Geld & Recht alle pijlers

Vrekkentopic - Deel V

23-02-2012 10:09 3026 berichten

En het vrekken gaat door!

Voor meer tips over besparen:

Deel I

Deel II

Deel III

Deel IV

Vrekwaardig eten

Alle reacties Link kopieren
Wordt je uitgenodigd voor die Buzzerdoos?

Ik ben wel benieuwd maar heb geen mailtje ontvangen.

Heb eerder al kaas, vruchtensap en een electrische tandenborstel ontvangen.
Kuzu, ja, ik ben er voor uitgenodigd. Het is voor mij de eerste keer.
Als trouwe meelezer kom ik even een kortingsbon van 50% aanbieden voor Ponypark Slagharen, mocht iemand er belang bij hebben.....

Ik had ook mail van Buzzer, om 18.50 ontvangen. Om 21.15 ging ik kijken of het wat zou zijn, is hij al vol..... jammerdebammer! Ben wel benieuwd wat er in zit! Tot nu toe ook goede ervaringen met Buzzer!

Vanmiddag geweldig lekker gescoord bij de kringloop, kan daar zo blij van worden! Moest cadeautje hebben, degene vroeg allemaal gek gekleurd servies. Nou, dat is gelukt 6 borden, 2 taartschalen, 2 grote en 6 kleine kommen voor 5 euro! Vervolgens bij de kleding een gloednieuwe linnen broek van de miss Etam (prijskaartje zat er nog aan, ooit 39,95) voor 3 euro! Voor dochterlief een spijkerovergooier 0,75 ct, een tom du tuinbroek voor 2 euro en een paar teva's voor zoonlief voor 4,50!! Ik ben blij!!

Nu lekker op de bank met de fruitwelness van Pickwick, doosjes voor een euro bij de Xenos, nét de smaak die ik heerlijk vind!!

Groetjes Ayla
Ik heb net mijn post van de kortingsbonnen even aangepast. Er zijn nu een aantal dingen weggegeven, maar ik vond net ook nog 2 verdwaalde bonnen die heb ik er onderaan bij gezet.
De Friesche Vlag GTA heb ik al binnen, snel!

Ook heb ik voor de 2e keer de Ariel Excel tabs gestort gekregen. Nu durf ik het ook aan om ze bij het Kruidvat nog eens te halen. We zitten in een verhuizing en wonen sinds een paar dagen tijdelijk bij mijn schoonouders in, ik heb dus 3 adressen die kloppen dus ik ga ook voor de 3e GTA :-)
Had je de pampers bonnen zelf nodig?
Thx voor de link naar dat boekje. Heb het zojuist uitgelezen. Best leuk, maar een belangrijk deel is wel een beetje achterhaald ondertussen. Het principe geldt natuurlijk nog steeds en kan iedereen gebruiken, maar bijv. de laatste hoofdstukken om meer van je gespaarde geld te maken, gaan nauwelijks op. Zij rekenen nog met een rente van 5% bijvoorbeeld voor een vrij opneembare rekening (en bijna 8 voor een 7-jaars deposito), nu is die nog niet eens 3% en dan dus vermogensbelasting van 1.2% er af. En beleggen in je huis was volgens hen een heel goede keuze. Zij maakten ca. een ton winst bij verkoop op slechts een aankoopbedrag van 25.000 gulden, dat hoef je nu ook niet meer te proberen als je pas recent een huis hebt gekocht ;)

Maar, al met al, het is wel een leuk principe, om daar eens over na te denken.
Dit weekend kun je gratis onbeperkt uien afhalen in Amsterdam:

KLIK

Is een initiatief van de 'over-datum-eetclub' en komt omdat de uienoogst zo goed is gelukt dit jaar. De club vindt het zonde als al die duizenden uien weg moeten worden gegooid.

Ik kan helaas niet en heb ook pas een nieuwe zak gekocht, maar misschien heeft iemand er iets aan?
quote:jufnaatje schreef op 28 maart 2012 @ 18:16:

[...]

Komtie:

zonnebloem

Lavendel

papaver

witte hibiscus (maar ds heeeel moeilijk kweken)

roze hibiscus (tzelfde)

pompoen

rozemarijn

viooltjes

nachtschone

roze papaver

tomatillo

vergeetmenietjes

tijm

majoraan

bieslook

papaver orientalis

rucola

snijselderij

rode eikenbladsla

mosterd

bieten

Van sommigen heb ik maar heel weinig, van de ander meer...

Laat maar weten als je interesse hebt...

Voor de rucola en de sla houd ik me aanbevolen als er niet al mensen eerder gereageerd hebben natuurlijk!
Ik hoorde net ook dat zondag aardappels worden uitgedeeld op de dam, in amsterdam, omdat de pakhuizen nog vol liggen vanwege de goede oogst vorig jaar, maar dat de nieuwe aardappels er al weer aan komen.

(Maar hou een slag om de arm, het is wel 1 april.. )
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:himalaya schreef op 30 maart 2012 @ 09:12:

Ik hoorde net ook dat zondag aardappels worden uitgedeeld op de dam, in amsterdam, omdat de pakhuizen nog vol liggen vanwege de goede oogst vorig jaar, maar dat de nieuwe aardappels er al weer aan komen.

(Maar hou een slag om de arm, het is wel 1 april.. )Oh dat is vast een 1 april grap. Voor je met je (aardappel)zak over je hoofd weer kunt vertrekken. Aardappeloogst is ergens tijdens de zomervakantie dus de oude aardappelen gaan ze heus niet op 1 april al uitdelen.
anoniem_47206 wijzigde dit bericht op 30-03-2012 10:30
Reden: post was weer eens niet duidelijk, vergeef me, was nog vroeg....
% gewijzigd
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
Het is ook de oogst van VORIG jaar, die nu nog in overvloed in de pakhuizen ligt. En 1 boer vond het zonde als goede spullen doirgedraaid moeten worden, dus wordt het uitgedeeld.

We horen er vast nog wel van
quote:jufnaatje schreef op 28 maart 2012 @ 18:16:

[...]

Komtie:

zonnebloem

Lavendel

papaver

witte hibiscus (maar ds heeeel moeilijk kweken)

roze hibiscus (tzelfde)

pompoen

rozemarijn

viooltjes

nachtschone

roze papaver

tomatillo

vergeetmenietjes

tijm

majoraan

bieslook

papaver orientalis

rucola

snijselderij

rode eikenbladsla

mosterd

bieten

Van sommigen heb ik maar heel weinig, van de ander meer...

Laat maar weten als je interesse hebt...

Ik hou me aanbevolen voor:

zonnebloem

Lavendel

viooltjes

vergeetmenietjes

Tenzij ze al weg zijn... waar kan ik jou blij mee maken? flashy@live.nl
Ik heb t sufferdje hier nog niet gelezen, moet er nog even de 1 april grap uithalen. Dat van die aardappelen is dat vast ook.
quote:himalaya schreef op 30 maart 2012 @ 09:21:

Het is ook de oogst van VORIG jaar, die nu nog in overvloed in de pakhuizen ligt. En 1 boer vond het zonde als goede spullen doirgedraaid moeten worden, dus wordt het uitgedeeld.

We horen er vast nog wel van

Ja, ik begreep wel dat het om de oogst van vorig jaar ging, sorry dat ik het niet duidelijk omschreven had. Wat ik bedoelde is dat er pas ergens eind juli of zo ruimte moet komen en dat ze heus niet op 1 april dan al de schuren leeg gaan maken.

Oh ik lees nu dat er ook vaak pas in september gerooid wordt. Ik herinnerde me alleen nog dat we bij de buren oliebollen kregen als alle aardappels gerooid waren. En in mijn beleving was het dan altijd mooi weer, vandaar dat ik dacht dat het tijdens de zomervakantie was. Goed, ergens augustus/september. Dan hoeven die schuren op 1 april echt nog niet leeg!
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
Op de site van Bol.com staat dat er tijdelijk gratis verzending is op het hele assortiment, bij besteding vanaf 20,-.

Er staat geen code bij, dus ik denk dat het gewoon automatisch van je factuur wordt afgehaald.
Ga zeker wat bestellen bij Bol en voor het eerst via Euroclix of MM! Ik bestel alleen wel grotendeels met cadeaubonnen (lang leve het NIPO) maar ik zag dat Euroclix daarover geen clix betaald. Bij MM kon ik er niet echt iets over vinden, iemand van jullie die misschien weet hoe dit bij MM gaat?

Heb ook al geld terug van de GTA van de vla, fijn!
quote:zenga schreef op 30 maart 2012 @ 12:47:

Ga zeker wat bestellen bij Bol en voor het eerst via Euroclix of MM! Ik bestel alleen wel grotendeels met cadeaubonnen (lang leve het NIPO) maar ik zag dat Euroclix daarover geen clix betaald. Bij MM kon ik er niet echt iets over vinden, iemand van jullie die misschien weet hoe dit bij MM gaat?

Heb ook al geld terug van de GTA van de vla, fijn!Ik heb even gekeken, maar krijg wel gewoon parels als ik via MM bij Bol.com koop en betaal met mijn (NIPO-)cadeaubonnen hoor.
Ah thanks himalaya, dan bestel ik via MM.
Jufnaatje ik heb de zaadjes al binnen, super bedankt!!!!
Dit is vanmiddag al, dus geen 1 april grap

B I N N E N L A N D

250.000 uien gratis af te halen

Nederland kampt met een uienoverschot. Daarom ]ijn er vanmiddag 250.000 exemplaren op straat gestort. Iedereen mag ze gratis meenemen naar huis.

Op het Uien Feest in de Mediamatic in Amsterdam kan iedereen dit weekend onbeperkt uien afhalen. Er zijn genoeg uien om alle Amsterdammers een heel weekend in hun ui-consumptie te voorzien.

Om consumenten bewust te maken van het uienoverschot worden de uien ter beschikking gesteld door Over Datum Eetclub. Omdat de oogst wereldwijd goed was, moeten Nederlandse boeren momenteel geld toegeven om van hun uien af te komen.

De gemiddelde handelswaarde van een ui is op dit moment tussen de 25 en 75 cent per kilo.

Wat de boeren niet kwijtraken, wordt verspreid met de mestwagen over het land of rot weg onder de grond. Over Datum Eetclub redt daarom 35.000 kilo uien van de

afvalberg. Jaarlijks gaat een derde van het geproduceerde voedsel verloren, wat neerkomt op zo'n 1,3 miljard ton per jaar.
Even opnieuw de post van de kortingsbonnen, maar dan goed ge-update.

Ik heb de volgende kortingsbonnen nog:

- ¤ 5,00 korting bij Kruidvat op een product uit het L'oreal Youth Code assortiment. (geldig t/m 31 mei)

- 20% korting op een used game naar keuze bij Game Mania (geldig t/m 15 april.)

- Bon voor ¤ 2,00 retour na aankoop van Witte Reus Voordeelfles (geldig t/m 30 april)

- Bon voor geld terug na aankoop van Ariel Excel tabs - 16 wasbeurten (geldig t/m 2 mei)

Diverse lekker in het leven bonnen geldig t/m 30 april:

- ¤ 0,65 korting op een fles Dreft Platinum Original of Citroen 433 ml.

- ¤ 1,00 korting bij aankoop van Ambi Pur Air Effects spray

- ¤ 0,50 korting bij aankoop van 1 zakje Vicks keelpastilles

- ¤ 2,50 korting bij aankoop van 1 Gillette Fusion scheerschuim

- ¤ 1,75 korting bij aankoop van 1 Gillette Series scheerschuim

- ¤ 7,50 korting bij aankoop van aan Gillette ProGlide of Fusion scheersysteem

- ¤ 5,00 korting bij aankoop van 1 Gillette Mach3 Turbo of Mach3 scheersysteem

- ¤ 20,00 korting bij aankoop van een Braun Multiquick 5-MR570 keukenmachine

- ¤ 1,75 korting bij aankoop van 1 Oral B Pro Expert of Pro Sensitive tandpasta

- ¤ 15,00 korgin bij aankoop van een Oral B Professional Care 1000 of 2000 of 3000 electrische tandenborstels

- ¤ 4,00 korting bij aankoop van een 2-pack Oral B Floss Action EB25 opzetborstels

- ¤ 1,00 korting bij aankoop van 1 Oral B Stages kindertandenborstel of tandpasta

- ¤ 1,50 korting bij aankoop van 1 Oral B Pro Expert tandenborstel

- ¤ 1,75 korting bij aankoop van een Oral B 3D White tandpasta

- ¤ 20,00 korting bij aankoop van een Braun Silk-épil 7771 epilator

- ¤ 10,00 korting bij aankoop van een Braun Satin Hair ST730 (ES2) stijltang

- ¤ 3,00 korting bij aankoop van 1 Olaz Complete dagcreme of nacht creme.

- ¤ 2,00 korting bij aankoop van een mascara van Max Factor

- ¤0,99 korting bij aankoop van een Ambi Pur Flush starter

- ¤ 2,00 korting bij aankoop van een Ambi PUr 3volution starter

- ¤ 1,25 korting bij aankoop van een Swiffer Duster Starter Kit

- ¤ 3,00 korting bij aankoop van 1 pak Dreft platinum original of Citroen 21 tabs

- ¤ 3,25 korting bij aankoop van 1 Gillette Fusion Scheergel

- ¤ 2,00 korting bij aankoop van 2 potten Nescafé Espresso

- ¤ 1,50 korting bij aankoop van 2 bussen Nesquik 500 g.
quote:himalaya schreef op 30 maart 2012 @ 11:45:

Op de site van Bol.com staat dat er tijdelijk gratis verzending is op het hele assortiment, bij besteding vanaf 20,-.

Er staat geen code bij, dus ik denk dat het gewoon automatisch van je factuur wordt afgehaald.Ik was van plan binnenkort wat te bestellen, maar wanneer er nu geen verzendkosten zijn dan ga ik dat nu doen. Scheelt toch weer een beetje.
Hier in de buurt kun je ook al n poosje uien gratis krijgen. Je betaald alleen 50 cent voor de verpakking en krijgt 5 kilo uien. Dat is niet duur natuurlijk.
Er is een GTA bij twee soorten Bertolli-pastasauzen.

Er zit een groot geel label op de deelnemende flessen.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven