Bibbereieren #26

02-02-2012 21:27 3394 berichten
Alle reacties Link kopieren

Naam DatumBijz.DuvelD: 07/09/09

86 cm / 12,5kg

22/9 CBS: 23/09/11 7kg / 63cmIkZ: 13/09/0976,5 cm / 9 kg MayaJ: 16/09/0995 cm / 14,4 kgJ: 30/12/109780gr 81cm, Leonor

M: 17/09/09

79cm / 9,68kg

C: 09/07/2011 Some stats??CharlotteS: 03/10/0986,5cm / 11,9 kg

J: 23/03/123950gr

24/4 cbMurron N: 04/10/0977,3cm / 12,5kg M: 27/10/118.7kg / 64.7cm JustdebT: 14/10/09 86cm / 12.8kg

M: 10/01/1255cm / 4600grHuskyI: 16/11/0992cm / 12,85kg

R: 03/05/119555gram 76cm PartyK: 24/11/0979,6cm / 11,4kg

FanaticM: 26/11/0986,5 cm / 13 kg

RizE: 27/11/0977cm / 9,8kg GW H: 16/01/1086cm / 11 kg YayaD: 11/02/1078cm / 9760gr

BeckyN: 17/04/10 81,5cm / 10350gr

02/07/2012 cbAnnika S: 26/06/10 80cm / 11,5 kiloRainbowS: 08/07/10 87cm / 11,7 kg

MomoA: 10/07/10 86cm / 11,9 kg

KathF: 24/08/1082cm /10,5 gr

21/06/12 1/2/2012 20 wk echoSpecu K: 28/01/11 12.2kg / gram 82cm ?: 7/11/12goede echo!Poll?: 23/09/12 blauwe jompel! 7 mei 20w echoMaris

?: 5/12/12 24/4 echo

Special guests aka suikertantes: Erine
Becky: vriend gaf op laatst zwangerschap aan dat je maar nooit weet of er een derde zal komen of niet. Ik moet er nu nog niet aan denken (gek hè? )

Maar we zullen door de tijd zien hoe het gaat
*breekt in*

Hier een meelezerT van het eerste uur (durfde toen niet de stoute schoenen aan te trekken en mee te schrijven. Jammer, want jullie zijn een leuke club).

Maris, wat een geweldig nieuws dat jij als TO van jullie eerste topic nu eindelijk ook een jompel in de tabel hebt! Dat je maar een geweldige zwangerschap mag hebben en er maar een prachtig kindje geboren mag worden rond Sinterklaas (en met zelf een 5 december kindje weet ik dat die toevallig heul leuk zijn)!

*sluipt weer weg*
Heeey Tmaar, jij ook hier

Hus: klopt, wij hebben idd een p.riori, prima autostoel hoor, niets mis mee, en geen slechte ervaringen.. Wij wouden ook geen 2 to.bi's, aangezien de "kleine" auto weinig gebruikt wordt met de kinderen. Het enige wat ik jammer vind is dat de gordels niet zelf open blijven staan zoals bij de T.obi, waardoor ik al heel wat keren de gordels onder T vandaan heb moeten halen...

Het schema... gewoon VOL! Allemaal jompels! Geweldig! Ben nog steeds zo blij voor poll en maris!
Ohwja, Beck: ik dénk dat we het bij 2 houden, maar de optie voor een 3e is niet helemaal weg... Ik zeg nooit nooit...

(op dit moment wil ik alleen een 3e als ik dan niet meer zwanger hoef zijn, gewoon zo, kant en klaar een verse baby krijgen :):))
Hoe kan het trouwens dat onze jompels het niet doen, en die van Maris en Poll wel????

(al vind ik het wel superleuk dat momenteel die van hun het alleen maar doen, alsof het zo moet zijn )
en kwartet dan maar
Je kunt ook nog een gecombineerd stoeltje nemn husk

bijv kiddy comfort of cybex pallas

laatste heb ik, ben er heel tevreden over
Deb dat komt omdat de gewone jompels zijn die je in je berichtjes ook kunt typen, deze de officiële momo-jompels, met verschillende kleuren, zijn plaatjes die je invoegt en dat kan al een tijdje niet...

Ik zou best een 3e willen, maar man niet, dus dan houdt het op...

Tmaar wat een lief berichtje!
Cybex pallas?? Nooit van gehoord GW, ik zal vanavond eens googelen.
Husk is een stoeltje met een stootkussen, veiligste uit de adac test
Oh en het zijn nu de mazzeldagen bij de p, volgens mij hebben ze daar nu ook stoeltjes in de aanbieding
Oh, dat van die jompels in kleur enz wist ik niet... Ben nou eenmaal niet zo heel slim ;) hahaha
Mariss en poll: lieve lieve meisjes, ik vind het zooo top dat het schema nu dan eindelijk vol is en jullie nu aan de beurt zijn!

Mariss: heb je foto's gemaakt van de testen?!

En heb je het al aan iemand verteld? Familie en een aantal vrienden waren toch op de hoogte van jullie ivf stappen?

Oooh, ben er echt een beetje hieperdepiep van en dan al die lieve reacties van iedereen, ook alle meelezers -> dat gevoel zeg maar...
Oh en kath: wat een supernieuws op hyves zeg!!! Ik vond het er erg gaaf uitzien!
Mariss, wil je me niet meer zo laten schrikken met zo’n huilsmiley? Ik kreeg bijna een hartverzakking….

Hus, wij hebben vanavond met de mamamazzeldagen een vervolgstoel (Römer met isofix) gekocht. N. is al 15,5 kilo dus we mogen hem officieel ook gebruiken. Hij is wat lager dan de Toby dus hopelijk wordt het ook makkelijker om haar er in te tillen (of kan ze dan zelf klimmen).
In het kader van de zomer komt bijna,

deze bikini gekocht

http://ecx.images-amazon.com/images/I/41ydUkYMocL.jpg

(wannneer kunnen we eindelijk weer eens plaatjes plakken?)
Leuk, sportief GW. Ik hou het deze zomer maar bij een tankini .
goed punt, nieuwe bikini. bij alle2 die ik heb komen de beugels er uit zetten. en aangezien ik toch elke week zwem! Morgen even bij es.prit nieuwe uitzoeken.
Vanuit Curacao kom ik ff langs om Maris en Poll te feliciteren !!

** jullie liefe meiduh-buuv **
Dat vond ik nou ook moom, mijn laatste bikini was alweer van voor h's geboorte.....

maar goed hij moet hier nog geleverd worden, had al tijden gewoon in winkels gekeken en niets naar mijn smaak gevonden, nu hopen dat dit wat is.
Beetje laat...maar absoluut niet minder gemeend

Jeeeeeehhhhhhhhh Lieve Maris! Wat ontzettend mooi, gefeliciteerd!

Poll ook voor jou

Super dat jullie schema helemaal vol is
Bikini moet ik ook nog voor kijken. Had een tankini besteld maar vond dat die juist de nadruk op mn zwembandjes legde ipv camoufleerde
maar 2 uur slaap
Moom. (hier helaas ook...)
Geen 4u meer er tussen char? Regeldag, kranp?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven