It will be lonely this Christmas....

16-12-2007 17:36 3228 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nou, bij deze bombardeer ik dit topic tot het klets-topic van Kreeft, Tientje, Tweeling, MMR, Tangerine, Tim, Badmeester, Vinyl en vergeet ik iemand??

Verder is natuurlijk iedereen welkom!

Ik verklaar het bij deze officieel voor geopend! Op naar kerst 2008, Lonely of niet Lonely!

Kreeft, het is inderdaad nat buiten, maar op de een of andere manier kan het kinderen niets schelen. Heerlijk toch?

Merk het ook vaak in de klas, dan regent het en willen de kinderen wel gewoon naar buiten alleen de juffen niet haha.

Tim, sorry is inderdaad niet nodig. En met dat soort mensen kun je inderdaad maar verder niets hebben. Die denken dus anders over bepaalde dingen die voor ons wel belangrijk zijn.

Haha, ja Tangerine had wel sjans! Ik zou er bijna jaloers op worden
Ik wil jullie wel wat tips geven hoor, als expert

Het is inderdaad rotweer! Toen ik vanochtend vroeg even uit bed was scheen vrolijk het zonnetje naar binnen. Daarna heb ik een boekje uitgelezen in bed, en nu is het regenachtig :( . Jammer, jammer.

Afgelopen nacht was het weer feest hier in huis. Vanaf dat ik thuis kwam (en wellicht uren daarvoor?) hadden mijn overburen een houseparty. De deur trilde letterlijk. Ik heb om 12 uur de politie gebeld, tussen half 1 en 1 was het stil. (Hoera)

Om kwart over 3/ half 4 werd ik echter gewekt door een ándere buurman, die een R&B feestje ging houden. Ik kon létterlijk meezingen, zo gezellig hard stond het.Dus ik wéér de politie gebeld, nu was het om 4 uur stil.

Ik heb een tijdje geleden (een half jaar nu denk ik) heel veel shit gehad met geluidsoverlast. Na de politie en de woningbouw een paar keer gebeld te hebben is het een tijdje min of meer rustig geweest. En nu lijkt het dus gewoon weer opnieuw te beginnen :(

Wat een rotnacht. Ik ben nogal gesteld op mijn slaap...
GoodMorning...

Alles ok met iedereen?

Tientje, ik heb ontzag voor je dicipline, met dit weer van jezelf naar buiten moeten...

Tim, ben je allang aktief op RP?

Ik kijk nog wel eens rond om te kijken of het assortiment een beetje wisselt, over het algemeen kom ik toch steeds dezelfde snuitjes tegen.

Wat jou gebeurd is, dat hoor je zó vaak, alleen daarom heb ik al geen puf om mijn energie er aan te verspillen.

Het was niet netjes van je date, ben jij nog wel gemotiveerd?

Hebben jullie geen kaplaarzen en regenpakken, Kreeft?

Jij moet ook een beetje op jezelf letten qua weerstand, dus niet te lang op de wind en de regen gaan staan.

Misschien wil Lief een poosje spetteren buiten, en dan roep jij na halfuurtje naar buiten: koffie, limo en wat lekkers...

Ik ben trouwens zelf net mijn bed nog maar uit.

Was om 7 uur wel wakker, was aangezet, thee gemaakt, en weer naar boven gegaan, en mezelf weer omgedraaid.

In die uren komen bij mij de wildste dromen voor.

Tweede sessie wakker worden om half elf. Weer naar beneden gegaan, broodjes gesmeerd, koffie en sinaasappeltjes geperst, eitje gekookt, en weer terug. Was intussen in de droger.

Ga straks nog een beetje rommelen, paar keukenkastjes 'doen' en wat laadjes, heb ik volgende zo'n lekker gevoel als ik ze opentrek, alles clean en overzichtelijk.

Vanmiddag komen de jongens weer thuis, is het weekend om en gaan we er weer tegenaan de komende week.

Wel een kort weekje, met een vrije vrijdag. Ik vind dit altijd wel een leuke tijd van het jaar, met die pasen, en pinksteren en die extra vrije dagen, hemelvaart en goede vrijdag enzo.

Tweeling, wat fijn dat je uitslag in ieder geval goed was!

Voor je klachten is vast een goeie (en simpele) oplossing te vinden.

Groetjes van Perel.
Perel, ik heb nog nooit gedate via Internet. Ik heb toch een beetje het (vooroordeel?) idee dat mensen daar niet écht uit zijn op serieuze relaties, en dat als ze dat wel zijn er vast iets mis met ze is

Het lijkt me niet fijn om energie in iemand te stoppen en dan vervolgens zomaar niks meer te horen..
Tangerine,

Wat kan je daar sjaggie van worden, als je door herrie uit je slaap gehouden wordt.

Woon je verder wel in een leuke buurt?

Ben je de enige die last van herrie heeft?
Ik woon niet in een leuke buurt nee.... Ik woon eigenlijk min of meer tussen 2 plaatsen in, in een buurt die heel rustig zou móeten zijn. Ik zou zelf liever echt ín de stad wonen, maar goed, hier kon ik véél sneller een (ontzettend betaalbaar) huis vinden.

Ik heb wel een heel leuk huis op zich, groot voor één persoon, een leuke indeling. Maar het is een soortement van appartementencomplex, en er woont hier van alles. Het merendeel is gewoon, normaal, rustig en aan het werk. Dan hebben we nog wat studenten, die vallen ook wel mee. En we hebben wat werklozen, en dat zijn de grootste frustratiebronnen. Er zijn een stuk of 3, 4 appartementen di ehet verpesten voor de rest.

Ik weet wel dat ik niet de enige ben die er last van heeft, maar ik ben wel zowat de enige die erover klaagt. Van mijn bovenbuurjongen heb ik 2 maand nadat ik hier ben gaan wonen oordopjes cadeau gekregen onder het motto: 'klagen heeft bij mij ook niet gewerkt, dus ik hou het nu maar zo vol'. Dus sja, iedereen houdt zijn mond, maar ik kan me niet voorstellen dat niemand anders er lást van heeft....
He, gezellig druk hier! Ik ben net terug van het lopen, ik loop elke week drie keer een vast schema en dat gaat dan altijd zo: eerste keer, zwaar afzien, tweede keer, afzien maar te doen en de derde keer, appeltje eitje. En dit was de eerste keer...

De regen was eigenlijk best lekker! Lekker verfrissend op mijn verhitte hoofd. Hebben jullie dat nou ook? Ik hoef maar vijf minuten te lopen of ik heb al een hoofd als een tomaat, very charming. NOT!

Net even een kom verse soep gegeten en mezelf verwend met een broodje met brie, honing en pijnboompitjes uit de oven. Was erg lekker! Zo maar even douchen en hopen dat het snel droog wordt, want mijn auto heeft dringend een poetsbeurt nodig!

Tangerine, wat een gedoe met die buren. Ik zou daar dus ook echt heel chagrijnig van worden. Ik heb wel eens mot gehad met een onderbuurman hier, maar dat is inmiddels geen issue meer. Ik weet dat huurders er door de woningbouwvereniging of gemeente makkelijker uitgezet kunnen worden als ze keer op keer overlast veroorzaken, maar ja, daar heb je nu niks aan he..

Misschien zo nog even beetje slaap inhalen?

En hoe is het op je werk? Opleiding al klaar?

Tim, nu is het wel een beetje triest aan het worden. Zo laf om je telefoon niet op te nemen. Ik zou haar een sms-je sturen waarin ik haar bedank voor de leuke avond maar dat je afziet van verder contact. Houd je de eer aan jezelf en hopelijk zet het haar aan het denken (al vrees ik van niet..)

Vinyl, wat heb je? Wel vervelend als je maar blijft kwakkelen. Ik heb het ook ruim twee maanden gehad, maar gelukkig gaat het nu veel beter. Veel vitamines in de vorm van fruit en groente, maar om je weerstand een beetje op te bouwen kan een kuurtje van vitaminepilletjes (Supradyn ofzo) geen kwaad. En jezelf een beetje verwennen met sloten thee, m&m's en een goed boek natuurlijk! En dagdromen over een terrasje in het zonnetje

Kreeft, wij mochten vroeger nooit vies worden thuis, dus als het nu regent en er overal plassen vol modder liggen, wil ik er het liefst door heen rennen. Mijn beste vriendin had diezelfde schroom van huis uit meegekregen, maar sinds wij een keer samen naar het strand geweest zijn en daar werkelijk iedere modderpoel in gesprongen zijn, is ze daar wel van genezen hahaha. Misschien een leuk idee voor de kleine kreeftjes?

Perel, voel je je een beetje beter na al die reacties op je topic? Fijn he, zo'n rommeldagje?

Tweeling, hoe lang moet je nog met je studie?

Ik ga lekker even douchen!
@Perel:

Ik sta al een tijdje op RP en heb net als jij van die perioden dat je kijkt. (je weet immers maar nooit) Juist toen m'n motivatie diep weg gezakt was, kwam ik m'n uiteindelijke date tegen. Ze schreef een beetje hetzelfde als jou bovenstaande verhaal. twee maanden leuk contact met haar, vervolgens komt het dan ook als een verrassing dat er op deze wijze afgekapt wordt.

Al met al heeft het geen positieve bijdrage op m'n motivatie !
quote:Tim schreef op 16 maart 2008 @ 11:36:

@Kreeft:

Hebben ze nog geen Wii zodat ze lekker in de woonkamer kunnen voetballen ????We hebben wel een playstation 2 met camera, veel goedkoper en net zo leuk, maar geen voetbal.
@ Tim, wel lullig zeg!

Ik sta ook op RP (al ben ik er al eeuwen niet meer op geweest), maar je hebt er inderdaad raar volk rondlopen...

Ik vind de tip van de eer aan mezelf houden dan ook een goeie, doen!

@ Tientje: ik weet niet wat ik heb. Vanaf dinsdag ellendig. Keelpijn, verkouden, overal spierpijn, hoofdpijn... algehele malaise
Als het regent is het dus kreeft en niet kreeftlief, die dus buiten gaat spelen. Is eigenlijk net zoiets als vuilniszakken (nu de kliko). En natuurlijk als iemand vuil wordt, wordt er door kreeftlief ritueel erop gemopperd. En kijken we schuldig, want zo hoort dat.

De oudste heeft net haar eerste appeltaart gebakken, ze krijgt echt de smaak te pakken nu. En gisteren heeft ze haar eerste judo wedstrijd gespeelt. Ze was de jongste, het enige witte bandje en ze had zich stevig geweerd, maar geen wedstrijd gewonnen, maar nog wel even een speciale vermelding, dat ze zich had durven opgeven. Nou ik vond dat ze het goed gedaan had.

Versiertip voor Tangerine, gewoon tegen hem zeggen: Ik denk dat jij wat onzeker bent. (liefst tegen "zekere" types, daar kunnen ze niet tegen)
@Tientje:

Heb haar idd laten weten hoe ik over haar wijze van handelen denk. Maar ach sommige mensen zullen dat besef wel nooit krijgen.

Tientje, Perel, Tangerine, Tweeling

wel fijn om te lezen dat jullie m'n mening delen.

Hmmm broodje brie,

Goed idee Tientje, die ga ik hier ook maar eens maken!
Ik heb van die stukjes kokos gekocht en het is zooooo lekker.
@Perel, lekker lui ochtendje tussen de werkzaamheden door dus, klinkt relaxed! Ik geniet ook van die extra vrije dagen hoor, ik als juf heb al die dagen ook vrij. Dus deze week maar 4 dagen werken en die week daarna ook. Eén dagje kan zo'n verschil maken.

@Tangerine, wat naar die geluidsoverlast! Ik woon zelf in een appartementje uit de jaren 60 en volgens mij kenden ze het woord geluidsisolatie toen niet. Ik hoor ook mijn bovenbuurmaan plassen (oeh bah, die beneden onder mij, mij waarschijnlijk ook) en hij heeft de neiging om midden in de nacht te bellen met zijn vriendin die in verweggistan woont. Wordt je midden in de nacht wakker van een bromende mannenstem. Echt alles is letterlijk te verstaan dan.

Onder mij woont een vrouw met haar puberzoon. Doordeweeks hoor ik ze tot 's nachts heel hard praten als ik in bed lig en in het weekend bleren ze de hele boel al weer wakker om half 8. Gelukkig heb ik geen last van onwijse muziek of, ik vind dit al irritant genoeg.

@Tientje, goed dat he gelopen hebt! Auto ook nog gelukt? Hier is het nog niet echt droog. Ik moet volgend schooljaar ook nog studeren en hopelijk ben ik dan juni '09 klaar. Zal wel blij zijn als dat een keer over is. Lekker niets meer hoeven naast mijn werk.

@Kreeft, hmmm lekker appeltaart! Wat leuk dat je jongste op judo zit. Ik heb dat ook gedaan, 3 lessen ofzo en toen vond ik het maar niets met al die grote jongens om me heen. Dat zou nu wel anders geweest zijn

Ook ik heb op RP gezeten, maar ik vond het 'aanbod' erg laag, vooral mannen die uit waren op maar één ding enzo. Was toen niet echt aan mij besteed geloof ik.
Hmmmm brie....kokos.... lekker balen weer dat ik aan het lijnen ben
Hmm, hier een jaren 50 woning, net na de oorlog.

Dus hier ook niets geisoleerd.

Hoor af en toe de hond van de buren. en muziek natuurlijk, maar zij zullen mijn muziek ook af en toe wel horen.

Minder prettig dat de slaapkamers tegen elkaar liggen.

Hmm hoezo privacy, als je begrijpt wat ik bedoel...

Kokos, jaaaaaaa jeugd sentiment,

dat at ik nl altijd als ik bij m'n neefje ging logeren.
Is dat die verse kokos met die mangosaus?

Jammie!

Van een Bounty de chocola af pulken en dan de kokos los eten, dat doe ik nog wel eens op die manier.

Nu ik er over nadenk, ik heb al in geen tijden de pure versie in de winkels gezien.

Ik ben sinds kort verslingerd aan amandel-pasta.

Had gelezen dat dit zeer voedzaam is, én gezond, vooral op biologisch brood uit de reform winkel.

Nou, het is ook nog eens super-lekker.

Wel jammer dat zo'n potje errug duur is, je gaat er inderdaad bewust van eten!

Heb zojuist ontdekt dat mijn televisie het niet meer doet.

Mijn ouderwetse degelijke Philips bakbeest, nog prominent aanwezig op het speciaal daarvoor aangeschafte mooie meubel.

Ik vrees het ergste.

Wat hebben jullie? Nog een joekel of een flatscreen?

Wat moet ik nou nemen? Een plasma of een lcd? Ik weet het verschil niet, voor mij is het allemaal plat.

Perel.
Perel, die plasma's zijn erg duur, en veel te groot, en ze zuipen stroom. Die koop je alleen, als je indruk wil maken op je buren.
Ik heb ook nog zo'n koelkast in de woonkamer staan.
quote:kreeft1 schreef op 16 maart 2008 @ 17:01:

Perel, die plasma's zijn erg duur, en veel te groot, en ze zuipen stroom. Die koop je alleen, als je indruk wil maken op je buren.

én om de firma 'binnen zonder kloppen' (zeg maar inbrekers) binnen te noden!

Ik zou ook gewoon voor een normale tv gaan hoor! Moet je eens kijken in de koopjeskelder van Correct, daar hebben ze vaak goedkoper modellen (want uit 2005/2006 ofzo)
Ik hecht ook niet zoveel waarde aan mijn tv hoor, als hij het maar doet! Mijne begint ook wel een beetje kuurtjes te vertonen, maar mijn ouders gaan binnenkort verhuizen en hebben wel zo'n lcd gekocht en dan krijg ik mooi hun oude breedbeeld, mooier dan ik nu heb en kost me nog niets ook

@Tim, bij ons liggen de slaapkamers niet tegen elkaar, maar wel boven en onder. Ik denk er maar niet te vaak bij na wat ik al allemaal van hun hoor (trouwens niets uit de slaapkamer), wat zij van mij zouden kunnen horen
Perel, plasmaschermen vréten echt stroom. Ik zou voor een lcd of een normale gaan...

Ik heb inderdaad van die verse kokos, gewoon van die witte stukjes met aan één kant een bruin randje. Zonder mangosaus, dat zit er dan weer niet bij... (De 'gewone' was op, dus ik heb biologische, en daar zit geen sausje bij)

Maar zonder sausje is het ook helemaal lekker
Ik kom net even snel van de AH vandaag, want ik had mijn boodschappen weer eens niet goed ingepland en toen zag ik die kokos liggen... en heb ik die natuurlijk meegenomen. Lekker!
Zo dan, de AH? Ik welk onchristelijk dorp woon jij dan, dat die op zondag open is??

Bounties lust ik wel, maar pure kokos, dat heb ik nog nooit geprobeerd eigenlijk. Wel gebruik ik het vaak met koken, van die indonesische gerechten, errug lekker!

Auto poetsen is niet meer gelukt, nou ja, jammer dan.

Morgen mag ik naar de arbo-arts en daarna naar mijn beste vriendin, even lekker bijbeppen, gezellig!

Vanavond maar eens proberen bijtijds naar bed te gaan, even een paar extra slaapuren pakken want morgen begint er weer een nieuwe werkweek

Alhoewel, vrijdag doet niet mee, zijn we lekker vrij!
quote:Tientje79 schreef op 16 maart 2008 @ 20:02:

Auto poetsen is niet meer gelukt, nou ja, jammer dan.

Is ook mannenwerk, dus niet aan beginnen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven