totaal-niet-belangrijk gezien wordt door je levenspartner, en dus gewoon weggaan bij zo'n lapzwans.

Of gewoon accepteren dat de rest van je leven er zo uit gaat zien en jij niet belangrijk bent en er dan niet meer over mekkeren.

Meer smaken zijn er denk ik niet.
quote:misslady schreef op 16 maart 2008 @ 17:31:

Maar ga idd ook ff kijken in t afghanistan topic:)

Joehoe, dit was een grapje hoor?

We bedoelen te zeggen dat je nu toch al alleen bent, dus waarom ga je niet echt alleen wonen?

Kies voor jezelf meis! Wat geeft deze relatie je voor een meerwaarde?
ik denk dat ik er nog ff tegaan kijk( merkbare veranderingen zie) wil niet mn hele leven zo spenderen nee....
quote:misslady schreef op 16 maart 2008 @ 16:58:

Hoi allemaal,

Heb hier al vaker gepost over de problemen met mn vriend is ook al vaker uitgeweest enz, wonen nu weer samen sinds 2 maanden.

Het is een persoon die blowt, of gokken ook nog een deel van zijn leven is is niet bekend, hij zegt van niet namelijk....

Wie zitten er in het zelfde schuitje als ik en zitten er vaak alleen thuis...als vriend/manlief gaat blowen? En uren achtereen in een coffeeshop doorbrengt, Door blowen schijn je de tijd te vergeten

Zo zit ik al snel ongeveer 4 a 5 dagen in de week vaak alleen thuis,(inclusief de weekenden) soms is hij in het weekend overdag aan het blowen en is hij savonds wel thuis maar meestal slapend of afwezig..

Ik hoor graag wie die dit nog meer hebben en hoe jullie hier mee omgaan..., en doen jullie uberhaupt nog iets samen?

Alvast tnx!Aangezien Fleurtje naast dat ze zit te zuchten ook zit te slapen, neem ik de honneurs even waar
quote:misslady schreef op 16 maart 2008 @ 17:37:

ik denk dat ik er nog ff tegaan kijk( merkbare veranderingen zie) wil niet mn hele leven zo spenderen nee....

Maar hij heeft toch al vaker dingen beloofd en niet waargemaakt.

Het is al eerder uit geweest.

Je weet niet of hij ook nog gokt e.d.

En hij is er nooit.

Wat heeft deze relatie nog wel waar je voor zou willen blijven?

Schijnbaar (heel lullig, maar waar) ben je niet belangrijk voor hem, anders zou hij zich wel anders gedragen...

Waarom denk je dat er merkbare veranderingen gaan komen? Is daar aanleiding toe om dat te denken? Is hij al aan het veranderen? Heeft hij zijn excuses aangeboden voor zijn gedrag van de afgelopen tijd? Snapt hij dat er voor jou geen zak aan is? Heeft hij spijt? Was hij gisteravond thuis? Stelde hij vandaag voor om iets leuks met z'n tweeen te gaan doen?

Waar zit je eigenlijk op te wachten?

Nee, maar kijk het rustig nog even aan hoor. Ook de volgende keer als hij zegt dat hij gaat minderen, moet je hem minimaal een jaar de tijd geven om eraan te kunnen werken. Keulen en Aken zijn ook niet in één dag gebouwd, nietwaar?

Doe kalm aan, en geniet van je wachtende jaren!
Ehm nee het blijft bij woorden, hij wilt nu 3x per week gaan proberen vanaf morgen zegt hij........... gister zijn we wel f wezen poolen, hij was uiteraard stoned....maar ja dit is in de 2 maanden tijd bijna het enigste uitje geweest...
Hij is al een tijdje niet voorbij gekomen volgens mij:

Run Forest Run!
quote:misslady schreef op 16 maart 2008 @ 17:45:

Ehm nee het blijft bij woorden, hij wilt nu 3x per week gaan proberen vanaf morgen zegt hij........... gister zijn we wel f wezen poolen, hij was uiteraard stoned....maar ja dit is in de 2 maanden tijd bijna het enigste uitje geweest...

Ik verhef eveb mijn stem:

ZIE JE DAN NIET DAT ER NIKS VERANDERD?

Als dat al stoned moet, dan wordt het toch nooit wat.

Ren, meis, ren!
quote:Chardonnay schreef op 16 maart 2008 @ 17:46:

Hij is al een tijdje niet voorbij gekomen volgens mij:

Run Forest Run!Same thoughts!
He, gezellig. Effe poolen met je knijterstoned vriendje.

Even snel tot het punt komend: Waarom ben je bij hem?
Hoezo vanaf morgen proberen? Als je daarmee akkoord gaat en hij gaat morgen wel blowen zegt ie geheid: ja maar ik heb het toch geprobeerd. En dan sta jij daar dan weer.

Meid, hij heeft al een aantal kansen van je gehad (althans dat begrijp en vermoed ik). Het houdt gewoon een keertje op. Kies voor jezelf.
Hoe komt het dat je überhaupt tijd hebt om vier á vijf dagen per week op hem te wachten?
Als je nu weggaat heb je liefdesverdriet, als je veel langer wacht is de kans niet ondenkbaar dat je én liefdesverdriet én een berg schulden hebt.

Dus inderdaad, laat hem lekker zijn leven lijden (geen tikfout) en kies voor je eigen toekomst. Ik kom beroepsmatig veel van die continueblowers tegen en trust me: diegenen die zeggen dat hash/wiet geen schade toebrengen, die liegen!
Wat houdt je eigenlijk in deze situatie? Plichtsbesef? Geld? Liefde? Gewoonte?
quote:misslady schreef op 16 maart 2008 @ 17:45:

Natuurlijk was hij stoned. Als dit het enige uitje in twee maanden was, zal dat als een enorme schok voor hem geweest zijn. Een schok die alleen maar te dempen was door te blowen. Je moet het rustig aan doen, Misslady, stapje voor stapje de boel opbouwen. Kleine dingetjes als poolen zijn al een bijna onmogelijke opgaaf voor dit soort mensen.

Maar er is licht aan het einde van deze donkere tunnel. Over 20 jaar zal hij toch zeker wel iets geminderd zijn. Gelukkig ben jij trouw en vasthoudend en zul je er dan nog steeds voor hem zijn, steunend en vooral wachtend. En dat verdient iemand die het zo zwaar heeft als jouw vriend!
anoniem_648d867ac9e9b wijzigde dit bericht op 16-03-2008 17:55
Reden: grammar
% gewijzigd
Ik denk dat ik wel namens de meeste spreek als ik zeg dat we je niet aanvallen, maar slechts willen helpen hoor...
Klopt Tientje!
quote:Tientje79 schreef op 16 maart 2008 @ 17:55:

Ik denk dat ik wel namens de meeste spreek als ik zeg dat we je niet aanvallen, maar slechts willen helpen hoor......en je willen doen inzien dat de situatie waarin je zit echt heel verdrietig is.
En dat we je het geluk gunnen, en je kunt ons niet vertellen dat je nu gelukkig bent, of wel?

Als je diep in je hart kijkt, denk je dan dat hij nog verandert?

Dus niet wat je wil, maar wat je denkt?

Ik denk namelijk van niet. En het is zo zonde om jouw leven te vergooien omdat hij blowend door het leven wil.
quote:misslady schreef op 16 maart 2008 @ 17:29:

Ja dan hoor ik hoe hen hier mee omgaan, en idd er worden weer beloftes gedaan dat hij wilt midneren...zie dr alleen niks van.....

nou dat heb je intussen gehoord, "hen"hebben van hun blowende vriend hun EX-blowende vroend gemaakt.

En ja natuurlijk begint hij morgen met stoppen,

ken je die bordjes in de cafe's niet: Morgen gratis drinken",

morgen blijft altijd morgen hoor
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
quote:Evidenza schreef op 16 maart 2008 @ 17:40:

[...]

Aangezien Fleurtje naast dat ze zit te zuchten ook zit te slapen, neem ik de honneurs even waar

Woehahhahahaaaaaaaaa.

Had Misslady nog niet tot de categorie huilies gecatagoriseerd

Overigens denk ik dat ze bij het Afghanistan-topic een virtuele rotschop zal krijgen.
Hmmm, dit topic doet me denken aan een gesprekje dat ik gisteren met een single vriendin had. We willen allebei best eedn vriend in ons leven. Toen zei zij: "Ach, ik zie ook een hoop zieke relaties om me heen en dan ben ik liever gelukkig in mijn eentje".

Nou inderdaad, liever alleen, dan met zo'n vriend, wat doe je daar nog? Get a life! Het leven is zo kort, waar wacht je op?
maar zeg nou eens waarom je nog bij hem bent.

Hij is nooit thuis omdat hij zit te blowen, als hij wel thuis is slaapt hij, als hij met je weg is is hij knetterstoned, hij maakt loze beloftes, het is al een keer uitgeweest...

Wat is er zo leuk aan deze persoon dat je bij jezelf denkt, ik wil het nog een kans geven?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven