Stickers voor op stof

30-03-2012 19:24 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weet iemand hoe die witte stickers heten die goed plakken op stof/kleding? Ze zien eruit als gewone adresetiketten. Volgens mij zijn ze zelfs van stof gemaakt ipv gewoon papier.

Ze worden ook wel eens gebruikt als naamstickers voor schoolreisjes e.d.

Weet iemand wat ik bedoel, hoe ze heten en waar ze te koop zijn?

Beetje vage omschrijving misschien

Ik wil namelijk wat stoffen kledingzakken van een etiketje voorzien zodat ik weet wat erin zit, maar de stickers vallen er nu steeds af..
je kunt van die strijklabels krijgen die je op kleding kan strijken (voor in kinderjassen ofzo) google eens op goedgemerkt
etiketje met veiligheidsspeldjes op de zak bevestigen? Etiket/briefje evt. in (boterham)zakje zodat het papier niet gelijk scheurt.

Of de 4 kanten met goed plakband vastzetten.

Soms hebben dergelijke kledingzakken ook een doorzichtig 'venstertje', dan zou je het aan de binnenkant kunnen bevestigen.

Of, als ze een rits/sluiting hebben, met een touwtje er een 'label' aanhangen.
ik eweet wat je bedoeld. op congressen zie ik ze wel eens. zal eens googlen voor je
gevonden :

zelfklevende naambadges
quote:thee schreef op 30 maart 2012 @ 19:47:

etiketje met veiligheidsspeldjes op de zak bevestigen? Etiket/briefje evt. in (boterham)zakje zodat het papier niet gelijk scheurt.

Of de 4 kanten met goed plakband vastzetten.

Soms hebben dergelijke kledingzakken ook een doorzichtig 'venstertje', dan zou je het aan de binnenkant kunnen bevestigen.

Of, als ze een rits/sluiting hebben, met een touwtje er een 'label' aanhangen.Jaa..maar ik wil het natuurlijk wel een beetje netjes hebben he?
quote:mikado123 schreef op 30 maart 2012 @ 19:57:

gevonden :

zelfklevende naambadges

Ah, zoiets bedoel ik inderdaad! Nu nog even kijken hoe ik die in mn bezit kan krijgen..

Maar met die term kan ik tenminste weer ff googelen. Thanks!
In een stoffenwinkel?
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven