exxen...

30-03-2012 20:28 62 berichten
Alle reacties Link kopieren
Via-via kreeg ik te horen dat wanneer ik contact wilde met m'n ex ik hier moest zijn....

Afijn.. .dan maar aanmelden en kijken welke mij nog herkennen en welke ik nog ken.

Ook toekomstige exxen zijn uiteraard welkom ;)
Waarom wil je dan contact met je ex... een ex is exit!
Ja, dus dan is exx ook nog niet gevonden. Als jij ex bent, Yvonne is exxx waar is dan exx?????
quote:scamp schreef op 30 maart 2012 @ 21:09:

mijn ex was wel zo sexloos als een monnik dus misschien ben je de mijne wel.Ja, daar herkende ik 'm ook aan.
demonnik, zou je je ex eens willen omschrijven? (en dan doel ik op nick en avatar natuurlijk!)
Hahahaha!

Nou... geen reacties meer...

Jammer.
Ik vind je wel leuk, wil je mijn toekomstige exxxxxxx worden??????
quote:Rooss4 schreef op 30 maart 2012 @ 21:14:

Ik vind je wel leuk, wil je mijn toekomstige exxxxxxx worden?????? Wil je eerst de uitslag van de test?
Misschien moet je anders eens in het klooster zoeken....is ze zo van je geschrokken dat ze non is geworden.

Maar mocht het je eigen koppie zijn op het plaatje wil ik best voor een avondje je ex zijn hoor.....;-)
LOL
Ik zet in op Claudio. Alhoewel ik niet denk dat je die als ex graag zou willen opzoeken
Hahahaha~! dit word weer een praattopic.
Claudio is er altijd op zaterdag, misschien beter morgenavond terug komen.
Ik zet in op niemand... of per toeval.
Ik zet in op iemand, die niet weet hoe hij moet reageren :-)
Present!
Ben je Ex? of Exxxxxxxxx of Exx?
stewardess, 2 minuten geleden

Present!

Hoeveel Xen????
eXXtreem interessante vraag! Hoe veel exxen mogen we verwachten?
quote:angel__ schreef op 30 maart 2012 @ 21:39:

Ik zet in op iemand, die niet weet hoe hij moet reageren :-)Tja, zoveel exxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxen had ie niet verwacht
Nou jeetje wat leuk je hier te treffen joh!

Hoe is het met je?

Ja, dat je me hier zou vinden dat wist je natuurlijk al aangezien de relatie over ging omdat je er niet tegen kon dat het forum altijd op de eerste plaats kwam he.
quote:Yvonne77 schreef op 30 maart 2012 @ 21:59:

[...]

Tja, zoveel exxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxen had ie niet verwacht Haddie ook niet dit forum moeten uitkiezen :-)
The X-files?
Oei, oei, bedenk me ineens, die mannelijk hoofdrolspeler uit X-files, die was toch seksverslaafd? Hoe-heet-die-ook-alweer?
Als ik jouw ex ben, waar herken je mij dan aan?
Een monnik met ex(x)en...? Foei eerwaarde...! Bij de intreding hebt u de gelofte van kuisheid afgelegd. Bent u dat misschien vergeten...? Of bedoelde u wellicht andere exen...? In dat geval zal de Commissie Deetman u alsnog met open armen ontvangen.... denk ik zo...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven