the fashionista's stay young forever !! ( deel 70 )
woensdag 14 maart 2012 om 16:43
alweer deel 70 van dit topic over mode en alle andere zaken die het leven leuk maken, gecombineerd met latte's, wijntjes en op zijn tijd een ernstiger gesprek.
http://thesocietypages.or ... 2/cambria_ad-1024x855.jpg
link naar deel 69:
Fashionista's denken voorzichtig aan de zomer.. #69
http://thesocietypages.or ... 2/cambria_ad-1024x855.jpg
link naar deel 69:
Fashionista's denken voorzichtig aan de zomer.. #69
woensdag 28 maart 2012 om 11:07
woensdag 28 maart 2012 om 11:37
woensdag 28 maart 2012 om 11:39
Ik denk dat Ceci ze ook mooi vindt.
Alles goed, gisteren lang met LC gebeld hem uit de put gepraat , nu rustig aan het werk.
In mijn nieuwe shirt
Aan: baggy jeans met gaten, donkerroze shirt met zwarte tekst, witte IM-gympen. Ijsgroen horloge.
Het merk is trouwens echt Maison Scotch wannabe, er zit ook een ijzeren detailtje opgenaaid.. (een sleuteltje), nu nog een kettinkje erbij krijgen en het is compleet
Chyou, neem wel je rust he! Als je te snel weer aan het werk gaaat kan t zo lang doorsluimeren zo'n virus
Alles goed, gisteren lang met LC gebeld hem uit de put gepraat , nu rustig aan het werk.
In mijn nieuwe shirt
Aan: baggy jeans met gaten, donkerroze shirt met zwarte tekst, witte IM-gympen. Ijsgroen horloge.
Het merk is trouwens echt Maison Scotch wannabe, er zit ook een ijzeren detailtje opgenaaid.. (een sleuteltje), nu nog een kettinkje erbij krijgen en het is compleet
Chyou, neem wel je rust he! Als je te snel weer aan het werk gaaat kan t zo lang doorsluimeren zo'n virus
woensdag 28 maart 2012 om 11:45
woensdag 28 maart 2012 om 11:51
woensdag 28 maart 2012 om 11:57
@meisje:
ze lijkt op een jongen die zoon kent maar dan in travestie, verder geen mening / zeg al elke week hetzelfde.
maar goed wel mond dicht, dat is iets, dan wel weer die blik...
ach we zijn niets goeds gewend.
@ ceci: aan 1 kant kun je het slotje omhoog tillen en hem dan openen.
ik zoek een plaatje.
ze lijkt op een jongen die zoon kent maar dan in travestie, verder geen mening / zeg al elke week hetzelfde.
maar goed wel mond dicht, dat is iets, dan wel weer die blik...
ach we zijn niets goeds gewend.
@ ceci: aan 1 kant kun je het slotje omhoog tillen en hem dan openen.
ik zoek een plaatje.
woensdag 28 maart 2012 om 12:00
woensdag 28 maart 2012 om 12:02
https://www.bijouarianne. ... /leren-armband_0288_2.jpg
zie je dit slot ?
aan de rechterkant kun je het openmaken.
eens met alf en VD, als je echt ziek bent moet je gewoon niet werken.
zie je dit slot ?
aan de rechterkant kun je het openmaken.
eens met alf en VD, als je echt ziek bent moet je gewoon niet werken.
woensdag 28 maart 2012 om 12:03
Eens met VD. Bazen proberen vaak een beetje te bullyen om het kaf van het koren te scheiden, er zijn natuurlijk ook veel aanstellers. Maar als je écht ziek bent heeft ie het er maar mee te doen, hoor.
Ik ga zo met Alfman even in de stad lunchen, heerlijk. Daarna gaat hij Warhammeren en ik even nieuwe beha's kopen, denk ik.
Ik ga zo met Alfman even in de stad lunchen, heerlijk. Daarna gaat hij Warhammeren en ik even nieuwe beha's kopen, denk ik.
woensdag 28 maart 2012 om 12:05