Mode & Beauty alle pijlers

the fashionista's stay young forever !! ( deel 70 )

14-03-2012 16:43 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
alweer deel 70 van dit topic over mode en alle andere zaken die het leven leuk maken, gecombineerd met latte's, wijntjes en op zijn tijd een ernstiger gesprek.

http://thesocietypages.or ... 2/cambria_ad-1024x855.jpg

link naar deel 69:

Fashionista's denken voorzichtig aan de zomer.. #69
goede bestelling ptt

ik vind het jammer dat het 's ochtends nog te koud is om mijn nieuwe jas aan te doen.

staat je mooi ceci, zeker bij je jurk.

ik ben erg benieuwd naar mijn nieuwe kettinkje
Als ik zo de deur uitga doe ik wel mijn zomerjas aan, iig.
Hebben jullie ook áltijd het kleurdilemma?

Ik heb het áltijd. Zie ik iets leuks, en dan weet ik niet welke kleur ik het beste kan nemen........

Mooie schoenen, Alf!!

Ben net even naar stad geweest, niet te lang want weinig tijd en giga hoofdpijn al een paar dagen. Heb MS jasje gepast maar helaas... te klein. Is meer iets voor een tenger persoon, denk ik. Toen ander jasje gekocht in zelfde kleur (jeans blauw). Wil eigenlijk ook wel een jeansjasje maar dit past ook op mijn roze/rode/groen/grijze/zand/jeans broek dus goede koop. Jeans op jeans vind ik dan weer niet zo mooi. Ook nog een taupe kleurig dun blous achtige top gekocht.

Taupe blousje (kleur in echt wat donkerder/mooier en valt bij mij wat groter (heb grotere maat gekocht omdat ik het wat leuker vind als dit model wat ruimer valt).
quote:Ceci schreef op 28 maart 2012 @ 12:57:

Als ik zo de deur uitga doe ik wel mijn zomerjas aan, iig. groot gelijk. maarja het is weer donker en koud om half7 's ochtends, helaas.
quote:chyou schreef op 28 maart 2012 @ 12:57:

Ik heb het áltijd. Zie ik iets leuks, en dan weet ik niet welke kleur ik het beste kan nemen........Nee. Ik kan heel snel kiezen/beslissen.
quote:chyou schreef op 28 maart 2012 @ 12:57:

Ik heb het áltijd. Zie ik iets leuks, en dan weet ik niet welke kleur ik het beste kan nemen........Kuch. Maandag in de winkel.

En als ik echt niet kan kiezen neem ik ze alle 2.

Leuk bloesje Mirte, al zou ik hem persoonlijk dan in een rok of broek dragen.
Nieuw meisje kijkt als een verschrikte Bambi. En ze is vergeten haar kauwgom uit rechter wangzak te halen.
leuk blousje mirte.
quote:Ceci schreef op 28 maart 2012 @ 12:59:

[...]

Kuch. Maandag in de winkel.

Leuk bloesje Mirte, al zou ik hem persoonlijk dan in een rok of broek dragen. jamaar die waren wel beiden anders. wel zelfde model.
quote:Ceci schreef op 28 maart 2012 @ 12:59:

[...]

Kuch. Maandag in de winkel.

Leuk bloesje Mirte, al zou ik hem persoonlijk dan in een rok of broek dragen. Ik ook. Als mijn figuur dat toe zou laten .
Leuk Mirte!
quote:darkrainbow schreef op 28 maart 2012 @ 13:00:

[...]

jamaar die waren wel beiden anders. wel zelfde model.

Ik heb ook nog een blauwe kanten rok aan gehad, remember?

Maar eigenlijk had ik ze gewoon alle 4 gewild.
ik wou kiezen tussen kobaltblauw en roze, kobaltblauw leek me teveel op stofjassenkleur ( eigenlijk aan mijn opa als ie uit het duivenhok kwam maar goed ).

dus toen was de keuze idd snel gemaakt, ik kies op zich ook snel.

mooie blouse mirte !!
Blousje heeft 3/4 mouwen. Fijn, want ik draag niet graag korte mouwen/mouwloos.
ik denk dat ik toen zelf aan het passen was. want die heb ik gemist
Mirte

thanks

Wat vervelend van je hoofdpijn zeg, komt dat door het weer? Heeft Alfman ook vaak (jij hebt ook migraine dacht ik toch?)

Leuk blousje!

Chi, ik heb dat ook hoor, qua kleuren. Ben sowieso wel een twijfelkont, voornamelijk of ik het geld wel of niet zal uitgeven. Die schoenen had ik al twee weken gebookmarked voor ik ze eindelijk besteld
ptt heb je even een mailtje gestuurd
Heb een hele mooie leren tas gezien. Maar er zijn zoveeel kleuren.. Nu weet ik niet welke kleur. De tas is voor mjin doen best prijzig ( rond de 100) dus wil geen miskoop doen..

Beschikbare kleuren: Cognac, Donkerbruin, Grijs/bruin, Zand/beige, Donkerblauw, Zwart....

Wat is de slimste koop..... Het moet wel passen bij zwarte jas/schoenen en bruine jas/schoenen etc.... lastig.
ik weet te goed wat ik wil, alf, als ik ergens eenmaal weg van ben, zie ik ook niets anders meer dat me kan bevallen.
quote:darkrainbow schreef op 28 maart 2012 @ 13:02:

ik denk dat ik toen zelf aan het passen was. want die heb ik gemist Precies dezelfde rok die ik nu gekocht heb maar dan in het blauw. En ik wil jouw rok ook nog.
@Alf; ik twijfel ook vaak, dus vaak over de kleur. Daarom ben ik altijd blij als er ergens maar 1 kleur van is want dan ben ik gelijk overtuigd
grin, mijn rok is erg cute ja. trek ik dit weekend aan denk ik
Lastig Chi. Ik zou uit veiligheid voor zwart gaan, maar ik ben dan ook wel erg van het zwart. Grijs past eigenlijk het beste bij alles, trouwens, beter dan zwart of een bruintint vind ik.
bij die tas zijn alleen donkerblauw en zwart mijn kleuren, maakt het dilemma al makkelijker. maar het zijn idd allemaal wel chikleuren.

om welke tas gaat het?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven