Anno 2012

29-03-2012 19:46 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo allemaal,

verlangen jullie ook wel eens naar de jaren 80Y. Waar sex een thema was waar je bijna niet over sprak, maar wel eens stilletjes met de meisjes uit groep 4 van het MBO kon experimenteren?

Sjefke van Oekel met zijn Waldolala.De pinup Club. heerlijk

Nee, in 2012 roepen ze ``de eierstokken sauzen`` als opwindend woordje om de meiden een lekker gevoel te geven.Spuiten en slikken zijn de leidraad van de tegenwoordige voorlichting. Dan maar geen sex !!
Nee toen was ik 20! en ik wil niet meer teruhhhuiuuugh!
Nee, in 2012 roepen ze ``de eierstokken sauzen`` als opwindend woordje om de meiden een lekker gevoel te geven

1. Wie zijn 'ze'?

2. Tussen wat voor gezelschap begeef jij je, ik ken werkelijk niemand die het heeft over 'eierstokken sauzen'.
Zijn dat Duitse meiden toevallig?
Hmm, beetje vreemde topic...

*en ben weer weg...*
Ver voor mijn tijd, aan de ene kant lijkt het me heerlijk want die grove manier van omgaan met elkaar vind ik eigenlijk niet goed, seks is om de liefde met iemand te bedrijven, of om het leuk met iemand te hebben, zulke opmerkingen hebben daar niets mee van doen.

Aan de andere kant vind ik het heerlijk dat men er open en bloot over kan praten zoals we nu doen, maar ook in de kroeg, met je vriend en wie dan ook. Kan een hoop misverstanden voorkomen, erg opwindend zijn, en zorgen voor begrip/herkenning bij elkaar. Fijn toch?
"Eierstokken sauzen"

Gelukkig nooit eerder gehoord.
Ik heb dat werkelijk nog nooit gehoord.

Ik wil niet terug naar de jaren 80 want in '80 ben ik geboren.

Sex in 2012 is meer dan prima. Ik weet eindelijk wie ik ben en wat ik wil.
Ik sport allemaal met jonge mannen. Vanuit dat comazuipen gebeuren de raarste dingen.

je hoort van alle rare opmerkingen, meiden die , maakt niet uit met welke kerel mee gaan, alleen om maar aan geld te komen.

ben erg bezorgd om de toekomst ervan.
quote:anouar schreef op 29 maart 2012 @ 19:56:

Zijn dat Duitse meiden toevallig?Nee anouar, duitse vrouwen zijn stil blijven staan. Lopen toch al iets achter in hun ontwikkeling, maar in bed bijzonders lekker.
Dan sport je met wel heel jonge mannen als ze comazuipen.
O en darling, je bent op een vrouwen-forum, dus voorbeelden over scharrelen met MBO 4 meisjes zullen maar weinigen hier iets zeggen.
in Duitsland zeggen; " lecker die Eierstoecker Sossen ", dat hoor je daar regelmatig. Hmmm duitse vrouwen zijn er gek op !!
quote:Star schreef op 29 maart 2012 @ 20:15:

O en darling, je bent op een vrouwen-forum, dus voorbeelden over scharrelen met MBO 4 meisjes zullen maar weinigen hier iets zeggen.Star, die meiden zijn nu ook midden 40..
Wat een gebazel.
quote:stringfeel schreef op 29 maart 2012 @ 20:15:

in Duitsland zeggen; " lecker die Eierstoecker Sossen ", dat hoor je daar regelmatig. Hmmm duitse vrouwen zijn er gek op !!Stringfeel, je bent weer helemaal aan het doorslaan. De Duitse erotische woordjes, van: Gib es, of F..mich klinken toch als muziek van Mahler of Tjakovski in mijn oren..Daarin tegen zijn die nederlandse woorden alsof ze uit een keuken worden geroepen voor me.
quote:jaschenca_2 schreef op 29 maart 2012 @ 20:19:

Wat een gebazel.De film Avatar is al uit de bios meid..
gebazel, ja dat is ook zo'n term van tegewoordig, dat hoorde je vroeger toch niet. "baslen"" zeggen in duitsland, ook zo gewild bij de vrouwen daar !
quote:gelderlander schreef op 29 maart 2012 @ 20:21:

[...]

De film Avatar is al uit de bios meid..

Welke film?

Wat een hoop geneuzel.
quote:jaschenca_2 schreef op 29 maart 2012 @ 20:22:

[...]

Welke film?

Wat een hoop geneuzel.Die foto van je. Die film is toch met die vliegende hond en die manke eend?
quote:gelderlander schreef op 29 maart 2012 @ 20:28:

[...]

Die foto van je. Die film is toch met die vliegende hond en die manke eend?

Welke eend?

Wat een hoop blablabla.
quote:jaschenca_2 schreef op 29 maart 2012 @ 20:28:

[...]

Welke eend?

Wat een hoop blablabla.Sacharias, die eend was over een rozenstruik gevallen, en werd door de vliegende hond gered.
We gaan nu wel heel ver van de basis topic af.....

graag iedereen op het eerste verhaaltje reageren.
gaat het hier nu ineens over eenden?

ik dacht dat dit een sex-forum was over Duitse vrouwen ??
Stringfeel, nee die staat ergens anders.

Dit gaat meer over de jaren 80

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven