exxen...

30-03-2012 20:28 62 berichten
Alle reacties Link kopieren
Via-via kreeg ik te horen dat wanneer ik contact wilde met m'n ex ik hier moest zijn....

Afijn.. .dan maar aanmelden en kijken welke mij nog herkennen en welke ik nog ken.

Ook toekomstige exxen zijn uiteraard welkom ;)
En willen Zr. Secretia, Soeur Sourire en de Vliegende Non zich ogenblikkelijk melden hier....?
Werkelijk excellent!!
Damn... zoveel exxxxen...

<grinnik>

Geweldig topic ineens!

(ik ben niets gewend natuurlijk, als monnik dus.. enzo.....)
Hahaha!
Even druk met mailen en beoordelen van alle naakt foto's die in m'n inbox zitten....

Ik herken tot nu toe alleen die dame met die moedervlek op haar linkerbil, dat was jij toch ViaVaaVee?

@stewardess, ik kan enkel je gezicht zien op die foto dus dat geeft geen uitsluitsel.
En ik maar denken dat ik de enige was?

Mijn aureooltje valt ervan af! Ik wist het wel! Jij schurk!
**inspecteert haar linkerbil, is dat voor de kijkers trouwens?**

Shit, ik ben het niet..

Dus.
Heb ik het beter voor elkaar, slechts twee echte ex-en, vandaag van allebei sms-jes gehad !!
Johan!

Eindelijk, ik miste je al!

Waar was je?
Heb voor alle zekerheid zowel linker- en rechterbil gecontroleerd En mjjn beide tieten: geen moedervlek te zien...Shit...! Ik heb geen ex(x)en...
Jane...

Jouw foto's kon ik niet zo goed zien, er stonden honden enzo bij... tevens wat andere mensen, dacht in één ervan wel iets te herkennen maar ben er niet zeker van.
quote: johand, 10 uur geleden

Heb ik het beter voor elkaar, slechts twee echte ex-en, vandaag van allebei sms-jes gehad !!

Ligt eraan wat er in stond.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven