nutteloos geouwehoertopic

19-08-2011 21:11 2916 berichten
aangezien het vorige topic is overleden en ik geen puf meer heb

om te reanimeren hierbij een nieuw onzin topic.

heb op dit moment spijtig genoeg niks nutteloos te melden.

ik ga hier dan ook gauw weer weg totdat ik weer nutteloze inspiratie heb

oww iedereen is welkom trouwens.
soezie: de laaste x dat ik zonder propranolol een 'spannend' ritje reet was met de TTT. toen ging dat voor geen meter, echter nu is het een FA examen en ben ik er op voorbereid. om dat te krijgen via te huisarts is niet moeilijk overigens. dit schrijven ze speciaal uit voor iets als rijexamen. Valeriaan en dat soort dingen doet de huisarts niet.

het shaken is idd. niet zo erg dat ik niks meer kan.

wat ik ook weet van de psych (en mn rijinstructeur zei het gister nog) is dat dat trillen e.d een gevolg is op wat er zich in mijn hoofd allemaal afspeeld zeg maar.

echter dat heb ik (mede door de psych) wel in de hand.

gister bedacht ik me trouwens dat als het niet lukt en ik besluit te kappen ik mooi wel weer rij ervaring opgedaan heb (en ik heb natuurlijk al een rijbewijs..)

Isa: ik snap precies wat je bedoeld. ik realiseerde me dat ik met die faalangst precies hetzelfde doe. ik ben er kwaad op, vind het stom en probeer er dus op die manier nogal tegen te vechten.

echter hetzelfde als met die zenuwen: hoe meer je ertegen vecht hoe erger het wordt.

he wat heb ik toch weer veel aan jullie

het wordt hier veel te nuttig...;-)

(maar das is af en toe ook wel is handig...)
Alle reacties Link kopieren
@ Soezie, heb je van de kruidvat zo'n voordeelkaart? Als je daarop activeert dat je een aanbieding per dag/per week in je mail wil, dan komt daar vaak genoeg ook pampers met 50% korting in voor. Heb al 2x gebruik gemaakt van deze aanbieding. Niet om reclame te maken, maar luiers zijn gewoon duur.

Hier zal de eerst volgende kraamvisite in juli zijn, dan verwacht mijn zus haar 2e kindje.

@ MP, ik snap je helemaal hoor. Maar ik heb er wel het vertrouwen in dat je nu gaat slagen. terug, gewoon omdat het leuk is om je die te geven.
dank je mdf. ik heb dat eigenlijk ook wel sinds vandaag,

want had een goede sessie bij psych. ik snap mijn koppie en ook hoe er mee om te gaan.

eerlijk gezegd zie ik het helemaal zitten.

en mocht het onverhoopt niet lukken dan neem ik aan dat jullie niet met bommen gaan gooien
hooguit met een stinkbommetje voor het effect MP
of chocobommetjes, ook een idee
Zure bommetjes
Alle dieren -behalve de mens- weten dat het leven in de eerste plaats bedoeld is om ervan te genieten. ~Samuel Butler~
die eet je toch alleen met slagroom als je zwanger bent??
Geen bommetjes, wel paaseitjes....
Of ijsmarsen....
ik ga zo slapen, nou je ik ruil mijn spijkerbroek voor een pyjamabroek om

Ben erg opgelucht dat zoon geen last heeft gehad van zijn prikjes.

Drukke dag gehad dus.

Iemand nog iets nutteloos te melden??

Heb vanavond brocoli gegeten en het was lekker!
Voor de luiers: dochter draagt nu 's nachtslot een luierbroekje. Kan ze zelf evt uitdoen als ze moet plassen. (jumbo)

Zoon overdag goedkope luiers (jumbo of Albert Heijn) en 's nachts pampers.

Vandaag koekjes gebakken op de kov-groep van dochter. Zo leuk! Verder tot half 10 gewerkt, dus moet even afschakelen voor het slapen......

Mp: kan ik al weer beginnen met duimen?
Uhm, nog iets nutteloos voor MDF:

Smurfen zijn drie appels hoog.
@ Oetl, zoon krijgt alleen pampers hier. Heeft wel andere gehad, maar die vond ik niet zo prettig.

Koekjes bakken altijd leuk!! Misschien dat ik dat volgende week ook es ga doen, gewoon voor het leuke. Wel druk als je daarna nog gewerkt hebt. Wat voor werk doe jij oetl?

smurfen 3 appels hoog, hoe kom je erop? Heb je ze gemeten??
Nee, ze rennen steeds weg als ik er aan kom.

Maar ik heb laatst de film gezien
Dochter kreeg ook alleen pampers, maar werd voor twee inderdaad eg duur. Pech voor de billen van zoon!
Oetl, gelezen, hahahaha!

Misschien ga ik mijn beroep ook weer weghalen, hoewel ik dan de helft van de conversatie met MissP moet weghalen :-)

Ik kijk nu naar New Tricks op de Belg. Erg grappige serie.
@ Oetl, gelezen!

@ Isa, wat voor serie is het?

Hier een blije mama; zoon heeft de klok rond geslapen!! Toen ik gisteren net in bed lag, ben ik er toch maar even uit gegaan, heb nog gekolfd en weer terug in bed. Zoon ligt nu net na de voeding weer te slapen. Wat een voorbeeldig kind toch
quote:isadoro schreef op 27 maart 2012 @ 23:31:

Oetl, gelezen, hahahaha!

Misschien ga ik mijn beroep ook weer weghalen, hoewel ik dan de helft van de conversatie met MissP moet weghalen :-)

.

ja duim maar. kan geen kwaad.

(het is overigens nog niet deze week)

na de sessie met de psych gister ben ik vrij rustig erover en heb ik zoiets van; 'kom maar op'.

de psych heeft me trouwens geadviseerd wel de propranolol de gebruiken zodat ik van de lichamelijke dingetjes geen last heb.

ik weet hoe ik het gepieker en negatieve gedachten aan moet pakken dus met het hoofd zit het ook wel goed...

zo genoeg nuttigs voor vandaag. nutteloos: moet naar wc maar geen zin....
Niks zo irritant als dat de gsm van man niet aan staat. Nutteloos; ik ben vergeten te ontbijten
MDF, dat is niet nutteloos, dat is zeer ernstig! Eten is belangrijk en lekker en leuk. Hoe kan je dat nou vergeten? (ok, overkomt mij eigenlijk ook wel eens). Ik heb ontbeten met tosti's. Dat was erg fijn.

New Tricks gaat over vier gepensioneerde politiemannen (en één vrouw) die als een soort bezigheidstherapie oude zaken gaan oplossen. Is komisch en ook nog detective-achtig.
Ik was druk met stofzuigen en opruimen, heb ook de nodige telefoontjes gepleegd/gehad.

Maar ik heb het ingehaald met nog een beschuit met muisjes en net al wel goed geluncht. Straks nog een appeltje voor de vitamientjes.

Klinkt goed, Isa, lijkt me wel een leuke serie om te kijken.

Intussen een beetje een zielig zoontje; fikse koorts als reactie op de inentingen van gisteren. Hij weet niet zo goed wat hij er zelf mee aan moet. Heb hem net paracetamol gegeven. Nu even aankijken hoe het gaat met hem.
idd mdf; eten is niet nutteloos. foei foei foei....

(*gooit voor zekerheid wat kiwi's + 3 handjes muesli naar Mdf voor morgen* )

ik zit ff bij mams, freund helpt haar ff met sushi maken voor 1 van haar vele feessies die ze regelmatig heeft. (mijn mams is erg eenzaam sinds ze geschejen is van mijn pa )

Isa: wat vind jij van de Mattheus passion? ik ben sinds gister weer totaal geobsedeerd. vind het zo mooi! handig dat ik noten kan lezen, kan ik zelf een poging doen om mee te zingen.

ik weet niet of het klopt, maar ik heb het idee dat ik een eeuhh hoe zeg je dat, tamelijk flexibele stem heb. ik kan (niet alleen van de m.p. maar over het algemeen) alt-aria's, mezzo-aria's en sommige sopraan-aria's. is dat normaal of heb ik toch een flexibel stemmetje?

niet schrikken, maar ik zie het helemaal zitten en wil toch eigenlijk wel binnenkort iets afspreken....

brutale vraag X-D: ga je dat gewoon zien als een uurtje zangles of koffie drinken met een topic/viva freund ?? (en toevallig wat zingen uiteraard)

ik aas overigens nergens op hoor maar vroeg het met toch af...
Ik zie het als een uurtje les (of misschien minder lang) en dan koffie leuten. Of moet ik kiezen?

Flexibele stem is heel fijn. Dan kan je kiezen wat je het beste bevalt. Geniet er van!

Ik vind zieke baby's altijd zo zielig: inderdaad omdat ze er niets van begrijpen, maar zich wel slecht voelen. En niet weten waar ze het moeten zoeken om zich beter te voelen. Ik hoop dat MDF-kleintje zich snel beter voelt...

Nu ga ik nog even van de laatste zonnestralen in mijn tuin genieten.
?? is dat zo zeldzaam dan? kunnen sopranen ook niet bij alt enz? ja je moet kiezen

(ff tussen haakjes want nuttig; ik bedoelde wat is je tarief of doen we dat via mail?)

oww en wat vind je nou van de mattheus? (50% korting want niet alle vragen beantwoord )

oww en wat denken jullie van dat zooitje ongeregeld in Den Haag? ik als linkse loeder hoop natuurlijk dat de boel in mekaar klapt. niet dat speculeren zin heeft maar het is wel leuk, hihihi.
Oh! Ik ga vrijdag naar de Mattheus. Mijn vader zong jaren bij een orotoriumvereniging dus ben er wel een beetje mee opgegroeid. Heb er nu al zin in!

Zit verder wat kleertjes op marktplaats te gooien.

Rotwerkje is dat zeg.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven