Alle TTTOT-ers verzamelen!
woensdag 28 maart 2012 om 22:32
Als pasbenoemd President van de TTTOT* open ik hierbij ons eigen topic. (decreet twee).
Hier kunnen we alle decreten melden, net als gezellige kletstopics signaleren.
Dames: go your gang!
*Troll Topic Take Over Team
**Disclaimer: dit topic is niet bedoelt als troll-hunting topic, noch om bepaalde forummers een veer in de reet te steken of juist van het forum te jagen. Dit topic is bedoelt om Viva weer Viva te maken: gezellig ouwenelen over helegaar niets!
(t is maar goed dat we geen plaatjes kunnen plakken, want ik heb nog steeds geen idee hoe dat moet!)
Hier kunnen we alle decreten melden, net als gezellige kletstopics signaleren.
Dames: go your gang!
*Troll Topic Take Over Team
**Disclaimer: dit topic is niet bedoelt als troll-hunting topic, noch om bepaalde forummers een veer in de reet te steken of juist van het forum te jagen. Dit topic is bedoelt om Viva weer Viva te maken: gezellig ouwenelen over helegaar niets!
(t is maar goed dat we geen plaatjes kunnen plakken, want ik heb nog steeds geen idee hoe dat moet!)
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
woensdag 28 maart 2012 om 23:07
quote:yezka schreef op 28 maart 2012 @ 23:06:
[...]
Dankjewel!
(Ik wacht met smart op het handboek. Ik denk dat ik het nodig heb.. )
Het handboek bestaat uit 2 delen.
Deel 1: Herken en vind de troll, hoe herken ik titels van Noorse bosbewoners.
Deel 2: Zorg dat de troll met zijn handen in het haar komt te zitten en snel terug onder zijn brug vlucht.
[...]
Dankjewel!
(Ik wacht met smart op het handboek. Ik denk dat ik het nodig heb.. )
Deel 2: Zorg dat de troll met zijn handen in het haar komt te zitten en snel terug onder zijn brug vlucht.
woensdag 28 maart 2012 om 23:09
quote:lucretiatox schreef op 28 maart 2012 @ 23:06:
Voorzitter? Wanneer krijg ik die verjaardagskalender die mij beloofd was als tientjeslid? Met voor iedere maand een viva-troll in licht-erotische pose?
Mij is verteld dat voor de maand maart een niet nader te noemen figuur helemaal naakt is, met slechts de handtas van Thatcher voor zijn familiejuwelen.:puke: Nou dan mag je de mijne ook hebben.
Voorzitter? Wanneer krijg ik die verjaardagskalender die mij beloofd was als tientjeslid? Met voor iedere maand een viva-troll in licht-erotische pose?
Mij is verteld dat voor de maand maart een niet nader te noemen figuur helemaal naakt is, met slechts de handtas van Thatcher voor zijn familiejuwelen.:puke: Nou dan mag je de mijne ook hebben.
woensdag 28 maart 2012 om 23:11
quote:scamp schreef op 28 maart 2012 @ 23:07:
[...]
Deel 2: Zorg dat de troll met zijn handen in het haar komt te zitten en snel terug onder zijn brug vlucht.Ja, deel 1. Die heb ik nodig. Misschien ben ik een beetje te naief om deel uit te maken van de TTTOT.
[...]
Deel 2: Zorg dat de troll met zijn handen in het haar komt te zitten en snel terug onder zijn brug vlucht.Ja, deel 1. Die heb ik nodig. Misschien ben ik een beetje te naief om deel uit te maken van de TTTOT.