Alleen thuis....

16-03-2008 16:58 68 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Heb hier al vaker gepost over de problemen met mn vriend is ook al vaker uitgeweest enz, wonen nu weer samen sinds 2 maanden.

Het is een persoon die blowt, of gokken ook nog een deel van zijn leven is is niet bekend, hij zegt van niet namelijk....

Wie zitten er in het zelfde schuitje als ik en zitten er vaak alleen thuis...als vriend/manlief gaat blowen? En uren achtereen in een coffeeshop doorbrengt, Door blowen schijn je de tijd te vergeten

Zo zit ik al snel ongeveer 4 a 5 dagen in de week vaak alleen thuis,(inclusief de weekenden) soms is hij in het weekend overdag aan het blowen en is hij savonds wel thuis maar meestal slapend of afwezig..

Ik hoor graag wie die dit nog meer hebben en hoe jullie hier mee omgaan..., en doen jullie uberhaupt nog iets samen?

Alvast tnx!
Ik hoop in elk geval niet dat je gaat denken dat hij wel veranderd als er een kind is. Hij moet éérst veranderen, voor LANGE TIJD en dán zou je heel voorzichtig kunnen gaan denkekn over een léuke toekomst samen.

Voor zoals ik het nu zie? Jij hebt voor een leuke toekomst het meeste kans alleen. Je zit nu nl. ook alleen, maar tevens te balen dát je alleen zit en dat is dan weer niet leuk

hij gaat minderen, van 5 naar 3 dagen. uhuh.. en dan? Dan zit je 3 dagen alleen te balen. Gaat hij daarna nog meer minderen? Of gaat hij het houden bij 3 dagen? En als jullie een keertje samen uitgaan (1x in 2 maanden???!!!) is dat dan één van die avonden dat hij stoned is, of is hij dan ook clean? En weet je dat zeker?

En als jullie samen met vakantie zijn, is hij dan clean? Of moet hij dan ook wel z'n blowtje? En ga jij gezellig mee de bak in, als hij opgepakt wordt met wied?

Ik kan zo nog wel even doorgaan, maar ik hoop dat de boodschap duidelijk is. Voor mij is het namelijk: óf nu clean, niet proberen, gewoon, clean. Óf bij 'm weg (en dan hoop ik dat je hém eruit zet)
Later is nu
Gezellig zo'n vent...

Deze moet je houden dit is een toppertje.!!!
Jij vind dat geblow kennelijk prima dus dan moet je ook niet gaan zitten janken dat je alleen thuis zit..

Kun je zelf op die avonden niet weggaan dan of hebben jullie ook nog kinderen...?
Snel wegwezen daar hoor!! Zal nooit minder worden, alleen erger. Gokt je vriendje ook nog, kan je je lol helemaal op.

Misschien zie je het pas in als je voor de zoveelste keer zonder geld zit en nog geen rooie cent hebt voor een half brood. Geld wat opgaat aan roken en misschien een gokkast.
Hi girlss

Tnx voor alle tips...dat ik weg moet, klopt inderdaad...:)

maar toch bedankt!

X
Wat bedoel je met je bovenstaande post?

Ga je iets met de tips doen? Of ga je de situatie gewoon nog even aankijken?
Morgen kan de eerste dag zijn van je nieuwe leven! Doe iets!
quote:MaddyAlbright schreef op 17 maart 2008 @ 18:20:

[...]

Morgen kan de eerste dag zijn van je nieuwe leven! Doe iets!Deze zin dekt echt alles! Als ik in deze situatie zou zitten zou deze opmerking mijn ogen kunnen openen. Ik hoop dat dat voor TO ook geldt.
Misslady wat hoop je te vinden in het Afganistan topic dan?

Medestanders?

Ik vrees dat je die niet zult vinden

Hun mannen zijn op een missie

Die liggen niet laveloos, doelloos en pretentieloos in een coffeeshop.

Ik vraag me werkelijk af WAAROM je samenwoont

Omdat julliie het zo gezellig hebben samen???
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Heeft hij überhaupt wel een baan?

Zo nee, wie betaalt de huur, het eten en zijn geblow?
Hij werkt wel en betalen gewoon allebei de helft..

Maar tnx Girls voor de eye openers idd
ik betaal niks aan zn geblow hoor
Een verkering van mij, uit mijn puberjaren, was/is ook zo. Hij is nu dus mijn ex uiteraard.

Echt, zooo passief...verschrikkelijk. We hadden wel verbazingwekkend weinig ruzie, aangezien er geen stom woord uitkwam. Wel lekker rustig...zo'n wandelende kasplant.
Moest er nog eens bijkomen ja

Wees eens duidelijk, wat ga je nou doen? Weg? Nog even aankijken en dan weg? Volhouden, kapot gaan en dan weg?
Haha, Min, dat is mijn favoriete scheldwoord voor ex als hij geblowed heeft.

Fucking Plant!

Dat dekt de lading en hij haat het als ik hem zo noem omdat hij weet dat het waar is.
Mijn ex was echt een plant dan...rook er ook nog eens naar! Het is dat ie af en toe bewoog anders had ik 'm zo de kliko ingemikt. Helaas schijnt er een wet te zijn tegen het dumpen van nog levend biologisch afval....
Ik bedoel niet mijn meest recente ex trouwens
Het is toch de hoogste tijd dat de mythe "Van blowen wordt je langzaam slimmer" uit de wereld wordt geholpen.

Uit mijn vriendenkring zijn gedurende de afgelopen tien jaar alle blowende personen verdwenen. Eigenlijk omdat ze het blowen uiteindelijk belangrijker gingen vinden dan hun vrienden. Grappig genoeg mis je ze nauwelijks.

Als ik nieuwe mensen ontmoet en merk dat ze blowen, stop ik er direct geen energie meer in. Waste of time. Ik ben daar erg rechtlijnig in geworden. Dat bleek de beste weg.

@minny: kon je hem niet op een leuke kinderboerderij kwijt?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven