Chocolade breken
dinsdag 27 maart 2012 om 20:45
Ontzettend niet probleem maar ik ben ongesteld en zit nu chocolade te eten en ik vraag me serieus af waarom het gewoon echt pijn doet om van sommige repen 2 blokjes af te breken.
Mn hele duim is beurs en ik heb nu 4 blokjes in mn mond :p
Bij de goedkope heb ik t nooit en dacht nu 'goh, laat ik eens een wat betere kwaliteit meenemen'
Spijt van!
Mn hele duim is beurs en ik heb nu 4 blokjes in mn mond :p
Bij de goedkope heb ik t nooit en dacht nu 'goh, laat ik eens een wat betere kwaliteit meenemen'
Spijt van!
Internagelaktisch
dinsdag 27 maart 2012 om 21:12
quote:fozziebear schreef op 27 maart 2012 @ 21:03:
Gewoon er vanaf bijten, krijg je ook geen zere handen. En hoeft niemand anders de rest van je reep.
Als je tanden maar niet breken.
(slagroomtruffels en ferrero roche is ook lekker trouwens)
Gewoon er vanaf bijten, krijg je ook geen zere handen. En hoeft niemand anders de rest van je reep.
Als je tanden maar niet breken.
(slagroomtruffels en ferrero roche is ook lekker trouwens)
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
dinsdag 27 maart 2012 om 21:15
quote:snoopylynn schreef op 27 maart 2012 @ 21:11:
nee joh, surprise eieren. Die zijn lekker, het is spannend omdat er een speeltje inzit, en je kunt er leuk mee spelen.
Zo heb ik mijn collectie crazy crocs en happy hippo's bij elkaar geschraapt. Me too, me too! . Er zaten 3 eieren in het doosje en ik had toen nog 1 broertje. En ik kreeg t altijd voor elkaar het goede ei te kiezen, met dus zo'n croc of hippo en ofcourse de dolphins
nee joh, surprise eieren. Die zijn lekker, het is spannend omdat er een speeltje inzit, en je kunt er leuk mee spelen.
Zo heb ik mijn collectie crazy crocs en happy hippo's bij elkaar geschraapt. Me too, me too! . Er zaten 3 eieren in het doosje en ik had toen nog 1 broertje. En ik kreeg t altijd voor elkaar het goede ei te kiezen, met dus zo'n croc of hippo en ofcourse de dolphins
dinsdag 27 maart 2012 om 21:45
quote:BrightEyes80 schreef op 27 maart 2012 @ 21:37:
Wat een slecht topic dit, zeg.
Ben nu heel erg in dubio of ik (bij gebrek aan repen) een doosje After Eight ga opentrekken ja/nee.
Als ik het doe, gaat het ook gelijk gruwelijk mis en dat moeten we toch niet meer hebben op dit tijdstip...En dan met die chocomintthee. Ik zit zwaar ongesteld aan de paprikachips en te trashen met Peter. Met John zou het nog leuker (nee, is dieptriest) zijn!
Wat een slecht topic dit, zeg.
Ben nu heel erg in dubio of ik (bij gebrek aan repen) een doosje After Eight ga opentrekken ja/nee.
Als ik het doe, gaat het ook gelijk gruwelijk mis en dat moeten we toch niet meer hebben op dit tijdstip...En dan met die chocomintthee. Ik zit zwaar ongesteld aan de paprikachips en te trashen met Peter. Met John zou het nog leuker (nee, is dieptriest) zijn!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!