Mode & Beauty alle pijlers

the fashionista's stay young forever !! ( deel 70 )

14-03-2012 16:43 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
alweer deel 70 van dit topic over mode en alle andere zaken die het leven leuk maken, gecombineerd met latte's, wijntjes en op zijn tijd een ernstiger gesprek.

http://thesocietypages.or ... 2/cambria_ad-1024x855.jpg

link naar deel 69:

Fashionista's denken voorzichtig aan de zomer.. #69
Jaaaaa idd Chi, wat the hell. Dat ene meisje beledigt iedereen aan de lopende band, terwijl ik echt zoiets heb van 'nee, jíj trekt volle zalen!'. Alfman wilde haar in d'r gezicht slaan, haha. Hij vindt het stiekem ook wel grappig, al zit hij steeds meewarig zijn hoofd te schudden als ik het op zet

En tuurlijk zou je winnen Chi! Maar of je in zo'n programma moet willen zitten...
Ik denk dat het een utopie is Chi, de perfecte tas. Ik zoek hem ook nog steeds...

bag-in-bag vind ik eigenlijk niks. Tassen zijn toch niet altijd hetzelfde formaat, dat is dan toch ook geen porem/niet handig.
Hahahaha Mr.Chi precies zo; zit me uit te lachen als ike rvoor ga zitten, maar zelf kijkt hij mee en heeft hij het grootste commentaar

Hij ergert zich aan het englishtalkende meisje

Maar dat muizenbekkie slome meisje... tjonge jonge, die heeft volgens mij wel een groot gebrek aan zelfreflectie. Jammer dat ze als laatste is.. ben wel benieuwd naar háár kast en outfit. Tot nu toe ziet ze er nooit uit vind ik. Eergisteren droeg ze een shirtje in wit. Bij háár huidskleur en haarkelur. Ze zag er niet uit! Ze leek wel ziek.
als ik het zo lees hebben de deelneemsters geen smaak, dus vrees dat als je de enige met smaak bent, je juist niet wint

maar heb het nog nooit gezien en mis niks zo te lezen
Ik zou wel mee willen doen voor de prijs. 1000 euro aan fashioncheques Maar ik vind die Fred zooo'n no-no... En no way dat ik vreemde meisjes mijn kast laat afkraken op tv.
ik laat ook echt geen vreemden in mijn kast. zie de alto opmerkingen al voor me
1000 euro aan fashioncheques zou ik ook wel willen, maar de vraag is natuurlijk wel waar je het mag uitgeven. Bij de Miss Etam word ik er persoonlijk niet zo gelukkig van denk ik.

En mijn kast hoeft ook niet afgekraakt te worden op tv. Hoewel dan wel blijkt dat de meeste deelnemers gewoon geen smaak hebben.
Als ik het programma zo inschat, ben ik sáái en weinig creatief
quote:darkrainbow schreef op 28 maart 2012 @ 10:50:

ik laat ook echt geen vreemden in mijn kast. zie de alto opmerkingen al voor me Ik vind het wel meevallen hoor.
quote:chyou schreef op 28 maart 2012 @ 10:51:

Als ik het programma zo inschat, ben ik sáái en weinig creatief Ik te extravagant denk ik. En ik draag altijd jurken.
Ik vind Fred juist best goed te pruimen eigenlijk
Denk dat ik ze allemaal opneem en vrijdag een SQmarathon houd, láchen man
quote:pixie_x schreef op 28 maart 2012 @ 10:53:

Ik vind Fred juist best goed te pruimen eigenlijk

Ik vind hem vaak zo nep overkomen.

"Nee meis dat kan éééécht niet"

Puke
quote:pixie_x schreef op 28 maart 2012 @ 10:53:

Denk dat ik ze allemaal opneem en vrijdag een SQmarathon houd, láchen man Lachen gegarandeerd ja! hahahaha
quote:chyou schreef op 28 maart 2012 @ 10:46:

Maar dat muizenbekkie slome meisje... tjonge jonge, die heeft volgens mij wel een groot gebrek aan zelfreflectie. Jammer dat ze als laatste is.. ben wel benieuwd naar háár kast en outfit. Tot nu toe ziet ze er nooit uit vind ik. Eergisteren droeg ze een shirtje in wit. Bij háár huidskleur en haarkelur. Ze zag er niet uit! Ze leek wel ziek.

Echt hè. Ben zo benieuwd wat zij ervan bakt. Hopelijk niks

Ze heeft trouwens van die Rachel Zoe-achtige rookrimpels om haar mond- damn girl, you're 24. Kan ze niks aan doen, maar is toch niet zo mooi.

Ik heb trouwens gisteren deze besteld;

http://www.clarks.eu/p/20348992

quote:Ceci schreef op 28 maart 2012 @ 10:52:

[...]

Ik te extravagant denk ik. En ik draag altijd jurken.ik hoor vooral het woord apart bij mij langs komen. denk ik eigenlijk
Hoe noemt Fred zijn boekje ook alweer? Zijn Almachtige.... ?
quote:darkrainbow schreef op 28 maart 2012 @ 10:57:

[...]

ik hoor vooral het woord apart bij mij langs komen. denk ik eigenlijk weet ik wel zeker DR
doet me er aan denken, binnenkort weer even wat kleren die ik niet meer draag in een zak stoppen en vervolgens een jaar daarin laten zitten voor ik ze een keer weg breng scheelt ruimte in mijn kast. met al mijnnieuwe aankopen
quote:pixie_x schreef op 28 maart 2012 @ 10:58:

[...]

weet ik wel zeker DR ik vind het trouwens absoluut geen negatief woord. zeker als dat soort 'hipkippetjes' het zeggen
Modeboekje volgens mij Pix.

Je kunt zo ook kijken op uitzending gemist, trouwens

Ik vind Fred soms wel ok, soms supernep zoals Chi ook zegt. Maar sowieso beter dan die vreselijk Bastiaan van Schaik, die er zelf ook nooit uitziet.
quote:darkrainbow schreef op 28 maart 2012 @ 10:58:

[...]

ik vind het trouwens absoluut geen negatief woord. Ik ook niet hoor! Vind het meestal wel een compliment (jammer dat de meeste mensen dan in de lach schieten 'jaja, 'apart' dat zal wel zo zijn'. Maar het is echt zo. stomme mensen )
quote:alfea schreef op 28 maart 2012 @ 10:59:

Modeboekje volgens mij Pix.

Je kunt zo ook kijken op uitzending gemist, trouwens

Ik vind Fred soms wel ok, soms supernep zoals Chi ook zegt. Maar sowieso beter dan die vreselijk Bastiaan van Schaik, die er zelf ook nooit uitziet.

Ik neem ze altijd op, uitzendinggemist vind ik niks

Fred's Almachtig Modeboekje, dat is het volgens mij ja
quote:darkrainbow schreef op 28 maart 2012 @ 10:58:

doet me er aan denken, binnenkort weer even wat kleren die ik niet meer draag in een zak stoppen en vervolgens een jaar daarin laten zitten voor ik ze een keer weg breng scheelt ruimte in mijn kast. met al mijnnieuwe aankopen Wat dacht je van een kleding swap? Ik heb ook allerlei spul wat ik niet meer aandoe, maar wel nog als nieuw is.
moet binnenkort weer eens een motto nemen.

ik doe dan die van rivella.

"een beetje vreemd maar wel lekker"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven