Stickers voor op stof
vrijdag 30 maart 2012 om 19:24
Weet iemand hoe die witte stickers heten die goed plakken op stof/kleding? Ze zien eruit als gewone adresetiketten. Volgens mij zijn ze zelfs van stof gemaakt ipv gewoon papier.
Ze worden ook wel eens gebruikt als naamstickers voor schoolreisjes e.d.
Weet iemand wat ik bedoel, hoe ze heten en waar ze te koop zijn?
Beetje vage omschrijving misschien
Ik wil namelijk wat stoffen kledingzakken van een etiketje voorzien zodat ik weet wat erin zit, maar de stickers vallen er nu steeds af..
Ze worden ook wel eens gebruikt als naamstickers voor schoolreisjes e.d.
Weet iemand wat ik bedoel, hoe ze heten en waar ze te koop zijn?
Beetje vage omschrijving misschien
Ik wil namelijk wat stoffen kledingzakken van een etiketje voorzien zodat ik weet wat erin zit, maar de stickers vallen er nu steeds af..
vrijdag 30 maart 2012 om 19:47
etiketje met veiligheidsspeldjes op de zak bevestigen? Etiket/briefje evt. in (boterham)zakje zodat het papier niet gelijk scheurt.
Of de 4 kanten met goed plakband vastzetten.
Soms hebben dergelijke kledingzakken ook een doorzichtig 'venstertje', dan zou je het aan de binnenkant kunnen bevestigen.
Of, als ze een rits/sluiting hebben, met een touwtje er een 'label' aanhangen.
Soms hebben dergelijke kledingzakken ook een doorzichtig 'venstertje', dan zou je het aan de binnenkant kunnen bevestigen.
Of, als ze een rits/sluiting hebben, met een touwtje er een 'label' aanhangen.
vrijdag 30 maart 2012 om 20:09
quote:thee schreef op 30 maart 2012 @ 19:47:
etiketje met veiligheidsspeldjes op de zak bevestigen? Etiket/briefje evt. in (boterham)zakje zodat het papier niet gelijk scheurt.
Of, als ze een rits/sluiting hebben, met een touwtje er een 'label' aanhangen.Jaa..maar ik wil het natuurlijk wel een beetje netjes hebben he?
Of, als ze een rits/sluiting hebben, met een touwtje er een 'label' aanhangen.Jaa..maar ik wil het natuurlijk wel een beetje netjes hebben he?