Mode & Beauty alle pijlers

the fashionista's stay young forever !! ( deel 70 )

14-03-2012 16:43 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
alweer deel 70 van dit topic over mode en alle andere zaken die het leven leuk maken, gecombineerd met latte's, wijntjes en op zijn tijd een ernstiger gesprek.

http://thesocietypages.or ... 2/cambria_ad-1024x855.jpg

link naar deel 69:

Fashionista's denken voorzichtig aan de zomer.. #69
Nèt aan, VD. Ben wel gehavend uit de strijd gekomen. Maar ik was niet de enige.
Ja!

VD, ik hoop het ook voor je, zal toch wel?
Lijkt me leuk, mee een jurk uitzoeken. Hoop 't ook voor je, VD, maar vast wel.
Ik denk t ook wel ja. Hebben al wel afgesproken dat we naar Humanoid gaan zodra de nieuwe collectie er is volgend jaar om iets uit te zoeken voor mij en voor mn zus voor day-after (ze wil nog samen ontbijten dan)

Gaan jullie nog wat leuks doen dit weekend?
Ik vond het ook heel leuk dat ik meemocht met jurk uitzoeken van de vriendin die vlak na mij trouwt (BFF2). Ik heb geen zussen helaas, en het was heel leuk om mee te maken!
Leuk hoor VD!

Mijn weekend zit wel vol, morgen hele dag werken, daarna afspraak met fotograaf, zondag met broertje en ouders naar trouwlocatie (broertje gaat zijn DJ gear uittesten) en daarna eten bij Alfman's ouders.
Ik heb ook geen zussen. En geen schoonzus. Dat wordt 'm dus niet.

Wil je zus in een traditionele trouwjurk?

Heb voor 1 dag werk. Denk dat dat zondag wordt. Morgen een beetje rommelen, F21 pakket terugsturen, naar de schoenmaker, broekbleek project. 's Avonds de kroeg in, als ik fit genoeg ben.

Jullie?
Crosspost, Alf. Druk weekendje dus. Best veel trouw-gerelateerde activiteiten. Ben het even kwijt. Schiet het nu al op?
Ik denk het wel, ook al wonen ze al jaren samen en hebben ze 2 kinderen tegen die tijd. Stiekem wil ze het wel volgens het boekje. Dus na de bevalling hard aan het sporten is geloof ik het plan

Ohja, het bleekproject

Alf, leuke familieplannen dus!

LC komt zo hierheen, lekker uitslapen, morgenochtend denk ik the usual (broodje halen, koffie drinken in tentje waar ik laatst met alf was), even sokken kopen en MS-joggingbroek ophalen bij naaiatelier. Om uurtje of 3 richting werk in GB-stad, tot 12 uur werken. Zondag uitslapen, sporten en dan weer werken tot een uur of 8. Zondagavond lekker niks. Maandag en dinsdag vrij.
Lekker zo'n relaxdagje morgen GB, ben ook benieuwd naar je bleekproject!

VD, je zaterdagmorgen klinkt goed, en lekker dat je vrij bent maandag en dinsdag!

We zijn eigenlijk zo goed als rond met alle trouwregelarij. Het viel ineens allemaal op z'n plek deze week, was een lekker gevoel moet ik zeggen
Lange dagen weer, VD. Wel fijn om dan maandag en dinsdag vrij te zijn. Het is overigens wel goed weer om te werken. Goed van de strandactie van vorige week, want dit weekend is het een stuk minder.

Werk ma/di/do op locatie. En zondag dus thuis. Denk dat ik het daarbij laat voor deze week.
Mirte!

Weet niet of je het had gelezen, maar ik vind je jeans heel mooi.

VR gezien? Vond er vorige week niet zo veel aan, maar nu wel. Zo die Bran/Bren undercover zijn?
Inderdaad, we hebben het er op het goede moment van genomen.

Morgen lange klus maar wel 1 waarbij ik tussendoor mn facturen van maart kan maken en mn omzetbelasting vast kan doen, dus dan ben ik maandag echt echt vrij. Zie net dat ik dinsdag ook moet werken, was ik even vergeten

lang leven mn online planning
Ja, jammer van het weer he? Begon er net aan te wennen in zomerjas de deur uit te gaan!

Oei da's minder VD, van dinsdag!
Ach, het is pas maart. Komt wel weer.

Oei, VD, goed dat je het ziet. Wel balen, als je je had ingesteld op een vrije dag.
Denk van 6 tot 11, dus het valt mee (en heb een dagprijs dus verdien er niet minder om ), alleen volgende ochtend is het even minder.

Ik tune uit dames, LC komt zo, ik lees nog even in mijn boek tot die tijd.

Fijn weekend alvast!
Fijn weekend VD!

Ik ga nog even lezen, fijn weekend GB en truste voor straks!
Trusten muchacha's.

Kort maar krachtig bezoek van Mirte?
Dan ga ik er ook maar vandoor.
Fijn weekend iedereen!
quote:GeorgieBrown schreef op 30 maart 2012 @ 23:21:

Kort maar krachtig bezoek van Mirte?

Eh ja . Had me aangemeld en toen zat ik ineens in een serieus gesprek met Mirteman .

Flikken gezien. Ik had al zo'n vermoeden dat er iets was met die Ier. Benieuwd hoe het afloopt, spannend!

Verder gewerkt vandaag, nieuwe broek maar weer aangedaan:) . Blij mee. Zat wat te strak bij benen maar hij is al lekker uitgerekt. Goed advies van de verkoopster om zeker geen maat groter te kopen.

Niets terug gelezen, doe ik morgen. Geen plannen, ook zondag niet, heerlijk!

Trusten en tot morgen .
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-03-2012 11:22
Reden: spam
% gewijzigd

Goedemorgen!

Ben ook tot de conclusie gekomen dat als je bij een jeans twijfelt tussen 2 maten, je beter de kleinere kan kopen. Ik heb er ook 1 die ik bij nader inzien eigenlijk te wijd vind. Zonde.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven