Vriendinnen Amsterdam 30+
zondag 11 maart 2012 om 08:48
Hallo allemaal!
Ik verhuis naar Amsterdam vanuit Utrecht voor de liefde! Echter ken ik nog niemand in deze geweldige stad. Nu zoek ik leuke meiden die vooral houden van:
Strand, technofestivals, wijn drinken en proeven, biertjes proeven, lekker koken, de wereld zien, veel sporten en gewoon gezelligheid en feestjes alom.
Ik ben niet van de high-teas, de musea, de musicals en de theetjes Doe mij maar een goed glas wijn
Ik ben 31 en zoek wel meiden in dezelfde leeftijdscategorie. Zo tussen de 28 en de 36?
xx en tot horens
Ik verhuis naar Amsterdam vanuit Utrecht voor de liefde! Echter ken ik nog niemand in deze geweldige stad. Nu zoek ik leuke meiden die vooral houden van:
Strand, technofestivals, wijn drinken en proeven, biertjes proeven, lekker koken, de wereld zien, veel sporten en gewoon gezelligheid en feestjes alom.
Ik ben niet van de high-teas, de musea, de musicals en de theetjes Doe mij maar een goed glas wijn
Ik ben 31 en zoek wel meiden in dezelfde leeftijdscategorie. Zo tussen de 28 en de 36?
xx en tot horens
zondag 11 maart 2012 om 11:08
Kan ik mij helemaal in vinden!!! Wijntjes, koken, uit eten, festivals, terras, biertjes, sporten, you name it!!!!
Je kunt me mailen op wereldreiziger78@gmail.com
Grz!!!!!
Ps: ben 33
Je kunt me mailen op wereldreiziger78@gmail.com
Grz!!!!!
Ps: ben 33
zondag 11 maart 2012 om 13:52
Ik kan me helemaal vinden in jouw tekst!!
Ik ben 33 jaar oud. Mijn emailadres is: daroe1978@gmail.com
Groetjes
Ik ben 33 jaar oud. Mijn emailadres is: daroe1978@gmail.com
Groetjes
vrijdag 23 maart 2012 om 11:33
Hoi allemaal,
Kan ik nog aansluiten? Kan me dr helemaal in vinden! Een start van een nieuw leuk clubje?
Mijn mail is: missverysunny@live.nl
Groetjes,
Kan ik nog aansluiten? Kan me dr helemaal in vinden! Een start van een nieuw leuk clubje?
Mijn mail is: missverysunny@live.nl
Groetjes,
donderdag 29 maart 2012 om 18:29
Hi,
Ik sluit me ook aan als het mag. 31jr net weer single en zin in leuke dingen doen. Al een paar keer mailcontact gehad met missverysunny, maar een clubje is altijd leuk!
Mijn e-mailadres: floorden56@hotmail.com
Ik sluit me ook aan als het mag. 31jr net weer single en zin in leuke dingen doen. Al een paar keer mailcontact gehad met missverysunny, maar een clubje is altijd leuk!
Mijn e-mailadres: floorden56@hotmail.com
vrijdag 30 maart 2012 om 02:05
Ik sluit ook graag aan, ben 28, woon in Amsterdam en vind alles leuk! Nou ja, behalve bier (vinnik niet zo lekker)...en sporten... maar lekker terrasje of feestje pakken met een wijntje? Count me in!
lageek83@gmail.com
lageek83@gmail.com
zaterdag 31 maart 2012 om 13:13
maandag 9 april 2012 om 14:40
Leuk!!
Kan ik me nog aansluiten? Mijn mailadres is: theeetje@gmail.com
Ik ben 30 jr en woon in Amsterdam.
Groetjes,
Thea
Kan ik me nog aansluiten? Mijn mailadres is: theeetje@gmail.com
Ik ben 30 jr en woon in Amsterdam.
Groetjes,
Thea
dinsdag 10 april 2012 om 22:59
Klinkt goed! Ik sluit ook graag aan! Ben voor de liefde verhuisd naar Amsterdam vanuit Groningen, woon hier sinds 1 februari en moet nodig de leuke kroegjes hier ontdekken! Mailadres is chocaholic83@hotmail.com
Xxx
Xxx
woensdag 11 april 2012 om 18:22
Ohnee, ik bedoel chocaholic83@hotmail.nl ipv com
vrijdag 13 april 2012 om 10:10
De zomer komt er aan, ik sluit me ook graag aan!
29, woon in Amsterdam, mijn email is yunaaa82@gmail.com.
Liefs
29, woon in Amsterdam, mijn email is yunaaa82@gmail.com.
Liefs
maandag 16 april 2012 om 22:24
Hoi! Lijkt mij ook leuk om aan te sluiten! Ik ben 30 en woon in Amsterdam, mijn email is jitskera@hotmail.com
zaterdag 7 september 2013 om 23:14
zaterdag 7 september 2013 om 23:16
Mijn mailadres is annettimmer@hotmail.com