lompe/grappige/vreemde dingen
donderdag 29 maart 2012 om 15:53
donderdag 29 maart 2012 om 16:50
quote:ikbenevelyn schreef op 29 maart 2012 @ 15:53:
mijn schoonzus is juf in groep 3 ,
ze vond een handdoek in het toilet met poep eraan,
toen ze in de klas vroeg of iemand wist hoe dat eraan was gekomen stak een jongetje zijn hand op:
ja sorry juf ik moest erg nodig en het wc papier was op..Wel eerlijk! Ik zou het waarderen als juf hahaha.
mijn schoonzus is juf in groep 3 ,
ze vond een handdoek in het toilet met poep eraan,
toen ze in de klas vroeg of iemand wist hoe dat eraan was gekomen stak een jongetje zijn hand op:
ja sorry juf ik moest erg nodig en het wc papier was op..Wel eerlijk! Ik zou het waarderen als juf hahaha.
vrijdag 30 maart 2012 om 10:21
quote:Ivetje schreef op 29 maart 2012 @ 15:42:
[...]
Toen ik bij v&d werkte heeft er ooit eens iemand in het pashokje zitten poepen en zijn/haar kont afgeveegd aan een nieuw rokje...
Hier ook een ex-medewerker van V&D.. ooit een keer in de damespashokjes een pantalon gevonden met daarin :
een gebruikt maandverbandje.. de pantalon was overigens ook niet proper meer..
Wat zijn sommige dames toch vieze wezens..
[...]
Toen ik bij v&d werkte heeft er ooit eens iemand in het pashokje zitten poepen en zijn/haar kont afgeveegd aan een nieuw rokje...
Hier ook een ex-medewerker van V&D.. ooit een keer in de damespashokjes een pantalon gevonden met daarin :
een gebruikt maandverbandje.. de pantalon was overigens ook niet proper meer..
Wat zijn sommige dames toch vieze wezens..
vrijdag 30 maart 2012 om 11:29
Even uitkijken ivm met herkenning, maar een vriendin vertelde me laatst iets goors.
Ze maakt schoon in een fabriek, waar ook kleedkamers met toiletten zijn. Wil ze de vuilnisbak leeghalen in de dameskleedkamer, had daar iemand daar d'r hele kont in leeggeschud, gadver! :puke:
Tegen deuren blijven duwen, heel herkenbaar ja
Ze maakt schoon in een fabriek, waar ook kleedkamers met toiletten zijn. Wil ze de vuilnisbak leeghalen in de dameskleedkamer, had daar iemand daar d'r hele kont in leeggeschud, gadver! :puke:
Tegen deuren blijven duwen, heel herkenbaar ja